Ik heb één heel klein haartje wat af en toe op mijn neus verschijnt. Maar deze is alleen zichtbaar als je van dichtbij heel goed gaat kijken.
- Ik ben een millennial
- Ik ben geen millennial
- Ik heb wel eens last (gehad) van (irreële) angsten
- Ik heb wel eens last (gehad) van depressie
- Ik heb wel eens een burnout gehad
- Ik heb nooit last (gehad) van angsten
- Ik heb nooit last gehad van depressie
- Ik heb nooit een burnout gehad
0 stemmers
Hahahaha dat was ik! Weet niet of ik me nou vereerd moet voelen of moet schamen hiervoor
ja, dit heb ik zelf
Maar als het in scene is gezet door de space race dan zouden de Russen dat al lang hebben bewezen, want die zouden daar dan weer belang bij hebben (dan winnen ze alsnog, of ze kunnen aantonen dat ze niet verloren hebben). En dat is niet gebeurd, hence, ik weet zeker dat het echt gebeurd is.
Hm ik vind het wel jammer dat je een complottheorie steunt maar het tegelijkertijd allemaal niet zo serieus neemt. Dat vind ik wat Trumpiaans
Ik zou het zelf altijd verwoorden als: een etentje ter ere van m’n verjaardag. En dan betaal ik de drank en zij hun eigen eten.
Kun je gewoon bij een restaurant zeggen ik betaal alle drankjes + mijn hoofdgerecht? Of moet je dat dan allemaal achteraf regelen?
Nee gewoon bij 't afrekenen aangeven dat je alle drank + gerecht(en) X, Y, Z wil betalen!
Van een student zou ik het niet zo gauw verwachten van een afgestudeerde met een baan wel.
Over douchen (multiple choice voor degenen die het afwisselen)
- Eerst insmeren met douchegel, dan onder de sproeier
- Eerst onder de sproeier, dan insmeren met douchegel
0 stemmers
Heb je wel eens alcoholvrije wijn gedronken?
- ja en het was lekker (welke?)
- ja maar het was niet te pruimen
- nee
0 stemmers
Aaah dat is echt heel lief! Ik hou echt van het forum op dit soort momenten. Maar ik ben 1.81 en heb maat 40/42. Ik ben bang dat ik niet echt wegkom met deze jurk.
vind t vaak een veredelde versie van ranja
Ik heb ooit iets dergelijks van AH huismerk op en ik vond het wel lekker, maar op een andere manier dan wijn. Meer gewoon als een soort vruchtensap, maar wel met een wat meer bittere smaak, dus ik snap wel dat het daardoor op wijn moest lijken.
Heb jij een persoonlijk hitteplan voor volgende week?
- Ja
- Nee
- Is niet van toepassing
0 stemmers
Wat valt onder jouw hitteplan?
- Veel meer drinken
- Meer slapen/dutten
- Jezelf trager voortbewegen
- Andere maaltijden eten
- Minder activiteiten ondernemen
- Meer thuisblijven
- Veel klagen over de hitte ter verzachting van het leed
- Plek met airco opzoeken
- IJsjes eten
- Gordijnen dichthouden
- Zwemmen
- Handventilator mee buitenshuis
- Veel minder lichaamsbedekkende kleding dragen
- Ventilator aan thuis
- Anders
- Hitteplan is niet van toepassing
- Ik heb niet zo veel last van de hitte
0 stemmers
Dit doet me denken aan mijn schoolfeesten vroeger. Die werden gewoon in de grote clubs gehouden. De vader van een vriendin zou haar ophalen, en irritante puber die zij toen was reageerde ze niet op zijn sms dat hij voor de deur stond een half uur eerder dan afgesproken. Haar gezicht toen haar vader opeens al dansend de zaal kwam binnenlopen om haar te halen was priceless. Hij had de uitsmijter omgekocht en ik lach me nog kapot als ik eraan denk.
Hier was ik tijdens mijn zwangerschap heel blij mee, minder druivensap-achtig dan die van Faber.
Bedankt voor de tip! Ik ga 'm een keer halen!
Ik lees niet vaak YA en sommige boeken zouden ook prima alleen de genreaanduiding fantasy kunnen hebben, maar de enigen die ik interessant vind spelen zich dus af in een fantasiewereld. Ik zou niet zo gauw voor mijn lol een YA lezen over twee pubers met gierende hormonen in deze wereld.
@midheavenmoon Nee, ik ken alleen ‘het derde wiel van de wagen’.