Hij moest ook op de meest random momenten zân shirt uittrekken. En zân broek kon die dan wĂ©l gerust aanhouden als hij in een weerwolf ging transformeren.
Oh ik moest even goed kijken, herkende hem haast niet!
Die 2e foto, ik wist wel dat hij heel close is met zân zusje maar ik had de tekst nog niet gelezen en dacht woww dat is wel heel close.
Is het ooit helemaal stil waar jij woont?
- Ja
- Nee
- Alleen 's nachts
0 stemmers
Zo ja, please laat me weten waar je woont dan verhuis ik daar naar toe
Indien nee of alleen 's nachtsâŠ
Ik hoor geluid van
- Verkeer
- Vliegtuigen
- Andere mensen
- De natuur
- Anders?
0 stemmers
Deze poll is puur en alleen gebaseerd op het feit dat ik helemaal gestoord word van de kippen van mijn buurman die de héle dag door al aan het kakelen zijn.
Ik werd vannacht rond 4 wakker en hoorde een haan kakelen? EEN HAAN⊠en ik woon in de stad.
Ze zijn al superlang o.a. een restaurant aan het opknappen/verbouwen dus ik hoor van die âbouwgeluidenâ en hoor ze ook zingen of tegen elkaar schreeuwen plus kutmuziek. 's nachts over het algemeen stil. Tenzij ze hiernaast buiten op het terras dronken lopen te wezen.
Tussen de vliegtuigen door kan het heel stil zijn.
Of als ze net de andere baan pakken.
Zaanse mayoâŠ
- Lekker
- Vies
- Ik heb deze mayonaise nog nooit gehad/ik kan mij dat niet meer herinneren
0 stemmers
Mijn vriend vindt hem heel vies, veel te vet. Ik hou van Zaanse mayonaise, hadden we eerder altijd bij mijn ouders thuis. Nu zelf steeds Oliehoorn, ook lekker haha!
Ik lust geen enkele mayonaise.
Ik hoor continu meeuwen en duiven. Ook hoor ik verkeer en mensen op straat en mijn buren want het huis is heel gehorig. Zou wel willen dat het af en toe helemaal stil was. Maar echt luid lawaai is het gelukkig niet.
Ik woon boven een slagerij en in de âtuinâ staan allemaal schuurtjes met vriezers die de hele nacht zoemen⊠Ik ben eraan gewend en vind het ergens ook wel prettig ofzo. Soms houden ze ff 5 minuten op en dan denk ik gelijk pff wat stil.
Bij mn ouders thuis in Zeeland is het sowieso altijd stil. Maar mn studentenkamer zit op een handige ligging en daar is het ook stil!
Ook geen last van meeuwen? Daar had ik zoveel last van in Zeeland op vakantie. Maarja ik sliep wel in een tentje en daar zaten ze bovenop.
Oh en we hadden buren uit Brabant en uit Den Haag en Hoek van Holland. Onder het motto âdie wonen toch al aan het strand dus ze zijn meeuwen gewendâ hebben we allemaal eten naar hun tent gegooid. Kut tieners. Maar het hielp ook nogđ
Fucking schiphol om de hoek
Ja ik woon ook in een klein dorpje in Brabant en heb eigenlijk alleen maar last van de natuur (soms denk ik echt mens waar zeik je over) maar vooral kippen en duiven die constant in een bepaalde cyclus geluid maken, kunnen me als ik al geĂŻrriteerd ben echt helemaal gek maken haha
Ik scheer dus eigenlijk alleen mijn onderbenen en ben benieuwd of dat âraarâ is. Denk dat ik deze zomer dus wel ook mijn bovenbenen ga scheren want vind ze eigenlijk heel lelijk en voel me er beetje onzeker door denk ik?
Dus de vraag: Onthaar jij je benen?
- Ik onthaar mijn boven- en onderbenen
- Ik onthaar alleen mijn onderbenen
- Ik onthaar alleen mijn bovenbenen
- Ik onthaar mijn benen niet
0 stemmers
Wow toevallig stond ik net onder de douche te denken dat ik ook deze poll aan wilde maken, met precies dezelfde opties en om dezelfde reden: ik scheer ook alleen mân onderbenen, maar als de zon op mân bovenbenen schijnt dan zie je echt zoân zee van blonde haartjes. Vind dan helemaal kaal eigenlijk wel mooier, dus misschien toch inderdaad maar even rats rats over de bovenbenen in de zomer.