Stel je persoonlijke vraag #9

Haha ja klopt, maar voor de mensen die van creepy huizen houden is er dus een optie(al is het dus in het echt schattig).

1 like

afbeelding

Ik zie me hier zo wel rondlopen.

14 likes

Ik ben dus in kasteel nummer 6 geweest als kind, Slot Neuschwanstein, maar ik weet daar dus niks meer van. Echt jammer.

1 like

Ik was daar de vorige zomer en een deel stond in de steigers want werd verbouwd :cry:

(niet dat ik me daardoor liet tegenhouden though)

5 likes

Hoe narcistisch ben jij?
Kost 5 min: https://psychcentral.com/quizzes/narcissistic-personality-quiz/

Anoniem.

• Totaal niet: 0-5
  • Lager dan gemiddeld: 6-11
  • Gemiddeld: 12-15
  • Hoger dan gemiddeld: 16-19
  • Richting narcist: 20+

0 stemmers

Jaa ik ben ook vorige zomer geweest!
Echt een prachtige omgeving ook.

1 like

@anon24802271 ik zat al af te wachten op jouw stem bij die huizen poll aangezien dat een Toscaans huis is hahaha

@midheavenmoon nee vind het geen probleem, betekent ook vaak dat de wc’s schoon zijn. In Duitsland betaal ik 1 euro en dan krijg ik dus zo’n bonnetje wat inmiddels resulteert in dit:

9 likes

Als het schoon is geen probleem om te betalen. Wel als het vet vies blijkt te zijn.

6 likes

Ik vind het helemaal niet erg om er geld aan uit te geven als de toiletten schoongemaakt worden.

Dit wordt geloof ik een lang verhaal

Samenvatting

Één keer heeft het wel tot een ontzettend vervelende situatie geleid. Op 20 cent na, had ik het bedrag contant niet. Het was erg onverwacht dat toiletgebruik betaald moest worden. En ik moest ontzettend nodig. Ik ben toen als een malle een pinautomaat gaan zoeken, maar die was er natuurlijk niet. Inmiddels moest ik zo nodig dat het oprecht heel veel pijn ging doen en ik er niet goed van werd. Het was in een groot gebouw, dus ik kon ook niet even snel in de bosjes wegduiken. Met duizendmaal excuses mocht ik er gelukkig alsnog langs toen. Ik heb mezelf zo vervloekt om het missen van 20(!!!) cent. Mogelijkheid tot pinnen zou wel handig zijn geweest.

Ik vind het een suffe quiz.

Groetjes van een latente narcist

6 likes

Ja idd een rotsituatie, was dit in Nederland? Als ik ergens in de EU ben pin ik vaak maar van tevoren omdat je pas eventueel niet wordt geaccepteerd/er geen pinautomaat in de buurt is etc.

Ik had ook een score van 30, maar dat ligt sowieso aan die test.

6 likes

Ja vind ik enorm kut. Als ik een man was geweest had ik gewoon overal kunnen plassen, maar helaas ben ik een vrouw en kan ik alleen op een pot pissen

Hier (blijkbaar) nog een narcist :’)

https://uglybelgianhouses.tumblr.com/
Dit is een tijdje m’n startpagina geweest.

3 likes

Nee, helaas! Er werd me verteld dat er ‘heel misschien’ een pinautomaat zou zijn, dus toen heb ik me gericht op het -tevergeefs- zoeken naar die automaat.

En was in NL ja.

Ik zag vorig jaar in Zweden toiletten waar je gewoon contactloos kon betalen. Hoop dat dat hier ook komt want dat was ideaal.

1 like

Wow wat fijn!! Vraag me echt af hoe het opeens kan dat je nergens meer last van hebt, maar hopelijk blijft het zo :biggrin:

1 like

Heb je hier al op sommige plekken! Rotterdam Centraal heeft dat bijvoorbeeld al iets van twee jaar.

2 likes

Ja, ik heb het bij Hudson’s Bay hier en langs de Duitse snelweg ook wel gezien, maar dit was in een aftands winkelcentrum.