Stel je persoonlijke vraag #9

Nou mijn vriend en ik doen vaak samen boodschappen en ik scan dan alles en doe het dan meteen in de boodschappentas. Het is wel eens voorgekomen dat hij iets pakte en in de tas gooide zonder dat ik het gescand had, überhaupt niet had gezien dat hij iets pakte. Thuis bij het opruimen kwam ik dan dingen tegen en dacht ik huh hebben we dit gekocht?

Ik word echt bijna nooit gecontroleerd en soms loop ik het poortje uit en denk ik godver, als ik de helft niet had gescand had niemand het geweten mja durf dat echt niet aan om expres niks te scannen.

Alles met Noah Centiiets

Na captain America had ik een Chris Evans fase, maar die man heeft dus alleen maar in kutfilms gespeeld.

1 like

Haah oja ik vond die Noah ook leuk in Sierra Burger. Maar hij doet het wel beter op bewegend beeld…

Ik moet trouwens mijn stem veranderen naar ‘ja absoluut’. Heb de Twilight reeks speciaal voor Jacob gekeken. En daarna nog de film abduction ook voor hem. Tegenwoordig vind ik hem los van Twilight alsnog op een weerwolf lijken. Zijn gezicht lijkt op een dier.

4 likes

Ja ik snapte de Noah hype ook niet toen ik alleen foto’s had gezien want ik vond m niet heel knap, maar op bewegend beeld is ie wel hot.

1 like

Ik heb ook alle films met Noah Centineooejejeoeo gekeken, want Noah. Maar afgelopen weekend keek ik Swiped waar hij ook in speelt. Wat. Een. Kut. Film. En hij was ook kut in die film :sob:

Oh en ik had ook een Chris Evans obsessie!! Vond de films waar hij in speelde alleen leuk omdat hij een rol erin had haha

3 likes

image

21 likes

tenor

Hij moest ook op de meest random momenten z’n shirt uittrekken. En z’n broek kon die dan wél gerust aanhouden als hij in een weerwolf ging transformeren.

Ik was vroeger ook verliefd op hem, maar nu…

3 likes

Oh ik moest even goed kijken, herkende hem haast niet!

1 like

Die 2e foto, ik wist wel dat hij heel close is met z’n zusje maar ik had de tekst nog niet gelezen en dacht woww dat is wel heel close.

2 likes

Is het ooit helemaal stil waar jij woont?

• Ja
  • Nee
  • Alleen 's nachts

0 stemmers

Zo ja, please laat me weten waar je woont dan verhuis ik daar naar toe

Indien nee of alleen 's nachts…
Ik hoor geluid van

• Verkeer
  • Vliegtuigen
  • Andere mensen
  • De natuur
  • Anders?

0 stemmers

Deze poll is puur en alleen gebaseerd op het feit dat ik helemaal gestoord word van de kippen van mijn buurman die de héle dag door al aan het kakelen zijn.

Ik werd vannacht rond 4 wakker en hoorde een haan kakelen? EEN HAAN… en ik woon in de stad.

Ze zijn al superlang o.a. een restaurant aan het opknappen/verbouwen dus ik hoor van die “bouwgeluiden” en hoor ze ook zingen of tegen elkaar schreeuwen plus kutmuziek. 's nachts over het algemeen stil. Tenzij ze hiernaast buiten op het terras dronken lopen te wezen.

Tussen de vliegtuigen door kan het heel stil zijn.

Of als ze net de andere baan pakken.

image

Zaanse mayo…

• Lekker
  • Vies
  • Ik heb deze mayonaise nog nooit gehad/ik kan mij dat niet meer herinneren

0 stemmers

Mijn vriend vindt hem heel vies, veel te vet. Ik hou van Zaanse mayonaise, hadden we eerder altijd bij mijn ouders thuis. Nu zelf steeds Oliehoorn, ook lekker haha!

Ik lust geen enkele mayonaise.

7 likes

Ik hoor continu meeuwen en duiven. Ook hoor ik verkeer en mensen op straat en mijn buren want het huis is heel gehorig. Zou wel willen dat het af en toe helemaal stil was. Maar echt luid lawaai is het gelukkig niet.

Ik woon boven een slagerij en in de “tuin” staan allemaal schuurtjes met vriezers die de hele nacht zoemen… Ik ben eraan gewend en vind het ergens ook wel prettig ofzo. Soms houden ze ff 5 minuten op en dan denk ik gelijk pff wat stil.

Bij mn ouders thuis in Zeeland is het sowieso altijd stil. Maar mn studentenkamer zit op een handige ligging en daar is het ook stil!

1 like