Stel je persoonlijke vraag #9

Oh ja ik zweet dus meer onder m’n linkerkant en ook die oksel stinkt erger, ik merk dit overigens alleen als ik een hele dag geen deodorant op heb en soms denk ik dat het te maken heeft omdat links m’n voorkeurshand is. Vanochtend viel het me weer op dat ik rechts bijna niet zweette en links behoorlijk meer.

1 like

Volgens mij hangt die fitibit VO2 max/conditiescore wel van meerdere dingen af.
Mijn rusthartslag is 68 wat lager is dan wat hier genoemd wordt, maar mijn conditiescore is 26-30 “poor” :stuck_out_tongue_winking_eye: wat ook weer lager is dan sommigen van jullie met een hogere rusthartslag hebben.

Ja volgens mij hangt het ook samen met hoe snel je hartslag stijgt bij activiteit en hoe snel hij vervolgens weer daalt als je niet meer loopt of fietst of wat dan ook.

1 like

Dat ja! En mijn vriend houd me met hardlopen niet bij.

Ik vind het niet eerlijk.

1 like

Ik heb Essie nagellak besteld in de hoop dat dit misschien wel iets beter blijft zitten. Heb jij Essie nagellak en ben jij hier tevreden over?

• Dit heb ik niet
  • Ja en ik ben tevreden
  • Nee ik ben niet tevreden
  • Mwah, het is wat beter dan je standaard catrice nagellak

0 stemmers

@Booklover @FrozenFlame Ja ik zag bijvoorbeeld dat @Nox een hogere rusthartslag had maar ook een hogere conditiescore, dus inderdaad andere dingen zullen meespelen.

Volgens mij gewicht ook, fitbit zegt dat als ik 20 kg (!!!) afval mijn conditiescore fair ipv poor is :joy:

2 likes

Dat zegt mijn fitbit ook.
Maar fitbit weet ook mijn gewicht en lengte en weet dus dat ik iets te zwaar ben.

1 like

Wisselend tevreden, het dekt mooier, maar ondanks een topcoat gaat de lak zelf snel ‘kruimelen’ bij mij (dat je er echt krassen, vingerafdrukken en omgekrulde stukken in ziet de volgende dag). Het lijkt nooit helemaal op te drogen? Mijn andere lak bladdert wel weer sneller af. Ik ben verder een noob hoor.

2 likes

@Booklover ja hoe ontmoedigend sowieso, 20 kg en dan stijg ik naar een nog steeds benedengemiddeld niveau :’)

@Nox ik heb wel echt veel overgewicht, misschien zit daar het verschil!

Volgens fitbit kan ik de conditiescore ook verhogen door mijn intensiteit tijdens activiteiten te verhogen, nou ik sport wel redelijk vaak maar ga dan niet helemaal kapot oid, dus misschien heb ik daarom ook niet zo’n hoge score

Misschien een sneldrogende topcoat gaan gebruiken?
Insta-dri van Sally Hansen is erg goed!

1 like

In mijn geval is dat meestal gewoon iets eten want
9/10 keer ben ik hangry.

22 likes

Haha ja same

Ben jij eerder voor je menstruatie of tijdens je menstruatie hongerig? Dus geen hangry maar puur echt ineens van alles en nog wat willen vreten.

• Dit heb ik nooit
  • Eerder voor mijn menstruatie
  • Eerder tijdens mijn menstruatie
  • Ik word niet ongesteld
  • Door bepaalde anticonceptie kan ik dit niet goed beoordelen

0 stemmers

Meestal voordat ik ongesteld word én tijdens de eerste twee dagen, daarna zwakt het (gelukkig) af

1 like

Ik zou m ff editen dan want denk dat iedereen nu verkeerd stemt.

Ik kan dus echt eten als een bezetene dan naar binnen stouwen, misschien is het wel handig om te vermelden dat ik een natuurlijke cyclus heb en niet door bepaalde hormonen wordt beïnvloed. Aan de pil had ik nergens last van, nuvaring ook niet. Nou stouw ik echt als een bezetene eten naar binnen echt idioot bijna. Nu ben ik ongesteld en is het godzijdank gekalmeerd.

36 likes

Op een vrije dag ( lees: huishouden, evt snel naar de supermarkt en verder de deur niet uit ) doe ik kwa lichaamsverzorging:

• Helemaal niks, ik trek snel wat aan, poets mijn tanden en doe mijn haar in een knot
  • Ik doe wel wat leuks aan, ff snel mijn haar maar geen make up. Beetje basic maar wel verzorgd
  • Ik trek wat leuks aan, style mijn haar en doe make up op. Je weet nooit wie er ineens op de stoep staat
  • Ik sta 20 min voor mijn kast, ben tot in de puntjes verzorgd en werk af en toe mijn make up ook nog bij gedurende de dag

0 stemmers

Mijn vriend moet mijn horrormonen helaas vaak incasseren de week voor ik ongesteld moet worden :thumbsup: vaak geef ik van tevoren alvast aan dat deze dagen weer naderen…

1 like

Ben jij tevreden met jouw haarstructuur?

• Waar heb je het over?
  • Nee ik zou graag dikker haar hebben
  • Nee ik zou graag dunner haar hebben
  • Ik wil gewoon glad stijl haar hebben ja
  • Nog nooit over nagedacht
  • Ik haat mijn krullen!!
  • Ik haat mijn stijle haar!!
  • Ik heb “gewoon” Europees haar en dat vind ik prima

0 stemmers