Stel je persoonlijke vraag #9

Ze kwamen vroeger geregeld los. Uiteindelijk veranderden we van tandarts/orthodontist en bleek die vorige geen goede te zijn. Sindsdien zijn ze nooit meer losgekomen.

Wat voor 1 had je dan? Bij mijn zus sprong het ook best regelmatig open. Ik heb echt zo’n keiharde stang erachter, zo hard als een beugel die je voor je tanden draagt.

Denk trouwens dat hier het verschil zit

Spalkje retentiebeugel-ortho-heerlen-2-300x229

Hahaha wauw deze is zo confronterend. Ik keek wat ik met mijn ex gemeen had en dat zijn eigenlijk alleen het favoriete eten en interieur :’) Ja en onze persoonlijkheid was ook exact hetzelfde, waardoor het continu botste.
Maar nu het uit is kon ik tenminste wel bij die andere poll invullen dat ik nu in mijn beste jaren zit.

11 likes

Niet vervangen, wel meerdere keren opnieuw vastgeplakt omdat een stuk los zat. Echt al een keer of 5 ofzo maar de laatste jaren niet meer (afkloppen)

2 likes

Één keer helemaal in het begin omdat hij niet goed zat. Verder alleen een of twee keer een plekje opnieuw gelijmd. Ik heb er zo één als op je tweede foto, die eerste ziet er superlomp uit ook?

2 likes

Ik heb die onderste en in 12 jaar nog nooit problemen mee gehad en vreet alles.

4 likes

Helemaal niets haha. Ik vind het wel heel chill, we liggen altijd heel erg op een lijn en we hebben ook nooit ruzie. Altijd gezellig hier in huis!

3 likes

Ja maar jullie grote liefde is eten en eten maakt alles goed dus dan zou ik ook nooit ruzie hebben. :stuck_out_tongue:

1 like

Nog nooit vervangen, maar de bovenste is er bij mij uitgehaald omdat ie echt letterlijk elke week los zat. Toen was de tandarts het zat en vroeg of ie eruit mocht. Ik vond dat wel prima en sindsdien is het spleetje tussen mn voortanden ook iets smaller dan toen dat ding er nog wel in zat

2 likes

Ik vind het oke als ze om 10 uur komen omdat we toch wel vroeg wakker zijn altijd, maar zelf zou ik pas vanaf 11 uur een pakketje gaan halen.

5 likes

Vanaf 10u, tenzij ze eerder zien dat ik beneden ben bijv. Maar ik zou dan bijv niet aanbellen maar ff op het raam kloppen ofzo.

Ik ben altijd wel vroeg op, dus bij mij mag je al om 9 uur voor de deur staan. Alleen ik zou pas later naar een ander gaan om iets op te halen!

1 like

Vanaf half 11, want dat is toch zo’n correcte Koffietijd tijd ofzo? Persoonlijk zou ik het vanaf 10 uur oké vinden. Of nog wel eerder maar dat is omdat ik altijd vroeg wakker ben.

Alleen deels gelijmd, omdat het twee keer is gebeurd dat zo’n lijmbolletje scheurde. Ik ben een irrationele angst dat er iets met die spalk gebeurt hahaha soms moet ik er er de hele tijd aan denken. En het slaat nergens op, want zo vaak gebeurt het niet, en hij zit er bij mij echt al heel lang in.

1 like

Ik zou pas open doen als ik me aangekleed heb dus dat is meestal pas rond 12
Maargoed ik neem ook geen pakketjes aan voor anderen

2 likes

Nu ben ik wel benieuwd naar de reden van je poll, stond je buurvrouw om 8 uur voor je deur? :joy:

3 likes

Maar ligt er ook weer aan of bijv het licht brandt. Ik ga altijd pas laat naar bed dus vind het geen probleem als mijn buren rond 12u aankloppen voor een pakketje, als het licht uit is zou ik dat nooit doen.

3 likes

Anticlimax wel ahahah

2 likes

Als je om 9 uur ‘s ochtends bij me aanbelt kan je echt de tyfus in je oogbal krijgen.

Dat zijn toch geen tijden joh.

39 likes