Stel je persoonlijke vraag #9

Ben door deze antwoorden hier ook wel benieuwd naar:

Noem je je ouders wel eens bij hun voornaam?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Spreek je je ouders aan met je/jij of u?

• Je/jij
  • U

0 stemmers

Sorry als dit een kutpoll is haha

Heb jij vandaag:

2 stuks fruit gegeten

• Ja
  • Nee

0 stemmers

200 gram groente gegeten

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Minstens een half uur bewogen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1,5 liter (of meer) water gedronken

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als ik vroeger mn moeder kwijt was in de winkel riep ik wel eens haar naam, maar ik vind dat erg ongepast eigenlijk

Weet je wat een Logikwis is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Speel je dit wel eens?

• Ja
  • Nee, nog nooit gedaan
  • Ooit wel eens gedaan
  • Weet niet wat het is

0 stemmers

Ik vind het echt verslavend leuk om te doen, het is een puzzel waarbij je aanwijzingen volgt en daarmee tot de oplossing komt

Zo ziet het eruit

6 likes

Ik doe dat wel eens op mijn telefoon. Vroeger had ik altijd die boekjes mee op vakantie.

1 like

Dit is confronterend :sweat_smile:

1 like

Love it! Er zijn alleen echt weinig puzzelboekjes die het hebben!

3 likes

Ik had als tiener wel eens zo’n boekje maar ik kreeg bijna geen enkele opgelost en voelde me dan zoo dom haha (zeker omdat mijn vader er een pro in was). heb wel zin om het nu weer eens te proberen, kijken of ik het nu wel kan.

Klopt!! Ik heb nu deze met alleen maar Logikwis :smile:

@Ditto same! Ik weet nog dat wij ze 15 jaar geleden ofzo ook hadden liggen maar toen snapte ik ze niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Ik ben hier echt te dom voor want ik snap dit nooit

3 likes

oh ik las logokwis, dat je logo’s van bedrijven moet raden :sweat_smile:

3 likes

Wauw ik heb hier jaren niet aan gedacht! Dit speelde ik denk ik 20 jaar geleden zo’n beetje, toen ik puber was. Ik denk dat het toen anders heette want bij ‘logikwis’ ging er geen belletje rinkelen.
Moet nu ook mijn stem veranderen. :blush:
Leuk dat je het post, dit wil ik weer gaan doen!

Edit: ik kende het als logigram!

3 likes

Oh ik hou van zulke puzzels! @FrozenFlame welke app gebruik jij voor het spelen op je mobiel?

2 likes

Ik las steeds logikiwi

7 likes

@Lavender95 Waar koop jij deze? Vroeger hadden ze puzzelboekjes in supermarkten, maar hebben ze ook deze met alleen Logikwis-puzzels?
Denksport.nl heeft ze ook wel maar de levertijd is 5-8 werkdagen en eigenlijk wil ik NU puzzelen. :joy:

1 like

Ik heb hem bij de Ako op een station gekocht en de editie hiervoor op het vliegveld. Heb wel bij supermarkten gekeken maar meestal is hun aanbod niet groot genoeg en moet je wel echt naar een boekhandel oid! En soms hebben ze daar dan niet de 4-5 sterren maar alleen de 2-3 sterren (kan ook natuurlijk haha). De 4-5 sterren is dus niet supergoed verkrijgbaar

1 like

Ik spreek Mn ouders bij de voornaam aan, sterker nog als ik ze allebei nodig heb gebruik ik een koppelnaam a la Brangelina(maar dan veel beter + ik gebruik m al ruim 15 jaar).

Kwam gister Mn oude buurmeisje tegen en die vroeg niet “hoe is het met je ouders?”, maar “hoe is het met Brangelina? En dat verbaasde me niet eens.

61 likes

Dit heb ik wel ooit gespeeld! Er staat me vaag iets van bij. Was online en volgens mij zag je dan een klein deel van een logo en dan moest je het juiste antwoord raden.

1 like

Logic daily! Wel in het Engels.

2 likes

Dank! Dan ga ik de boekhandel even checken morgen.

1 like