Stel je persoonlijke vraag #9

Hap je snel? Bij grapjes/opmerkingen.

• Heel erg ja
  • Ja
  • Nee
  • Heel erg nee

0 stemmers

Dat heb ik ook! Zo irritant. Mijn vriend zegt dan achteraf “ik wist dat je echt boos was omdat je ging huilen”. :unamused:

3 likes

Ligt er wel heel erg aan wie het grapje maakt.

Oh jaaaaaa!!! Omg ik voel de boosheid gewoon nu, vind dat echt zo’n kutopmerking want dan maak je het alleen maar erger.

1 like

Letterlijk alleen werksector en hij is iets socialer dan ik (maar alsnog allebei introvert)

Haha ik heb maar gewoon er tussen gezet wat in me op kwam!:no_mouth:

Niet vervangen, maar wel twee keer opnieuw gelijmd omdat ik de lijm te dun vond. En ik moet helaas wel spalkjes anders heb ik van die Japanse tanden

@midheavenmoon
Frustratie kan onmacht zijn. Je wilt iets en krijgt het niet of het lukt niet. Heel veel mensen krijgen daar negatieve energie van en gaan iets slaan. Omdat die energie eruit moet. Je kan er ook iets anders mee gaan doen. Een boom omhakken of gaan boksen tegen een bokszak of een kast verplaatsen of je ramen gaan wassen. Ik verzin maar iets. Mijn ongevraagde advies is doe eens iets anders met je frustratie.

Maar uren gaan per eenheden van 60 en getallen per 100. :joy:

1 like

Wat zijn japanse tanden?

1 like

Hoe groot acht jij de kans dat jij vandaag een numerieke poll maakt (in procenten)?

• 1
  • 6
  • 11
  • 16
  • 21
  • 26
  • 31
  • 36
  • 41
  • 46
  • 51
  • 56
  • 61
  • 66
  • 71
  • 76
  • 81
  • 86
  • 91
  • 96

0 stemmers

3 likes

Maar mensen die tot 18/19 uur zeggen, zo laat ben ik meestal nog niet eens thuis uit werk :cold_sweat:

Heb ook buren verderop die om 19u al alles potdicht hebben zitten, zo’n gedoe als daar dan iets ligt. Sowieso laat ik iets liever op een pakketpunt bezorgen omdat ik zo weinig thuis ben overdag, maar dat kan niet altijd helaas.

2 likes

Ik ben deels geïnspireerd door een topic en anderzijds door m’n date. Die zei dat hij vroeger veel moest vechten. Ik vond dat echt heeeeeeel erg, en hij deed er nonchalant over. Hij heeft ook littekens op z’n handen en ik voelde me een tuttebel dat ik dat zo erg vond en heb er zelfs (wel alleen) om gehuild. Ik vraag mij dus af:

Heb jij als kind gevochten toen je op de middelbare school zat?

• Nee nooit
  • Ja vaak
  • Een aantal keer
  • Nee ik zelf niet, maar vrienden van mij wel

0 stemmers

Toen ik 14 was, was er een populair meisje wat in eens besloot dat ze een hekel had aan mij. Dus ze ging mij na school in elkaar slaan. Al haar vriendinnen kwamen dat even vertellen en dat zij ook mee gingen vechten. Ik was zo bang. Heb zitten huilen op de wc en ik durfde niet naar huis.

(Tot een van de populaire vriendinnen het voor mij opnam omdat ze mij kende en toen mocht ik naar huis zonder geslagen te worden…)

2 likes

https://www.ad.nl/bizar/trend-in-japan-zet-rechte-tanden-schots-en-scheef~aaaa396a/
Oeps was een beetje bot gezegd, maar mijn hoektanden en de tanden er omheenzaten erg omhoog en scheef net als bij deze Japanse “trend”

1 like

Dit past beter thuis in het biechttopic. Maar ik vind vechten in de meeste situaties (behalve als je gegrepen wordt door een engerd die slechte bedoelingen met je heeft / je echt moet vechten voor je leven/ een dreun geven uit zelfverdediging) eigenlijk heel ordinair?

Er waren wel meisjes ie mij in elkaar wilde slaan omdat mijn uiterlijk hen niet aan stond. Maar die meisjes konden slecht fietsen (stonden mij dan altijd op te wachten op de fiets ) dus ik kon ze altijd makkelijk van mij afslaan door snel te fietsen/ bepaalde wegen te kiezen.

9 likes

Ja, mijn broer heeft een vergelijkbaar verhaal. Die werd ook non-stop gepest door dezelfde jongen en op een dag was hij het gewoon zat.

Wat sneu😨, gelukkig heeft het nog een goed einde gehad, al kan ik me voorstellen dat dat ook nog best een nasleep kan hebben gehad. Hij moest dan vechten vanuit een racistisch oogpunt en als ik die verhalen hoor word ik helemaal lijp.

Mensen die bij ons op school gingen vechten… zon anti climax.
De ene had zogenaamd een mes mee de andere zogenaamd een koevoet ofzo. En dan hele school hyped en dan jaa nee we gaan toch niet vechten want jaa smoesjes dit dat.
Gvd hele dag exited voor niks.

18 likes

Of als je ziek was besloten ze dan opeens te gaan vechten. Whyyy

3 likes