Stel je persoonlijke vraag #9

Ik kan me er niet perse me identificeren maar vind het wel een fijn type boek voor als ik zin heb in iets makkelijks waar ik niet te veel bij na hoef te denken. Ben wel begin 20 trouwens, dus wie weet is het over een paar jaar ook wel veranderd

3 likes

Ik ga werken. Dus naar de airco.

Doe het zonnescherm omlaag zodat het huis minder opwarmt.
En veel drinken.

Jive. Ik had 'm uit Duitsland Maar volgens mij kan je hem hier ook wel krijgen.

Huh waarom zou je je eerst insmeren en daarna onder de douche gaan staan? Dan spoel je het toch gelijk eraf?

Edit: ohhh ik las bodylotion haha laat maar

3 likes

Omg heb je een vriend!! Wat leeeuk dit had ik even gemist.

1 like

Zijn jouw ouders nog bij elkaar?

• Ja
  • Nee
  • Ouder(s) is/zijn overleden
  • Mijn biologische ouders niet, maar mij stiefouder voelt als echte ouder en daar is mijn biologische ouder nog mee samen
  • Anders

0 stemmers

Hoe vaak ben je verliefd geweest in je leven?

• Nooit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • meer dan 7 keer
  • niet bij te houden, zo vaak

0 stemmers

Hahaahah jaaa! Jij ook!!! (Dat had ik niet gemist! :smirk: )

1 like

Wij gebruiken op school een variatie hierop. ā€œKlinkt het eind van de klankgroep langā€¦ā€ etc. Grappig dat jij hem zo kent!

1 like

En als antwoord: niet doen! Is mijn mening en ervaring en gevoel erbij…

1 like

Kan je daar niet parttime terecht, zodat je minder stress hebt?

3 likes

Hele random vraag maar ik dronk net water uit de kraan en ik dacht, okĆ© ik kan hier dus niks van. Echt alles langs m’n bek.

Drink jij wel eens water uit de kraan?

• Nee nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe

0 stemmers

Ben jij over het algemeen goed in sport? Dat als je bijvoorbeeld een nieuwe sport probeert je het al vrij snel beter dan gemiddeld kan?

• Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Totaal niet
  • Ja ik heb wel aanleg voor sport

0 stemmers

Los van of je wel of niet aanleg/goed bent in sport, vind je het ook leuk om te sporten?

• Nee gatverdamme
  • Vroeger wel nu niet meer
  • Ik doe het omdat het moet
  • Ik vind het leuk en haal er voldoening uit
  • Mwah

0 stemmers

Mijn fitbit vindt dat ik een slechte conditie heb, maar dat komt omdat mijn rusthartslag redelijk hoog is.

Wat is je rusthartslag? Mijn fitbit vind hetzelfde, alleen mijn conditie is ook gewoon slecht.

Zweet jij onder 1 oksel meer dan de andere?

• Ik weet het niet
  • Ik zweet niet onder m’n oksels
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Op dit moment 72, mijn conditie cijfer is 32.

2 likes

Ik kan dat echt niet, dan loopt het via m’n kin m’n borst op en m’n shirt in. Brr.

1 like

Ik vind sport het allerleukste wat er is (om te doen en om te kijken, werk ook beetje in die sector), maar ik ben zo verschrikkelijk slecht in alle sporten die ik ooit gedaan heb. Had ooit een trainer die zei dat ie nog nooit een sporter had gehad die zo hard werkte maar tegelijkertijd zo talentloos was. Echt top wel dus haha :sweat_smile:

5 likes

Ik vind sporten wel leuk, maar mezelf ertoe zetten niet.

2 likes