Stel je persoonlijke vraag #9

Ik krijg tijdens massages altijd een enorme ‘kriebel’ in m’n bil spieren waardoor ik m’n benen niet stil kan houden dus wil nooit gemasseerd worden want vind dat zó ongemakkelijk

2 likes

Alleen als ik naar een wellness ga en er is een upgrade mogelijkheid bij het arrangement dat ik heb gekozen of soms boek ik vantevoren er al eentje met een massage inbegrepen. Ligt een beetje aan de prijs en wat voor soort.

Ik ben in Amsterdam erg tevreden over An Chi aan de overtoom. Tot nu toe heb ik altijd de energy flow gehad, een wat stevigere massage, en dat vond ik heel fijn. Heb vooral spanning in rug/schouder/nek en dat voelde echt een stuk beter daarna.

2 likes

Ik heb dit elke zondag voor zolang ik het me kan herrineren. Zelfs vandaag terwijl ik morgen vrij ben

1 like

Love katten (honden ook trouwens), maar zal er niet gauw één nemen.

2 likes

Love katten maar ben alergies

Ik woon in een kleine studio waar ik echt niet genoeg ruimte heb voor een kat (en ik ben veel te weinig thuis), maar anders had ik er allang eentje in huis gehaald :heart_eyes:

2 likes

Ik vind het fijn om in het donker te douchen. Vindt jij het fijn om in het donker/zonder licht te douchen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Ik ga heel vaak in het donker in bad met een paar kaarsen aan <3

5 likes

Wow ben dit echt hélemaal vergeten maar vond dit vroeger super chill inderdaad

1 like

Ik vind het altijd zo’n pijn doen, zelfs als je kunt aankruisen dat ze zacht moeten doen.

2 likes

ja ik heb net in het donker gedoucht, veel ontspannener.

2 likes

Ja same here, ik vind katten, de meeste dan, echt geweldig maar ik vind dat ik wat te klein woon plus het komt geregeld voor dat ik maar 3 nachten per week thuis slaap dus dat zou ik super zielig vinden. Honden vind ik ook wel leuk maar ik weet niet goed hoe je daarmee om moet gaan en ze zijn mij te aanhankelijk.

1 like

Ik denk dat ik katten best leuk zou vinden als ik niet allergisch was. Maar helaas.

Ik ben #teamhond maar heb katten

2 likes

#hostellife

Ik mis echt een creatief gen/enige aanleg. Ik snap dat niet en voel dat niet. Dus voor mijn ex was ik niet echt de leukste persoon denk ik om interesses en ideeën op dat vlak met mij te bespreken. Of ik wilde dingen weten waar hij juist geen antwoord op kon geven. Ik benaderde het veel te analytisch en verklaarbaar, en kunst/muziek is dat niet altijd. Vond ik zelf wel lastig en jammer. Weet niet wat hij er van vond, maar ik dacht wel eens van ja iemand in die hoek is denk ik op dat vlak een betere partner voor je.

1 like

Jaaa

Ik zonder kaarsen en dan kijk ik enge dingen op Netflix in het donker in bad.

Je kan dan nóg meer in de film zitten, zo chillZ

2 likes

Bij Mn stage kreeg ik altijd hele mooie hotelkamers omdat we reisden met ambassadeurs etc. En die kregen we alleen mee met mooie hotels, en ze konden mij moeilijk dumpen in een ander hostel. Meestal was het redelijk luxe, maar 1x waren we in een stad waar maar 1 goed hotel was en dat was echt crazy luxe.

3 likes

ik huil al als ik meer dan 20 euro moet betalen voor een bed in een hostel

8 likes