Ook van die soort kantoor winkeltjes verkopen die boekjes vaak. Wij hebben hier veel Cigo’s zitten, maar bijvoorbeeld bij de Primera ook.
Haha sorry!
Is zo’n logokwis een beetje hetzelfde als de Einstein Riddle ? Die ken ik trouwens ook alleen maar via hier. Van @Krabsalade geloof ik?
Ja is een beetje hetzelfde idee inderdaad!
Ik voel me zo lomp altijd als ik maar uit een paar dingen zeker kom/die zeker kan aansterken/wegstrepen. Echt een hele puzzel oplossen, weet niet of me dat eigenlijk is gelukt. Moet ook zeggen dat ik een snelle opgever ben. Mijn telefoon of lekker slapen is dan vaak al aantrekkelijker :’)
Soms op werk zeg ik zn voornaam (zelfde bedrijf).
Anders heb ik bijnaam voor zowel mijn vader als moeder, maar ik roep net zo hard heee mammie als ik mn moeder bel. Love it♥️
Als ik chagrijnig ben of als ik mijn moeder dringend nodig heb dan is het: “MOEDERS!”
Iets met bloemen haha
Dark op alles
“meeuwen hebben waanzinnige persoonlijkheden”. Oh en " patatje eten in de Leidsestraat", ik heb aan de Leidsekruisstraat gewoond en gelukkig zag ik ze daar toen niet of nauwelijks.
In de club of op feestjes ofzo boeit het me niet. Maar in het ov of random plekken. Ligt eigk aan het tijdstip de hoeveelheid drank en de temperatuur haha.
Ik ben daar een beetje een overdreven tegenstander in geworden. Na de eerste date met mijn huidige date gingen we onderweg overleggen over hoe we ons “afscheid” gingen doen. Ik gaf aan absoluut geen kus te willen. Nouja uiteindelijk stelde hij voor om een hand te geven hahaha. Het was wel druk daar maar dan nog. Ik voelde me op 1 of andere manier al bekeken. Dus ik stelde een snelle knuffel voor. Dus dat werd het. Ik vind het bijna nooit schattig of lief om te zien in het openbaar maar dan klink je als een jaloerse trut. Maar ik vind het gewoon kut.
Vooral als ze voor je in de rij bij de achtbaan eventjes losgaan, dan is er geen ontsnappen aan
Ik vind een rustige afscheidsknuffel wel iets anders dan een intense tongsessie, dus heb gestemd dat ik het vervelend vind maar dat ligt aan de tongintensiteit
Wij gooiden altijd heel kinderachtig popcorn op stelletjes die in de bioscoop gingen tongen. Wat vind jij van mensen die in de bioscoop zoenen?
- Lief/schattig
- Geen mening
- Ik vind dit niet echt chill
- Nee, moet je gewoon niet doen
- Fantastisch, ik doe het zelf ook graag
0 stemmers
Hoevaak ben jij verhuisd in je leven?
- Ik kan de tel niet meer bijhouden
- 0
- 1
- 1-3
- 3-5
- 5-7
- 7-9
- 9-11
- 11-13
- 13-15
- 15-17
- 17-19
- 19-21
- Meer dan 21 keer
0 stemmers
Zolang ze niet smakken en er bij kreunen zoals een stel wat ooit naast me zat vind ik het prima
Ik snap echt niet al die openbare liefkozing haters wat is er zo erg aan dan? Ik vind het altijd wel leuk/lief om te zien. Zeker een knuffel, wat is daar mis mee? Ik geef mijn vrienden altijd een knuffel als ik ze zie.
Bij extreem veel tong vind ik ‘t leuk dat mensen zo in elkaar opgaan en kijk ik wel ff de andere kant op.
Ik vind het gewoon smerig? En irritant. Het enige wat ik wel lief en nog oké vind is een knuffel. Kan niet goed verklaren waarom. Misschien omdat ik me ervoor schaam dat ik in m’n tienerjaren echt overal een potje heb lopen zoenen. Daarbij heb ik best een hekel aan lichamelijk contact als ik niks met die persoon heb (tegenwoordig dan🤣). Ik vind een “welkoms” kus al superkut om te geven. Kan daar echt tegenop zien. Zodra ik binnen ben met iemand die ik leuk/lief vind maakt het me niet uit maar daarbuiten nee. Een hand vasthouden vind ik ook al kut.
Hahaha ja tongintensiteit, geweldig woord. Straks komt de politie vanwege een overmaat aan tongintensiteit in het openbaar.