Stel je persoonlijke vraag #9

Ik heb zelf donker beenhaar en ik scheer mij ook vaak genoeg niet en ga dan met blote benen naar buiten. Ik vind mijzelf niet mooier of lelijker als ik mijn benen wel of niet heb geschoren. Nog nooit opmerkingen over gehad en mocht iemand vinden dat het niet kan of hoort dan zou ik diegene toch niet serieus kunnen nemen.
En als jij het bij jezelf lelijk vindt en wilt scheren moet je dit lekker doen maar misschien moet je je afvragen of je het zelf echt lelijk vindt of dat je ‘bang’ bent voor de reactie van anderen.

4 likes

Dit kijkt juist niet fijn! Ik krijg het dan echt gewoon heet :flushed:

Ja het is een goeie vraag, qua okselhaar boeit de reactie van anderen me nul, waarom bij beenhaar dan wel? En het is zeker zo dat ik de reactie van anderen “vrees”, maar dat ik het bij mezelf ook gewoon echt lelijk vind (wat de daar achter liggende reden ook voor moge zijn).

Lekker toch, haha nee maar het kan wel afleiden maar als het toch verder niet zo’n superfilm is kan het juist daardoor het wel worden. Een vriend van mij keek Birdbox and appte mij "die acteur die daarin meedoet is echt typisch zo’n (mijnnaam) vent. Hij googelde naar z’n naam en ik keek en ik dacht mwah nee niet echt. Ik keek die film en dacht, nah ja wel sexy. Toen kwam dit stukje. Niet kijken als je deze film nog ooit wil zien.

En toen dacht ik omg ja, dus toen heb ik die film nog 2 keer gekeken en gescrolld naar scènes met hem, voel me nu heel kansloos.

2 likes

Haha exact dezelfde draagzak heeft m’n zus. Ik vind het lief. :blush: Oh en je kunt hem ook op je rug dragen wat wat handiger is als het kind al groter is en/of je niet zo sterk bent.

2 likes

Ik verlang permanent naar een bad. Als ik later voor het eerst in een huis woon waar een bad in zit (omg dreamlife), ga ik er elke dag net zo lang in zitten totdat heel mijn huid zwaar gerimpeld is.

8 likes

Ik mis de optie: walgelijk

7 likes

Echt hè! Voor mij is 1 stukje genoeg om het hele gerecht te verpesten. Toen ik nog vegetarisch at was er een salade met blauwe kaas van ah waar ik dan eerst 5 minuten bezig was met ontleden.

3 likes

Het leek me echt heel leuk, maar het was echt behoorlijk zwaar en mijn schouders deden er zeer van. Maar misschien zat de draagzak niet goed ofzo of was de baby te fors :’).

2 likes

Dit is weer ff een reminder voor mijzelf dat ik nu extra moet genieten dat ik geen keelpijn heb :thumbsup: doe dat echt te weinig

12 likes

M’n vriend gaat koken maar we hebben gisteren samen weekboodschappen gedaan dus ik weet dat het één van 4 opties gaat zijn maar niet welke

1 like

We gaan BBQ-en en mijn vriend is nu de boodschappen doen

Krijgen jullie op YouTube ook steeds van die vervelende reclames voor van die game apps?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Een tijdje geleden kreeg ik alleen maar reclames voor van die MLMs en nu opeens voor allemaal apps. Erger me er kapot aan vooral omdat het van die seksistische spellen zijn.

Ik krijg de laatste tijd alleen maar voetbal, games en Koreaanse dingen.

???

2 likes

In wat voor brugklas zat jij?

• Een normale brugklas
  • Ik heb de brugklas overgeslagen
  • Een dakpanklas (onderwijs aangeboden op 2 niveau’s bijv. mavo/havo)
  • Een sportklas
  • Een creatieve klas
  • technasium etc
  • tweetalige klas
  • anders

0 stemmers

Op mijn school waren er alleen maar dakpanbrugklassen. Het heeft even geduurd voordat ik doorhad dat dat niet overal zo is

8 likes

Ik zat op een middelbare school met een openleercentrum waar we (150 kinderen van allerlei niveau’s) het grootste gedeelte van de tijd doorbrachten. Ik had op een dag een stuk of 4 lessen van een half uur met mensen die hetzelfde niveau deden en voor de rest was het zelfstandig huiswerk maken in het olc. Dikke chaos, was heel leuk maar echt niet te doen eigenlijk. Dit was gelukkig alleen de eerste twee jaar zo.

Ik kom daar vandaag achter

1 like

Heb je nu vakantie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de werkende onder ons, hoeveel weken vrij neem/heb je in de zomer?

• Ik neem geen vrij
  • 1 week
  • 2 weken
  • 3 weken
  • 4 weken
  • 5 weken
  • 6 weken
  • Ik werk niet // studeer nog

0 stemmers

Hahaha nooo, door deze poll dacht ik eindelijk het bewijs te kunnen vinden dat ik niet de enige in onze leeftijdscategorie ben die ze geweldig vindt! :frowning_face:

2 likes