Stel je persoonlijke vraag #9

Oh wow, wat vervelend voor je dat je zo’n moeite hebt met intimiteit. Lijkt me lastig. Fijn dat dat wel weer oké is met mensen die je leuk vindt!

1 like

Ik kan niet tegen zulke polls met overlappende opties (ik ben nu mijn avatar). Als je 3x bent verhuisd, kun je 1-3 kiezen maar ook 3-5

24 likes

Ja maar ik kan niet tegen polls met 20 opties haha maar ik zal er rekening mee houden in het vervolg. :muscle:

1 like

Zonde van de film :flushed:

Ja je hebt gelijk dat intimiteit breder is dan lichamelijk contact. Dat bedoelde ik eigenlijk.

Mijn ex zoende me wel eens in de bios, niet een tongzoen maar af en toe een kus en ik vind het nergens zo ongemakkelijk als in een bios. Mensen zitten recht achter je en je zit precies in hun beeld. Één keer is prima, maar 3x een kus, laat me met rust.
Op andere locaties vind ik het wel anders, het ligt er ook nog aan hoe lang je er getuige van moet zijn en of ze er geluid bij maken iehh. Zelf kan ik ook wel flink wat kussen geven bij een afscheid ofzo :’) Of in het park. Daar boeit het me echt vrij weinig wat iedereen op zijn kleedje doet.

1 like

Haha fijn, dankje. Maar je kunt toch ook gewoon doen dan 1-3, 4-6, 7-9 etc? Heb je nog steeds geen 20 opties maar ook geen overlap. Iedereen gelukkig, ja toch

20 likes

En weet je ook uit welke taal het woord “osso” oorspronkelijk komt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Bah waarom gaat mijn brein nu allemaal weer van die dingen ophalen waar ik me helemaal ongemakkelijk/kut door voel. Ik heb bijvoorbeeld in het schommelschip in de Efteling gezoend/gekust, of bij de fuckin gamma bij de verfafdeling, in de supermarkt. Waarom heeft niemand gezegd dat dat gewoon KUT is. Misschien vind ik het daarom nu extra kut. En ik was toen “al” wel 19/20 ofzo. Bleh

Haha herkenbaar. Toen ik 16 was heb ik een keer mega uitgebreid lopen tongen met mijn toenmalige vriendje op zijn verjaardag. Zijn ouders stonden tegenover ons aan dezelfde statafel. We tongden ook altijd ongegeneerd op de bank terwijl mijn moeder naast ons zat. :woman_shrugging:

29 likes

Ik was een keer op vakantie met een stel en die vonden het normaal om tijdens het eten ff te tongen
Zat je daar aan tafel tegenover hen :slight_smile:

3 likes

Hahaha hier kan ik dan wel weer hardop om lachen, omdat ik hetzelf niet was. :speak_no_evil: Ik denk dat als het om vrienden/familie gaat die nog vrij jong zijn ik het nog wel oké of misschien grappig/schattig vind. Maar ik zou mijn kinderen, hoe ik er nu over denk, meegeven om dat niet te pas en te onpas overal te doen. :+1: Ook had een vriendin ooit een vriendje uit Zuid Europa en dat werd best serieus maar ze konden alleen geen woord met elkaar spreken dus ze leken alleen maar te zoenen. Toen zei dus zo’n vriendin/kennis whatever van ze “dit is de taal van de liefde!”

Haha, ja als ik eraan denk, schaam ik me wel. Ik dacht toen altijd dat het cool was dat je overal maar tongde.

1 like

Ik kan serieus niet ophouden met lachen. Stel je dat ff voor in een scène van een film. Dat zo’n moeder op de bank zit en pal daarnaast haar dochter met haar vriendje aan het tongen. Ik denk nu aan de moeder van Dunya en Desie. Dat kwam echt niet in me op , overigens niet als een sneer oid. Bedoeld! Mijn ouders zijn in dat soort dingen vrij gesloten/preuts. Dus ik denk dat zij echt een hartinfarct zouden krijgen.

10 likes

Ergens wel “fijn” om dit te lezen qua herkenbaarheid, ik heb er ook vanwege dit soort situaties nu een mega afkeer van. Ik zou dat stukje verleden het liefst uitwissen, zo veel schaamte.

1 like

Hahaha, het is ook echt vreselijk. Ik zou dat nu ook niet kunnen bedenken. :joy:
Mijn moeder vond het volgens mij heel awkward, maar ze maakte er maar grapjes over. Later vertelde ze dan lachend aan familie hoeveel gesmak ze hoorde toen we samen film keken.

1 like

Mocht jij als kind zeggen “ik moet poepen?”

• Ja hoor
  • Nee dat was ongepast
  • Weet ik niet meer
  • Anders

0 stemmers

Haha! Ik was ook zo schaamteloos. Ik was 15 en zat op schoot bij mijn vriend, op een bankje dat voor een parkje stond en dan met m’n rug naar de langslopende mensen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was om een soort van droog te neuken midden op de dag. Wtf :rolleyes:

8 likes

Haha het werd er bij mij bestwel ingestampt dat ik moest zeggen voor een grote boodschap naar de wc te moeten. Toen we een keer op vakantie waren met een andere familie zei die vader “ja (…) moet poepen”. Ik dacht echt omg hij zegt poepen. Ik weet ook niet waarom er zo krampachtig over werd gedaan.

1 like

Haha ik vind muilen echt een verschrikkelijk woord.
Ik hoef het verder ook van niemand te zien.

Wel een beetje zielig voor je date haha. En vervelend voor jou dat je hem telkens moet tegenhouden.

1 like