Stel je persoonlijke vraag #9

Ja maar ik heb mezelf sinds die beugel aangeleerd om een appel gewoon in stukken te snijden en ben dat blijven doen. Een beugel en frisdrank is toch not done door kleurvervorming? Wat hebben spalkjes daar voor laat van? Of ja dan heb je vlekken op de binnenkant van je gebit, wat erg :stuck_out_tongue:

Jeeeezus wat slecht!!! Hebben jullie nog iets van compensatie gekregen op.jullie rekening oid?

En als ik jou was was ik nog even langs de snackbar ofzo gegaan haha, kan me voorstellen dat je enorme honger hebt nu!

4 likes

Oehhh was jij op FF onder een andere naam? Dan weet ik het nl nog.
Ja we gaan zeker een auto huren, al kost de taxi daar ook geen drol. Maar dan heb je het idd een stuk gemakkelijker!

PS Leuk dat ik mensen influence maar ik vind het ook spannend. Niet dat het tegenvalt straks :grimacing::grimacing: #nospon

1 like

ja we kregen korting! dus ze hebben het verder prima afgehandeld. Alleen toen we wegliepen zagen we dat ze mijn hoofdgerecht toch hadden aangeslagen dus moesten we weer terug haha

zit nu op een rijstwafel te knagenšŸ‘šŸ»

1 like

Ik mag hopen dat ze in de toekomst liggen want als dit 't is…

28 likes

Ja dan heb ik echt een kutleven

1 like

Ja klopt! Haha ik zou dat ook eng vinden hoor, wat ik super leuk vind kun jij echt enorm kut vinden. Maar de vakantie was geslaagd! Heb je nog meer tips haha.

1 like

In het leven denk ik dat mijn beste jaren nog gaan komen.
Maar als ik naar mijn lichaam kijk is het duidelijk dat mijn beste jaren ver in het verleden liggen.

16 likes

Ga ik morgen met 25 graden bootcampen buiten, waarvoor ik ook 5 km heen en weer terug moet fietsen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(Ik heb er zin in, maar twijfel wel, kom waarschijnlijk al kapot aan en het is wel erg warm om buiten te sporten misschien. En ik ben daarna ruim 12 uur lang van huis voor werk. Baal heel erg dat mijn normale sportles, gewoon binnen knallen met airco, is geannuleerd)

Kan natuurlijk ook 's morgens vroeg hardlopen. Maar wie houd ik voor de gek. Ik + 's morgens vroeg.

Voor mij was mn beste tijd echt van mn 17e tot mn 23e ongeveer. Veel vrije tijd, veel vrienden met vrije tijd, nog geen (financiĆ«le) zorgen, veel feesten… mis die tijd soms zó.

Maar ik ben nu ook niet ongelukkig hoor en kijk ook wel uit naar de toekomst. Maar toen was ik nog zo lekker vrij, zonder enige verantwoordelijkheid. Heerlijk.

6 likes

Dit jaar een koophuis gekocht en getrouwd, het leven is helemaal top nu :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik kwam er in curacao achter dat ik me hier toch wel redelijk aan houd, onbewust. Daar was het en kort, en loeistrak, en met decolletƩ en vaak ook met cut outs of mesh. Heb mn ogen uitgekeken. Maar ze rockten het wel.

Ik heb overigens wel strakke korte jurkjes bedenk ik nu. Maar dan wel geen decolletƩ en altijd ook wel mouwen.

2 likes

Op welk(e) gebied(en) zijn jij en je partner geen match / verschillen jullie aanzienlijk? Anoniem!

• Persoonlijkheid
  • Communicatief
  • Muzieksmaak
  • (soort) Vriendschappen/soort vrienden
  • Hobby’s
  • Favoriete kleur(en)
  • Politieke voorkeur
  • Werksector
  • Seks
  • Interieurvoorkeuren
  • Favoriete eten/drinken
  • Favoriete genre films/series
  • Favoriete vrijetijdsbesteding
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ga een andere les doen, dichterbij en airco en komt beter uit qua dagplanning :+1:t4:

3 likes

Eigenlijk alleen communicatief - hij vertelt ongeveer niks, ik ongeveer alles, mijn lievelingskleur is roze en zijne groen (hoewel ik donkergroen ook heel mooi vind, dusja niet helemaal verschillend) en films houdt hij meer van horror enzo dan ik geloof ik.
Verder echt alles hetzelfde :dizzy_face:

1 like

Vind je dat wel eens saai? Of juist een groot pluspunt?
Ik ben nog altijd aan het bedenken wat nou het beste/leukste is in een relatie. Of het over alles zowat eens zijn en dezelfde dingen leuk vinden, of het over veel oneens zijn/andere dingen leuk vinden en dan nog eens discussies kunnen hebben en andere zienswijzen kunnen leren/nieuwe dingen leren kennen.
Bij alles gelijk kan het misschien beetje saai en meer maatjes dan lovers zijn, maar over alles anders denken lijkt mij ook vrij vermoeiend :’) Het beste zal wel ergens in het midden liggen.

1 like

Nou ik vind het wel chill eigenlijk. Ik hou ervan als dingen makkelijk gaan, dus vind het wel fijn dat we nooit wilde discussies hebben ofzo. En er is altijd iemand beschikbaar die met me mee wil als ik iets wil doen, want hij vindt het ook allemaal leuk en we moeten na een feestje oid altijd weer naar hetzelfde huis.
Ohja ik bedenk me nu dat ik wel van carnaval en dat soort dingen (verkleedfeestjes, die muziek) hou en hij niet. Toch nog een klein dingetje haha!

1 like

Haha ik vind die favoriete kleur zo random ertussen?
Ik vind persoonlijkheid wel een lastige, op sommige vlakken zijn we helemaal anders, op andere dan weer hetzelfde.

3 likes

Ik heb dus gelukkig nog nooit last gehad van mijn spalkjes en heb die al vanaf m’n 14e erin. Zelfs mijn huidige tandarts reageerde daar een keer verrast op? Maar volgens mij hoef je die dingen nooit te vervangen.
Zijn jouw spalkjes wel eens vervangen?

• Ja omdat ze waren geknapt
  • Ja wegens ā€œonderhoudā€
  • Ik heb geen spalkjes
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Poets jij elektrisch?

• Ja
  • Nee

0 stemmers