Stel je persoonlijke vraag #9

Ja ik denk zelf dat wat de grote teen betreft je het beste met zo’n stukje ontharingstrip kunt verwijderen. Schijnt daar wel goed te helpen.

1 like

Dit is echt de allerlekkerste mayo :heart: As we speak ligt er een beetje op m’n bord

3 likes

Stel dat je ‘digitaal’ met iemand in gesprek bent, dus niet face to face. Vind jij het dan irritant als iemand jou iets vraagt wat hij/zij makkelijk zelf kan googelen?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Mijn nichtje vraagt me nu bijvoorbeeld per sms hoe het werkt als je e-books wil lenen bij de bieb. Dat vind ik dus echt irritant. Maar misschien komt het ook omdat ik een beetje chagrijning ben.

Dit soort situaties komen natuurlijk wel vaker voor, dus je kan er een aantal uitspraken van de rechter over lezen. Daar komt het er meestal op neer dat wanneer de werknemer zelf inziet dat er te veel loon is betaald, het bedrijf dit gewoon mag terugvorderen.
Het is natuurlijk de vraag of het bedrijf het door heeft, maar mochten ze er achter komen kunnen ze het gewoon weer aan je terugvragen. Ik zou persoonlijk liever eerlijk zijn door het te zeggen, dan dat je er later nog gedoe mee krijgt.

Ja ik lever elke week x uren aan via het Excel bestand en krijg dan at random meer uren uitbetaald (zit geen logica in)

Ik ga het idd niet zeggen en zet het gewoon aan de kant heb ik besloten. We kijken wel of ze er achter komen!

Ik woon 25 km van het strand dus nee, haha

Omdat ik het belangrijk vind om (al is dit maar klein) een tegenbeweging te creëeren tegen het maatschappelijke beeld van vrouwelijke schoonheid.

1 like

Net koffie gehad dus die kan ik al afvinken.

1 like

En heb je donker haar? En hoe voel je je als je nu met ongeschoren benen de straat op gaat ?

Ik voel er niks anders bij eigenlijk en niemand zegt er ooit wat van. Ik ga het nooit meer scheren.

4 likes

Oké ! Niet onzeker ofzo? Ik vind het nog steeds moeilijk

En heb je donker haar ? (Lol 3e keer dat ik het vraag, weet niet of je het negeert met een reden ?)

En de reden dat ik dat vraag is omdat er gewoon een mega groot verschil tussen de zichtbaarheid van de haren zit

1 like

Weet niet of je het interessant vindt, maar de laatste podcast van Bonnie van boncolor (Pyjamaparty) gaat hier helemaal over!

Oh beter, ik denk altijd dat iedereen in Zeeland 5 km van het strand woont haha. Ik heb zelfs een keer een zwerm meeuwen in KEULEN gezien. Ik dacht oké die zijn wel behoorlijk verdwaald. Volgens mij was er wel iets met vis gaande in de buurt maar dan nog. Zo’n hekel aan die beesten. :sob: Zijn ook zo asociaal.

Over (been)haar?

Ja over lichaamsbeharing en over scheren ja of nee.

Ja sorry ik negeer het, want je vraag laat precies zien waar het probleem zit! Ik ben benieuwd naar de podcast @GroenTakje wat is de essentie ervan?

3 likes

Alright! Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Al mijn vriendinnen die zich niet meer ontharen om ~redenen~ zijn mega blond en daarvan is het haar dan ook vrijwel onzichtbaar :stuck_out_tongue: dus ik denk dat altijd oké leuk maar wat als je haar had zoals ik, waarbij het gitzwart is en (in het geval van bijv. m’n bikini zone) tot ver op m’n liezen doorgroeit :grimacing: it’s not the same. Maargoed, oksel haar heb ik altijd mooi gevonden dus dat laat ik staan, maar mijn donkere beenhaar vind ik gewoon echt lellek en haal ik helemaal weg

9 likes

Ik begrijp je niet ! Kun je het verder uitleggen? Ben wel benieuwd

Omdat je dan de nadruk legt op hoe het resultaat van niet scheren eruit ziet ipv de nadruk op het veranderen van een extreem klein kader van schoonheid voor vrouwen. Dus ik wil niet meer scheren omdat ik weiger om hieraan te voldoen, maar met de vragen die jij stelt leg je weer de nadruk op hoe mooi of lelijk het resultaat eruit ziet. Snap je wat ik bedoel?

15 likes

Yes ik begrijp wat jij zegt,

maar tegelijkertijd vraag ik het en ben ik dus benieuwd of bij jou het niet-scheren überhaupt buiten dat kleine kader valt (want imo, als je blond bent en niet scheert val je eigenlijk alsnog binnen het kleine kader omdat het dus eigenlijk onzichtbaar is).

snap je mijn redenatie? En ik vroeg het eigenlijk vooral om dat ik graag een keer iemand zou zien die wel super donker haar en het niet weg haalt, want dat zie ik nooit en zou misschien ook mijn onzekerheid wat dat betreft een beetje weg kunnen nemen

dit bijv.

6 likes