Met balsporten ben ik heel slecht, maar ik heb wel een goed ritmegevoel dus sporten zoals dansen of Zumba oid pak ik wel snel op
Zou je een relatie kunnen hebben met,
Iemand die rookt?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
iemand die drugs gebruikt?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Iemand met een ander geloof/religie?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
iemand in een rolstoel?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Poll is stuk!!!
Zodra je bij een sport meer dan 1 handeling tegelijk moet doen dan haak ik af, dus lopen en een bal gooien of bij zumba je armen en benen tegelijk bewegen, dan zie ik er zo uit:
Zag het idd, heb het inmiddels aangepast.
ik ga straks naar een festival en eerst gaan we bij iemand nog drinken
een soort van ‘indrinken’ voor een feestje/stappen dat doen wij/ik al jaaaaaren niet meer eigenlijk. vandaar mijn vraag nu hierover haha, doen jullie dat nog?
- nee
- ja
- af en toe
0 stemmers
Speel jij Sims op dit moment van je leven?
- jaa
- nee
0 stemmers
en vroeger?
- zeker!
- nee
0 stemmers
Vaak beginnen feestjes best laat, dus dan spreek ik wel al eerder met vrienden af om vast gezellig samen te borrelen. Niet echt met het doel om in te drinken, maar we drinken dan wel al voor het feestje begint.
Hier rusthartslag van 74 vandaag. Conditie score 30-34… Moet er iets aan gaan doen
Is jouw ene been hariger dan de andere?
- Nee
- Ja links is hariger
- Ja rechts is hariger
- Ik heb geen haar
- Geen idee
0 stemmers
Ik ga altijd met een georganiseerde bus naar festivals, dus dan neem ik drankjes mee voor in de bus. Doe ik daar ‘indrinken’
Zo weinig mensen maar? Wij drinken altijd samen in; een paar uur lang. Is minstens net zo leuk als het uitgaan zelf.
Gister ging ik spontaan uit en meette ik Mn vrienden pas half 1 in de stad, toen heb ik snel ff thuis twee shotjes Bacardi gedaan en in de bar direct naar de bar gelopen en twee tequila shots gedaan om op het level van de rest te komen lol.
Haha ja precies!
Er zijn 2 festivals waar ik niet met de bus heen ga, die ene drink ik niet in en die andere wel altijd. Dan gaan we ff bij een vriendin haar ouders thuis zitten en daarna lopend naar t festival.
Als ik 'gewoon uit ga hangt het er heel erg vanaf met wie en waar naartoe.
Ja verbaast me ook zo weinig! Ik vind het van tevoren samen drinken vaak nog leuker dan het uitgaan.
Voor de mensen die nooit indrinken: als jullie naar een club gaan met een aantal mensen, zijn jullie dan eerst allemaal alleen en spreken jullie daar laat pas af? Haha ik kan me dat niet goed voorstellen, ik denk dat ik dan helemaal in zou kakken zonder gezelschap en drank.
Fibit noemt het conditie. Maar dat is op basis van de vo2max
Waar kan je dat vinden bij de fitbit
Wat bedoel je? Die conditiescore?
Si
Als je in die fitbit app zit en op je hartslag klikt. Dan kan je boven in door 3 tabbladen scrollen. Die je als eerste ziet is je rusthartslag van de afgelopen weken. Het 2e tabblad is je conditiescore.
Ja ik ben ook echt verbaast!! Indrinken vind ik het leukste gedeelte van uitgaan en is juist super gezellig!! Ik zou dat echt niet willen missen. Vaak doen we spelletjes, maken we onszelf op en praten we over vanalles(seks). Mijn uitgaan vriendinnen zie ik ook niet zo vaak dus het is ook leuk om weer even bij te praten.