Mijn vriend gooit ze ook zo in een bolletje in de wasmand en dan zeg ik tegen hem dat hij ze uit elkaar moet halen. Dat doet hij dan een paar keer en weer opnieuw
Gaan je de nieuwe Lion King film zien?
- Ja, ik ga die nog zien
- Ik heb hem zelfs al gezien
- Nee, ik ga hem niet zien
0 stemmers
Ik ben heel benieuwd want meestal ben ik best enthousiast voor Disney films (en ook wel remakes), maar deze keer heb ik er echt totaal geen behoefte aan.
Misschien ligt het trouwens aan dierenfilms, want die Mowgli film met de vreemde menselijke ogen heb ik ook niet gezien.
Ja precies!!
Haha deze andere opties
Ik wel, ik kijk er echt naar uit, de animatie was mân favo Disney film
Ik heb het origineel niet eens gezien dus deze trekt me ook niet
Ik ga donderdag, fuck de zomerfeesten hier. Ik moet âm gewoon meteen zien. Maar ik ben dan ook echt een klein kind als het om Disney gaat.
Haha ja, âhuh hoezo heb je die film nog nooit gezien???â âTrekt me nietâ âDOE NORMAAAAALâ
Guilty.
Vorige week zondag wil het 1 keer per week wassen, maar deze zondag heb ik het geverfd en blijkbaar wordt het daar ook schoon van
Kunnen (nieuwe) witte sneakers naar een sollicitatiegesprek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hangt er naar mijn mening vooral vanaf wat voor functie en hoe formeel het is.
In mijn werk richting zou dit makkelijk kunnen. Bij het kantoor van mijn vriend zou ik dit persoonlijk nooit aan doen. Dus zoals @Nox eigenlijk al zegt. Ligt aan de functie, hoe formeel het is etc.
Dat hangt af van de functie en het bedrijf af. Als het een informele bedrijfssfeer is bijvoorbeeld, dan zou ik het misschien wel doenâŠ
Als je ergens wil werken waar je gewoon jezelf kunt zijn; ja
Ik besef me met dit soort vragen altijd maar weer hoe blij ik ben met werken in de creatieve sector, ik kan echt bijna alles aan.
Dit vind ik zoân dooddoener. Zeker op een kantoor, je kunt altijd beter een slag te netjes gaan solliciteren! Ik werk op een groot kantoor en ik zou NOOIT met sneakers solliciteren, maar bij de intro vroeg of ik jeans en sneakers gewoon konden en dat was geen punt, draag dat nu heel vaak. Maar als je âjezelfâ zijn tijdens een sollicitatie af laat hangen van je schoeisel :â).
Je mâexcuse als je sarcastisch was, maar dit vind ik echt een stomme opmerking
Vrijdag!
Nee ik was niet sarcastisch, ik meen het. Lijkt me vreselijk om zo te moeten nadenken over je kledingkeuze en niet gewoon wat uit je kast kunt pakken waar je je tevens lekker jezelf in voelt. Tuurlijk moet je wel verzorgd voor de dag komen, maar als sneakers al niet kunnen zou ik ook niet bij zoân bedrijf willen werken :â) gelukkig heb ik hier zelf nooit âproblemenâ mee gehad.
Ik wilde net zeggen. Ik ben echt totaal geen fan van pantalons, blazers en blouses. Zou dat noooooit in mijn vrije tijd aan doen, maar je hebt in sommige functies nou eenmaal weinig te willen? Zoân onzin dat je aan moet trekken wat je zelf wilt, als ik dat doe (sneakers, jeans, simpel shirt) kan ik linea recta weer naar huis. Je hebt nou eenmaal werkvelden met een dresscode. @Xiomara
Edit: en met een sollicitatie weet je al helemaal niet wat de rest draagt, dus dan moet je sowieso beter te netjes dan te casual. En sneakers kan in heel veel werkvelden niet. Ook niet na een sollicitatie. Je bent niet thuis of bij je vrienden, daar kun je dragen wat je wilt.