Drink maar heek weinig energy drink hoor, want slecht voor je enzo. Maar ik vind die smaak oprecht zoooo lekker. Wel de sugarfree variant, de gewone is te zoet
Liefste mayo met bitterbal en niet andersom…
- Zoute drop
- Zoete drop
- Geen drop
- Alle drop
0 stemmers
Ik krijg buikpijn van drop. Dus soms, heel soms eet ik er eentje. Zo lekker.
Op jouw aanraden ben ik 2 jaar geleden naar Ohrid geweest, zo leuk! Zou wel echt (vooraf al) een auto huren als je veel van de omgeving wil zien, wij waren gebonden aan taxi’s en de bus en al dat uitzoeken hoe je met het ov ergens komt is irritant haha.
Ik vind drop echt één van de smerigste dingen die er zijn
Ik vind mensen die zo duidelijk blijven hangen om mee te eten irritant. Zeg gewoon joh zullen we samen eten? Ipv gebruik te maken van iemands gastvrijheid/schuldgevoel door sneaky te blijven zitten.
Wel gedaan, maar nu eet ik dagelijks een appel dus snij ik ze nu in blokjes
Voor de mensen met spalkjes: Drinken jullie frisdrank?
- Ja
- Nee
- Bweeeh ik heb altijd al perfecte tanden gehad losers!
0 stemmers
Ik heb een aantal jaar terug zo een appel gegeten en toen is mijn spalkje losgegaan… sindsdien snijd ik het altijd in stukjes
Zei mijn ortho ooit. Minder dan een week volgehouden
Appel gaat bij mij altijd goed. Maar er is nu al 2 keer zo’n lijmbolletje bij mij af gegaan door hetzelfde harde pistolet broodje (en 1 keer door een hard stukje vlees).
Stel je zit al 2u te wachten op je hoofdgerecht. Wat doe je dan?
- Klagen bij de bediening
- Weglopen
- Blijven wachten
- Iets anders
0 stemmers
Dat je na 45 min nog niet geklaagd hebt joh.
al 5x. nu was ik het zat.
Steek de boel in de fik.
Vriendelijk aan de bediening vragen hoe lang het nog duurt. 9/10 keer ligt het probleem in de keuken, daar kan het bedienend personeel niks aan doen dus het heeft ook niet zo veel zin om bij tegen/over hen te gaan klagen.
2 uur is overigens wel heel lang hoor haha, snap dat je er nu wel klaar mee bent. Hebben ze ook gezegd of en waarom het zo lang duurt?
Dan zou ik zeggen dat ik wegga tegen de bediening en vertrekken. Waarschijnlijk een uur geleden al zelfs
Ja dat is natuurlijk wel zo hoor, maar ik zie het zo vaak gebeuren dat mensen (vaak erg jonge) serveersters compleet afblaffen om dingen waar ze niks aan kunnen doen. Ik vind dat altijd zo sneu voor die meiden, ze krijgen vaak zoveel shit al over zich heen dat ik altijd probeer vriendelijk te blijven, zelfs al moet ik lang wachten of als er een foutje is gemaakt!
Als de bediening ronduit onbeschoft of ongeïnteresseerd is is het natuurlijk een ander verhaal, maar ik probeer altijd een beetje solidair te zijn met de mensen die wel gewoon vriendelijk zijn en hun best voor je doen.
Ja ik heb het netjes gehouden hoor haha, al had ik in mn hoofd de boel al in de hens gezet.
Ja het was druk en er waren problemen met de computer. Alleen alle mensen om ons heen kregen eten en wij zaten daar om 21:00 nog te wachten. Toen we vroegen of het kwam zei ze oeps vergeten! Toen zeiden we als het nog een half uur duurt hoeft het niet meer.
Ze gaf aan dat dat niet het geval zou zijn. 21:20 zaten we nog te wachten en hebben we gezegd dat we graag af wilde rekenenen en dat we weg zouden gaan.
nu moet ik zonder eten naar bed
Ik zit nu carbonara te eten en mmm er is niks beters