Stel je persoonlijke vraag #9

Ik heb daar ook overnacht afgelopen zomer en het was inderdaad zo een tegenvaller. In de badkamer konden we onze kont niet kerenen het zwembad stelde ook niks voor.

Ik heb ook eens in the peninsula in Parijs (1300-1500 gok ik) geslapen, maar dat werdgelukkig helemaal betaald. Dat hotel en de service waren echt geweldig!

1 like

Ik doe dit soms het hier zo vaak benoemd wordt, wel alleen met kiwi gold!

Ik doe dit altijd, vooral omdat ik niet altijd een schilmesje en lepel bij me heb maar wel een kiwi wil eten. De haartjes proef je nauwelijks.

Ja en je moest (5 jaar terug iig) betalen voor WiFi, ook echt €25 voor 3 uur ofzo. Roomservice was qua kwaliteit ook bagger. Locatie is idd perfect en de lobby ziet er mooi uit, hoewel die ook mini is in vergelijking met GG haha.

Kijk jij uit naar het nieuwe seizoen van Oitnb?

• Ja!
  • Een beetje
  • Ik volg het niet
  • Nee ik volg het niet meer

0 stemmers

1 like

Ik vond het laatste seizoen best tegenvallen, dus kijk niet perse uit naar het nieuwe seizoen maar ga het wel kijken denk ik.

Die vond ik ook minder, vooral door die nieuwe inmate, zo’n blonde met een dik Boston accent. Echt wat kut. Sowieso vond ik de eerste 3 seizoenen het best maar Oitnb blijft altijd m’n favoriet.

2 likes

Ja ik heb er weer zin in! Ik doe al jaren met een vriendin “Orange day”, op de dag dat er een nieuw seizoen uitkomt gaan we de hele dag eten en kijken. Dus daar kijk ik zeker naar uit :sunglasses:

6 likes

Oitnb wat gezellig zeg! Vind het altijd jammer dat er wordt gedacht dat het zo’n typische vrouwenserie is terwijl het dat totaaal niet is. Verre van een sexy and the city enzo. Heb toen 2 “stoere” mannen overgehaald het te gaan kijken en voor 1 vond het helemaal geweldig en zat constant te appen over waar hij zat etc. haha. Deze bedoelde ik overigens waar ik me zo aan heb gestoord in het vorige seizoen. En hopelijk komt ze niet terug.
OITNB_Unit_01283_R-eada2e9 en dat accent pff.

10 likes

Deed ik ook altijd, met American pancakes en All day breakfast, dan de hele dag kijken.

Maar we zijn beiden in dat seizoen met de opstand gestopt, heb dat seizoen nog steeds niet uitgekeken en het seizoen erna ook niet. Vind het ineens niet meer leuk, terwijl het echt Mn lievelingsserie was.

1 like

Mijn vriend had eerst ook commentaar op OITNB, maar ik had het een keer op staan en toen keek hij half mee. Vervolg: alle seizoenen samen opnieuw gekeken. :nerd_face: Afgelopen seizoen vonden we allebei niet zo, maar op zich wel benieuwd naar het nieuwe/laatste seizoen!

1 like

zij is ZO irritant idd echt niet normaal, die mag zo snel mogelijk eruit haha. En inderdaad het is helemaal geen “girly” serie!

@Zemraluani ik vind de laatste paar seizoenen ook minder sinds Poussey dood is eigenlijk maar toch kijk ik elke keer wel weer uit naar dat er weer een nieuw seizoen online komt. Misschien meer door de beleving eromheen haha

5 likes

Er komt zo een elektricien langs omdat ze vergeten waren de inductieplaat aan te sluiten :roll_eyes:. Bied jij zo iemand wat te drinken aan? Ik ben echt ongemakkelijk in zulke situaties haha.

• Ja
  • Nee
  • Anders?

0 stemmers

Hoe millennial ben jij?

• Cancelled
  • Basic
  • Yas almost millennial
  • Millennial goals af

0 stemmers

1 like

Aansluiten is als alles goed is niet eens 30 min werk. Dus nee ik zou geen drinken aanbieden.

1 like

Ik moest bijna elke term op de lijst googlen. :sweat_smile:

6 likes

Zit er een limiet aan Hoelang iemand er moet zijn voor ze recht hebben?

Een kopje koffie, thee of water is toch zo gepakt. Vraag het altijd, al komen ze 5 minuten langs, misschien hebben ze wel geen tijd tussendoor om koffie te halen.

23 likes

Impossible burgers en matcha lattes zijn zo’n beetje de kern van mijn bestaan geloof ik. Wat een kutmillennial ben ik ook. :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb een noise cancelling koptelefoon, dus ik heb twee in een!

1 like

Vraag me nu wel af wat er millennial is aan rosé.

19 likes