Ik vond het laatste seizoen best tegenvallen, dus kijk niet perse uit naar het nieuwe seizoen maar ga het wel kijken denk ik.
Die vond ik ook minder, vooral door die nieuwe inmate, zo’n blonde met een dik Boston accent. Echt wat kut. Sowieso vond ik de eerste 3 seizoenen het best maar Oitnb blijft altijd m’n favoriet.
Ja ik heb er weer zin in! Ik doe al jaren met een vriendin “Orange day”, op de dag dat er een nieuw seizoen uitkomt gaan we de hele dag eten en kijken. Dus daar kijk ik zeker naar uit
Oitnb wat gezellig zeg! Vind het altijd jammer dat er wordt gedacht dat het zo’n typische vrouwenserie is terwijl het dat totaaal niet is. Verre van een sexy and the city enzo. Heb toen 2 “stoere” mannen overgehaald het te gaan kijken en voor 1 vond het helemaal geweldig en zat constant te appen over waar hij zat etc. haha. Deze bedoelde ik overigens waar ik me zo aan heb gestoord in het vorige seizoen. En hopelijk komt ze niet terug.
en dat accent pff.
Deed ik ook altijd, met American pancakes en All day breakfast, dan de hele dag kijken.
Maar we zijn beiden in dat seizoen met de opstand gestopt, heb dat seizoen nog steeds niet uitgekeken en het seizoen erna ook niet. Vind het ineens niet meer leuk, terwijl het echt Mn lievelingsserie was.
Mijn vriend had eerst ook commentaar op OITNB, maar ik had het een keer op staan en toen keek hij half mee. Vervolg: alle seizoenen samen opnieuw gekeken. Afgelopen seizoen vonden we allebei niet zo, maar op zich wel benieuwd naar het nieuwe/laatste seizoen!
zij is ZO irritant idd echt niet normaal, die mag zo snel mogelijk eruit haha. En inderdaad het is helemaal geen “girly” serie!
@Zemraluani ik vind de laatste paar seizoenen ook minder sinds Poussey dood is eigenlijk maar toch kijk ik elke keer wel weer uit naar dat er weer een nieuw seizoen online komt. Misschien meer door de beleving eromheen haha
Er komt zo een elektricien langs omdat ze vergeten waren de inductieplaat aan te sluiten . Bied jij zo iemand wat te drinken aan? Ik ben echt ongemakkelijk in zulke situaties haha.
- Ja
- Nee
- Anders?
0 stemmers
Aansluiten is als alles goed is niet eens 30 min werk. Dus nee ik zou geen drinken aanbieden.
Ik moest bijna elke term op de lijst googlen.
Zit er een limiet aan Hoelang iemand er moet zijn voor ze recht hebben?
Een kopje koffie, thee of water is toch zo gepakt. Vraag het altijd, al komen ze 5 minuten langs, misschien hebben ze wel geen tijd tussendoor om koffie te halen.
Impossible burgers en matcha lattes zijn zo’n beetje de kern van mijn bestaan geloof ik. Wat een kutmillennial ben ik ook.
Ik heb een noise cancelling koptelefoon, dus ik heb twee in een!
Vraag me nu wel af wat er millennial is aan rosé.
Vorig jaar kwam er een monteur langs om ergens een dopje op te plakken, echt 3 minuten werk, toen ik vroeg of hij iets wilde drinken reageerde hij zo dankbaar “bijna niemand biedt iets aan, echt fijn dankjewel!” Vind dat echt een kleine moeite, soms wel awkward als ze hun drinken nog niet op hebben maar wel klaar zijn met hun klusje en je daar zo staat maarja, als dat het enige is.
Ik heb een Bose QuietComfort 35 II. Hij bevalt echt heel erg goed. Het geluid is prachtig en de noise cancelling functie werkt ook heel erg goed. Ik heb mijne destijds gekocht voor 350 euro en dat vind ik hem ook meer dan waard. Mijn vriend heeft hem ook en gebruikt hem bijvoorbeeld ook tijdens het gamen, hij is gewoon aan te sluiten op de Xbox. Dus dat is ook handig.
Je hebt er ook een van Sony (WH-1000XM3), volgens mij zijn ze vergelijkbaar qua kwaliteit en functionaliteiten. Dus als je de mogelijkheid hebt zou ik naar een winkel gaan om ze beiden even uit te testen. Ik heb niet zo’n groot hoofd en de Sony bleek te groot, dus passen is wel prettig!
Ja, pas vanaf 35 minuten of langer.
Nee ik wil vraag dat dit soort mensen snel weg zijn, dus als ik ze nog drinken aanbied blijven ze vaak ook langer dan daar houd ik niet van.
mijn mening.
Wauw.
Hahaha nou meit dan zou ik het lekker zelf doen, heb je helemaal nergens last van.