Stel je persoonlijke vraag #9

Als ik alleen was, was ik heel speels. Met andere kinderen zat ik in een hoekje de kunst af te kijken.

1 like
  • Het weer van deze zomer
  • Het weer van vorige zomer

0 stemmers

Wat voor kunst heb jij aan de muur hangen?

• Prints/foto’s/schilderij etc gekocht bij een keten of online postershop
  • Zelfgemaakte foto’s/prints
  • Kunst door mezelf gemaakt
  • Kunst door vriend(en)/kennis(sen) gemaakt
  • Iets van de rommelmarkt/tweedehands winkel/marktplaats/etc
  • Iets duurders uit een kunstgalerie/veiling/etc
  • GeĆ«rfd kunstwerk
  • Anders
  • Ik heb niets aan de muren hangen

0 stemmers

Stel je koffer raakt kwijt met al je kleding erin. Wat zou je liever hebben:

• €1500 schadevergoeding
  • koffer terugkrijgen met je kleding erin

0 stemmers

(jassen, schoenen en ondergoed tellen niet mee)

Ik ben echt niet gehecht aan m’n kleding en eigenlijk vind ik de meeste dingen niet echt mooi, maar op de een of andere manier blijf ik er wel altijd in hangen. Misschien kan ik op deze manier eens een start maken met iets leuks. Als ik m’n beha’s maar mag houden

3 likes

Waar bewaar je je ov-chipkaart?

• Pashouder
  • Plastic hoesje
  • Portemonnee
  • Los in mijn tas/broekzak
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Heb mijn kat getraind om op de wc te gaan, ideaal. Hoef alleen eventjes door te spoelen. Nooit een kattenbak schoonmaken!

35 likes

In zo’n gratis gekregen plastic hoesje zwervend in mijn tas :thinking:

1 like

Ik wil dit ook echt graag doen met mijn katten maar lijkt me veel werk

8 likes

Mocht zelfs een jaar langer in de kleuterklas blijven omdat ik nog ā€˜te’ speels was haha

1 like

Haha ja, met een toilet training litter kit
images%20(22)

@lapzwans valt heel erg mee met hoe veel werk het is. Je moet vooral consequent zijn. Wij gaven haar elke keer een snoepje oid als ze het deed. In 't begin is t eigenlijk een soort kattenbak met een mini gaatje die op je wc ligt, dan maak je dat gat steeds groter en groter. En na een paar maanden, kan je dan die training kit eraf halen, en nu gaat ze gewoon zonder!

30 likes

Oh fantastisch! Had ik dit mijn kat maar geleerd. Volgens mij kan het alleen als je twee wc’s in huis hebt. Want in die trainingsperiode moet je wel steeds die trainingsbak op je toilet hebben zitten.

1 like

Los ik een vakje van mijn tas die ik altijd mee neem naar het werk.

1 like

Same.

7 likes

Wij hebben 't onze kat geleerd toen ze al vrij oud was, denk 3 ofzo? Ze is namelijk een rescue, en kregen haar dat ze wat ouder was. Hebben ook maar 1 wc, maar die kit die wij hadden kan je er vrij makkelijk op en af halen. In 't begin wel een beetje gedoe, maar het is het zoooo waard

4 likes

Ah wat leuk dat het nog gelukt is! En dus ook gewoon met ƩƩn toilet. Mijn kat komt uit het asiel, dus had ik ook niet als kitten.

1 like

Ja het is t proberen waard! Ook een leuk project, en zo leuk als 't dan uiteindelijk gewoon werkt. Iedereen die hier op visite komt moet er altijd om lachen. Of als mensen dan naar de wc willen, maar even op de kat moeten wachten haha :joy:

12 likes

Zat je bij mij op school? Want dat is precies wat wij als enige deden bij gym. :’)

Een bob Ross avond??? Heb je dit in NL gedaan!!! Zo ja mag ik je daar even over PM’en?

En hoe is het qua geur? Want je bent niet altijd thuis om dan direct door te spoelen. Als de kattenpoep een hele werkdag lekker heeft liggen walmen? Met de deur open omdat de kat toegang moet hebben tot het toilet.

Ja dat ruik je soms dan wel idd als je net weer thuis komt. Maar na 't doorspoelen ook vrij snel weer weg, en wij hebben bv wat geur dingen op de wc staan, helpt ook wel!

2 likes

Ricotta, lekker?

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

Brie?

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

Mozzarella?