Stel je persoonlijke vraag #9

Ook geen last van meeuwen? Daar had ik zoveel last van in Zeeland op vakantie. Maarja ik sliep wel in een tentje en daar zaten ze bovenop.

Oh en we hadden buren uit Brabant en uit Den Haag en Hoek van Holland. Onder het motto “die wonen toch al aan het strand dus ze zijn meeuwen gewend” hebben we allemaal eten naar hun tent gegooid. Kut tieners. Maar het hielp ook nog😂

3 likes

Fucking schiphol om de hoek

4 likes

Ja ik woon ook in een klein dorpje in Brabant en heb eigenlijk alleen maar last van de natuur (soms denk ik echt mens waar zeik je over) maar vooral kippen en duiven die constant in een bepaalde cyclus geluid maken, kunnen me als ik al geïrriteerd ben echt helemaal gek maken haha

Ik scheer dus eigenlijk alleen mijn onderbenen en ben benieuwd of dat ‘raar’ is. Denk dat ik deze zomer dus wel ook mijn bovenbenen ga scheren want vind ze eigenlijk heel lelijk en voel me er beetje onzeker door denk ik?

Dus de vraag: Onthaar jij je benen?

• Ik onthaar mijn boven- en onderbenen
  • Ik onthaar alleen mijn onderbenen
  • Ik onthaar alleen mijn bovenbenen
  • Ik onthaar mijn benen niet

0 stemmers

Wow toevallig stond ik net onder de douche te denken dat ik ook deze poll aan wilde maken, met precies dezelfde opties :exploding_head: en om dezelfde reden: ik scheer ook alleen m’n onderbenen, maar als de zon op m’n bovenbenen schijnt dan zie je echt zo’n zee van blonde haartjes. Vind dan helemaal kaal eigenlijk wel mooier, dus misschien toch inderdaad maar even rats rats over de bovenbenen in de zomer.

Ik onthaar zowel mijn bovenbenen als onderbenen omdat ik dik zwart haar heb. Weet niet of ik het had gedaan als ik een blond haar had gehad

2 likes

Haha ja ik had dus hetzelfde! Alleen zijn sommige haartjes dus net wat donkerder blond waardoor ik dus zo ben ga twijfelen. Vind het echt stom dat ik mij hier zo druk om maak… Wilde vandaag dus een rokje aan en toen keek ik naar mijn bovenbenen en dacht ik oh nooo, echt mannenbenen ofzo? mijn mening, judge niemand Waardoor ik maar weer gewoon een lange broek aan heb.

Zou gewoon lekker scheren dan toch! Als dat onzekerheid wegneemt en er voor zorgt dat je wel rokjes/jurkjes aantrekt.

2 likes

Niet mijn hele bovenbeen. Ongeveer tot 10 centimeter boven m’n knieën. Maar die haren op mijn knieën en daarboven daar zijn wel minimaal en heel licht en dun en m’n scheermesje pakt ze ook niet zo goed dus mijn knieën en daarboven zijn minder glad dan het stuk onder mijn knieën.

6 likes

Onderbenen en knieën geregeld en bovenbenen af en toe de voorkant.

2 likes

Ik ben pro stoppen met benen ontharen! Oksels rationeel gezien ook, maar dat vergt nog even wennen. Okselhaar is ook zo intens.

3 likes

Hoezo dan ? En heb je donker haar of blond ?

Maar wel alleen als ik er zin in heb. Ook soms wel eens een hele tijd niet.

Zondag ging ik naar de sauna en het was een paar dagen geleden en ik ga het dan niet doen omdat het nu eenmaal ‘norm’ is om daar met kale benen te lopen.

Heb lekker met mijn stoppels in de sauna gezeten, no shame.

2 likes

Ik denk nog steeds dat als je je bovenbenen scheert je enorm dikke donkere haren terug krijgt :’). Aan de achterkant van m’n benen heb ik geen haren maar de voorkant van m’n bovenbenen zit iets dus dat boeit me niet maar stel ik zou het moeten scheren zou ik stiekem bang zijn dat ik enorm harige bovenbenen terug krijg.

1 like

Oké ik heb een situatie die misschien wel in het gierig topic past eigenlijk haha maar goed ben benieuwd naar jullie mening

Ik werk voor een werkgever via een uitzendorganisatie, krijg uitbetaald via een payroller. Elke week moet ik op een website mijn uren valideren en nog een Excel document van mijn die week gewerkte uren aanleveren. Ik maak hier geen fouten in. Nu is het zo dat ze me de afgelopen 5 maanden te veel hebben uitbetaald, eerst had ik het niet echt door (ging om 100 per maand ofzo) maar vandaag heb ik weer loon gekregen en het is gewoon veel meer dan wat het zou moeten zijn. Zouden jullie dit zeggen? De uitzendorganisatie is ook best wel klote en heeft hun administratie sowieso niet op orde. (Het geld heb ik tot nu toe braaf aan de kant gezet natuurlijk)

• Ik zou er iets van zeggen
  • Ik zou het niet zeggen
  • Anders…

0 stemmers

Ik heb hier geen last van met mijn bovenbenen, dat blijft licht en dun. Maar, lekker tmi, heb wel het idee dat dit zo is met mijn grote tenen. Ik las hier dat mensen dat verwijderen en toen dacht ik ja kan ik ook eens doen. Maar nu vind ik ze veel donkerder en als stoppels terugkomen wtf. Had ze beter kunnen laten zitten en alleen weg kunnen halen als ik echt open schoenen draag.

Ik zou er denk ik niks van zeggen, maar het wel ‘bewaren’ zeg maar. Al vind ik het wel lastig, want hoe lang na overmaken mogen zij er nog op terug komen en hoe lang moet jij het dus nog zo bewust bewaren. Dat lijkt mij ook irritant op een gegeven moment.

1 like

Ja doe ik nu idd… ik ben van plan om rond oktober daar weg te gaan en anders zou ik sowieso onslagen worden volgend jaar… ben echt benieuwd of ze er achter gaan komen

Goed zo! Ja ik weet dus alleen niet of ze er nog op terug mogen komen als je inmiddels niet meer werkzaam bent daar.

1 like

Ik heb ook ooit bij een bedrijf gewerkt dat zulke fouten maakte en ook al het te veel betaalde aan de kant gezet, had inmiddels echt een spaarrekening van bijna €1000 opgebouwd maar voelde me toch schuldig dus heb het aangegeven. Wilde het risico niet riskeren dat ze er achteraf achter zouden komen en het als diefstal oid gezien. De enige reactie die ik kreeg was “oh dat was ons echt nooit opgevallen als je het niet had gezegd, maar nu moet je het terug betalen”

Ik zou het dus niet zeggen en het geld lekker sparen.

6 likes