Stel je persoonlijke vraag #9

Als je niet in Spanje bent hoef je niet te zoeken!!!

Kijken jullie geen opsporing verzocht soms?

• Nee kijk ik nooit
  • Kijk ik trouw
  • Heb ik vandaag toevallig gezien

0 stemmers

Ik heb geen opa’s en oma’s en die heb ik helaas ook nooit gekend, dus die weet ik niet! Maar van de rest weet ik het wel allemaal!

Haha ik heb weet ik hoeveel ooms en tantes (rond de 25 denk ik?), dus die verjaardagen ga ik echt niet allemaal kunnen onthouden. Hetzelfde voor neefjes en nichtjes, al heb ik daar wel een paar favoriete tussen zitten die ik wel onthoud

1 like

Ja same here en ik ga ook nooit naar die verjaardagen dus die onthouden zou nutteloos zijn. Mijn opa’s en oma’s zijn niet meer in leven maar dat was altijd “ergens in maart of ergens in november”.

1 like

In een waszakje! Dat is zo handig. Ze zitten niet echt in elkaar gepropt maar wel dusdanig bij elkaar dat ze niet verdwaald raken in de wasmand.

1 like

Ik vind bleekselderij echt ontzettend vies, dus ik koop sowieso al geen sap of iets waar het in zit.

12 likes

Ik heb lekker gestemd maar vind het alleen lekker ergens doorheen, rauw niet zo. Maar Italiaanse pastasaus is voor mij niet compleet zonder bleekselderij

7 likes

Ik vind dit echt één van de goorste smaken die er bestaan. Zou dat zo’n soort koriander-dingetje zijn? Dat je het óf lekker vindt of dat je het vindt smaken naar afwasmiddel?

6 likes

Ik zit me nou af te vragen of ik ooit bleekselderij heb gegeten.

1 like

ja, deze. cant stop.

4 likes

Als jij bij de supermarkt de zelfscanner gebruikt, scan je dan al je boodschappen of “vergeet” je wel eens wat? (Anoniem)

• Nee ik scan altijd alles
  • Soms gooi ik per ongeluk wat in de tas zonder te scannen
  • Hele dure producten scan ik soms expres niet

0 stemmers

Stel je bent zzp’er en je hebt net een nieuwe opdracht aangenomen die lang gaat lopen. Je moet nog wel een contract ondertekenen en alles. Je hebt je uurtarief 2x aan ze genoemd maar je hebt net van een ander te horen gekregen dat je uurtarief heel erg laag is vergeleken met anderen die hetzelfde doen. Ga je dan terug naar de opdrachtgever om te zeggen dat je uurloon toch anders is? Of laat je het bij wat je hebt gezegd dat je tarief is?

• Het hierbij laten
  • Toch zeggen dat je uurtarief hoger is

0 stemmers

Nieuwe ed sheeran album non-stop!!

3 likes

Huh wat gek, dan is het toch ook geen zelfscan meer haha. Volgens mij is het idee juist dat het snel gaat en je minder personeel nodig hebt, maar als er toch iemand bij een zelfscan staat om jouw spullen uit je mandje te pakken kunnen ze er net zo goed snelkassa’s van maken.

Oh zo! Ja dat werkt bij ons inderdaad ook zo. Maar dat is ook wel logisch, anders geef je hen 5 producten die je hebt gescand en kun je alsnog gestolen producten in je tas hebben.

4 likes

Vind jij een film leuker om te kijken als je 1 van de hoofdpersonages aantrekkelijk vindt?

• Ja absoluut
  • Ja behoorlijk
  • Een beetje
  • Nee dit maakt voor mij niks uit

0 stemmers

Het aantal slechte films dat ik heb gekeken omdat er een knappe man in zat… veel te veel

14 likes

Wat is “heel erg laag”? Hoeveel lager is het dan en wat zou het je ongeveer kosten om het uurtarief niet aan te passen?

loooooove peggy gou

1 like

Nou ben ik benieuwd naar die films haha