Ik kan er niet echt wakker om liggen eigenlijk
Voel jij je meer meisje of vrouw?
- Meisje
- Vrouw
- Anders (als bijv. je je beter thuisvoelt bij een andere gender of non-binary bent etc)
0 stemmers
En madam of mevrouw?
- madam
- mevrouw
- Nee juffrouw, jongedame!
- Anders (als bijv. je je beter thuisvoelt bij een andere gender of non-binary bent etc)
0 stemmers
En voel je je meer een connie of een gonnie of Bonnie of Donny??
- Connie
- Gonnie
- Ik ben meer een bonnie (bon colour)
- Neer meer als onze eigen @anon50122296
0 stemmers
Als ik samen met iemand ben, vraag ik meestal of zij het koekje willen. Zo niet, laat ik het liggen.
Ok val ik nu door de mand? Want ik voel me denk ik iets meer meisje dan vrouw, ben nog niet echt helemaal klaar voor het volwassen leven. Verdeling 55/45. Maar anderen mogen me wel (me)vrouw noemen ondertussen. Hoop dat ik dan toch meer als een vrouw overkom dan als een meisje, in een professionele setting helemaal.
Als je je meer identificeerde met meisje. Hoe oud ben je? (afgerond naar boven)
- 1
- 3
- 5
- 7
- 9
- 11
- 13
- 15
- 17
- 19
- 21
- 23
- 25
- 27
- 29
- 31
- 33
- 35
- 37
- 39
0 stemmers
En als je vrouw had aangeklikt? (afgerond naar boven)
- 1
- 3
- 5
- 7
- 9
- 11
- 13
- 15
- 17
- 19
- 21
- 23
- 25
- 27
- 29
- 31
- 33
- 35
- 37
- 39
0 stemmers
Pfoe moest je dan daarna nog huiswerk maken en toetsen leren? Dan toch liever een kortere pauze denk ik.
Mijn werk kan nu deels al gemakkelijker gemaakt worden door technologie maar dat gebeurt op bepaalde vlakken niet omdat het niet mag van de wet. (Bijvoorbeeld de legalisatie van een handtekening op afstand.)
Ik denk dat het in sommige sectoren zoals de mijne gewoon nog lang niet gaat gebeuren omdat het te duur is of omdat de wet altijd duizend jaar achterloopt of omdat mensen het niet willen maar niet per se omdat het niet kan.
Ik woon in een superdrukke straat, dus ik kijk alleen uit het raam als het echt heftig losgaat. Een sirene, geschreeuw of een kleine demonstratie (die komen wel 2-3 keer per week langs) doet me niks meer, maar laatst was er een fietsdemo en kwam er een paar duizend man langsfietsen met constant gebel, soundsystems en alles, ja dan trek ik mijn gordijn wel even opzij.
Hahahah ik zie dit nu ineens
Ik heb een buurman die alles, maar ook echt ALLES in de gaten houdt. Soms om gek van te worden. Hij houdt bijvoorbeeld 's avonds zijn rolluik een stukje open zodat hij van in zijn stoel nog steeds alles op straat kan zien.
Eet jij een kiwi inclusief schil op?
- Ja
- Soms
- Nee
- Ik eet geen kiwi
0 stemmers
Samenvatting
N.a.v. iets in het Beutyblogtopic (instastory van Mascha). Ik lust geen kiwi’s en ben er allergisch voor. Inclusief schil opeten vind ik pure horror!
Wie was ook alweer die forummer die 1x per jaar een allergie pil nam en dan stoned kiwi’s at?
Want zij is best een mood
Heb het een keer geprobeerd toen ik las dat het kon. Was niet zo nasty als dat ik dacht dat het zou zijn. En het scheelt gezeik met schillen of scheppen en dan weer plakhanden hebben. Ik hou niet van plakhanden maar wel van kiwi’s.
Los niet. In een smoothie laat ik wel de schil zitten
Ik heb daar ook overnacht afgelopen zomer en het was inderdaad zo een tegenvaller. In de badkamer konden we onze kont niet kerenen het zwembad stelde ook niks voor.
Ik heb ook eens in the peninsula in Parijs (1300-1500 gok ik) geslapen, maar dat werdgelukkig helemaal betaald. Dat hotel en de service waren echt geweldig!
Ik doe dit soms het hier zo vaak benoemd wordt, wel alleen met kiwi gold!
Ik doe dit altijd, vooral omdat ik niet altijd een schilmesje en lepel bij me heb maar wel een kiwi wil eten. De haartjes proef je nauwelijks.
Ja en je moest (5 jaar terug iig) betalen voor WiFi, ook echt €25 voor 3 uur ofzo. Roomservice was qua kwaliteit ook bagger. Locatie is idd perfect en de lobby ziet er mooi uit, hoewel die ook mini is in vergelijking met GG haha.
Kijk jij uit naar het nieuwe seizoen van Oitnb?
- Ja!
- Een beetje
- Ik volg het niet
- Nee ik volg het niet meer
0 stemmers