Vorig jaar kwam er een monteur langs om ergens een dopje op te plakken, echt 3 minuten werk, toen ik vroeg of hij iets wilde drinken reageerde hij zo dankbaar “bijna niemand biedt iets aan, echt fijn dankjewel!” Vind dat echt een kleine moeite, soms wel awkward als ze hun drinken nog niet op hebben maar wel klaar zijn met hun klusje en je daar zo staat maarja, als dat het enige is.
Ik heb een Bose QuietComfort 35 II. Hij bevalt echt heel erg goed. Het geluid is prachtig en de noise cancelling functie werkt ook heel erg goed. Ik heb mijne destijds gekocht voor 350 euro en dat vind ik hem ook meer dan waard. Mijn vriend heeft hem ook en gebruikt hem bijvoorbeeld ook tijdens het gamen, hij is gewoon aan te sluiten op de Xbox. Dus dat is ook handig.
Je hebt er ook een van Sony (WH-1000XM3), volgens mij zijn ze vergelijkbaar qua kwaliteit en functionaliteiten. Dus als je de mogelijkheid hebt zou ik naar een winkel gaan om ze beiden even uit te testen. Ik heb niet zo’n groot hoofd en de Sony bleek te groot, dus passen is wel prettig!
Ja, pas vanaf 35 minuten of langer.
Nee ik wil vraag dat dit soort mensen snel weg zijn, dus als ik ze nog drinken aanbied blijven ze vaak ook langer dan daar houd ik niet van.
mijn mening.
Wauw.
Hahaha nou meit dan zou ik het lekker zelf doen, heb je helemaal nergens last van.
Ik vind het niet prettig een klusjes man rond te hebben lopen.
Maar inderdaad ik los het zelf op, geen probleem.
Ah sorry ik vergiste me; haalde Beyond en Impossible door elkaar.
Ik wil iedereen drinken aan bieden maar bij klusjes mannen komt het niet in me op omdat ik dan verstijf van ongemakkelijkheid hahaha.
Ik ben het net eigenlijk puur vergeten, maar dat kwam eigenlijk ook doordat die m monteur echt met 5 minuten klaar was.
En soms zijn ze ook enorm sexy en kun je niks anders doen dan staren
Ik vind mensen die ik niet ken in mijn huis echt erg vervelend en kost heel veel energie. Ik bied ze sowieso wat aan als ze voor een grote klus komen, maar ik ben dolblij als ze weer weg zijn en ik niet verstijfd op de bank hoef te zitten. Ik snap @nox wel.
De laatste keer dat ik iemand iets te drinken aanbood kreeg ik een bizar verhaal over een kat die dood was gegaan onder de motorkap doordat hij de auto startte en wegreed incl beschrijving van de geluiden en wonden. Ik heb altijd van die gekkies, dus niet echt de leuke gesprekken ervaring van @Printemps helaas
Er loopt op dit moment al de halve dag een schilder rond in het huis waar ik oppas en hij is echt dit.
Zo ongemakkelijk Haha.
Hahahaha nou hij is getrouwd zag ik al.
Ik heb een keer m’n koffie apparaat verziekt door een sexy elektricien Was aan het kletsen en lette niet op waardoor de melk overstroomde en in het apparaat liep
Hij is al weg, misschien morgen. Zal Mn haar even wassen want zit weer als een professor Sneep op de bank.
Haha ik vind het bijna jammer dat ik blond ben en ik deze geweldige vergelijking dus niet echt kan gaan gebruiken.
Als je het écht zo geweldig vind moet je je haar zwart verven. Anders geloof ik je niet.
Haha gaan we doen!
Haha ja Lucius Malfoys haar zit altijd veel te goed