Speel jij Sims op dit moment van je leven?
- jaa
- nee
0 stemmers
en vroeger?
- zeker!
- nee
0 stemmers
Speel jij Sims op dit moment van je leven?
0 stemmers
en vroeger?
0 stemmers
Vaak beginnen feestjes best laat, dus dan spreek ik wel al eerder met vrienden af om vast gezellig samen te borrelen. Niet echt met het doel om in te drinken, maar we drinken dan wel al voor het feestje begint.
Hier rusthartslag van 74 vandaag. Conditie score 30-34⊠Moet er iets aan gaan doen
Is jouw ene been hariger dan de andere?
0 stemmers
Ik ga altijd met een georganiseerde bus naar festivals, dus dan neem ik drankjes mee voor in de bus. Doe ik daar âindrinkenâ
Zo weinig mensen maar? Wij drinken altijd samen in; een paar uur lang. Is minstens net zo leuk als het uitgaan zelf.
Gister ging ik spontaan uit en meette ik Mn vrienden pas half 1 in de stad, toen heb ik snel ff thuis twee shotjes Bacardi gedaan en in de bar direct naar de bar gelopen en twee tequila shots gedaan om op het level van de rest te komen lol.
Haha ja precies!
Er zijn 2 festivals waar ik niet met de bus heen ga, die ene drink ik niet in en die andere wel altijd. Dan gaan we ff bij een vriendin haar ouders thuis zitten en daarna lopend naar t festival.
Als ik 'gewoon uit ga hangt het er heel erg vanaf met wie en waar naartoe.
Ja verbaast me ook zo weinig! Ik vind het van tevoren samen drinken vaak nog leuker dan het uitgaan.
Voor de mensen die nooit indrinken: als jullie naar een club gaan met een aantal mensen, zijn jullie dan eerst allemaal alleen en spreken jullie daar laat pas af? Haha ik kan me dat niet goed voorstellen, ik denk dat ik dan helemaal in zou kakken zonder gezelschap en drank.
Fibit noemt het conditie. Maar dat is op basis van de vo2max
Waar kan je dat vinden bij de fitbit
Wat bedoel je? Die conditiescore?
Si
Als je in die fitbit app zit en op je hartslag klikt. Dan kan je boven in door 3 tabbladen scrollen. Die je als eerste ziet is je rusthartslag van de afgelopen weken. Het 2e tabblad is je conditiescore.
Ja ik ben ook echt verbaast!! Indrinken vind ik het leukste gedeelte van uitgaan en is juist super gezellig!! Ik zou dat echt niet willen missen. Vaak doen we spelletjes, maken we onszelf op en praten we over vanalles(seks). Mijn uitgaan vriendinnen zie ik ook niet zo vaak dus het is ook leuk om weer even bij te praten.
Oh ja ik zweet dus meer onder mân linkerkant en ook die oksel stinkt erger, ik merk dit overigens alleen als ik een hele dag geen deodorant op heb en soms denk ik dat het te maken heeft omdat links mân voorkeurshand is. Vanochtend viel het me weer op dat ik rechts bijna niet zweette en links behoorlijk meer.
Volgens mij hangt die fitibit VO2 max/conditiescore wel van meerdere dingen af.
Mijn rusthartslag is 68 wat lager is dan wat hier genoemd wordt, maar mijn conditiescore is 26-30 âpoorâ wat ook weer lager is dan sommigen van jullie met een hogere rusthartslag hebben.
Ja volgens mij hangt het ook samen met hoe snel je hartslag stijgt bij activiteit en hoe snel hij vervolgens weer daalt als je niet meer loopt of fietst of wat dan ook.
Dat ja! En mijn vriend houd me met hardlopen niet bij.
Ik vind het niet eerlijk.
Ik heb Essie nagellak besteld in de hoop dat dit misschien wel iets beter blijft zitten. Heb jij Essie nagellak en ben jij hier tevreden over?
0 stemmers
@Booklover @FrozenFlame Ja ik zag bijvoorbeeld dat @Nox een hogere rusthartslag had maar ook een hogere conditiescore, dus inderdaad andere dingen zullen meespelen.
Volgens mij gewicht ook, fitbit zegt dat als ik 20 kg (!!!) afval mijn conditiescore fair ipv poor is