hahahah in las vegas heb ik wel een stukje in een natuur reservaat mogen rijden gelukkig
Oehh waar staat dat? Ben nu ook wel benieuwd! Ik heb flitsmeister trouwens zo ingesteld dat hij automatisch opstart op het moment dat mijn telefoon bluetooth verbinding maakt met mijn auto, best handig.
Oeh, heb het al gevonden, moest blijkbaar even een account aanmaken. Weet niet of het helemaal klopt, want naar mijn idee heb ik veel meer gereden dan er staat. (topsnelheid was trouwens 195km/u, op een rustige autobahn een keer )
strafrecht en een beetje civiel (vooral huurrecht en arbeidsrecht)
Vloeken doe ik nooit, schelden wel.
Ik op mโn werk echt het vaakst, maar altijd zo zacht dat niemand het kan horen (behalve 1 specifieke bevriende collega). Ik werk namelijk in het onderwijs
Heb jij wel eens een recensie over een restaurant geschreven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, was die:
- Positief
- Negatief
- Neutraal
- Anders?
0 stemmers
Als ik op reis ben schrijf ik veel reviews op Tripadvisor, voornamelijk omdat ik daar zelf heel veel gebruik van maak in het buitenland. In eigen stad doe ik het zelden, raar eigenlijk nu ik er over nadenk.
Allebei
Als chips of koekjes niet lekker meer zijn (zacht) - bijvoorbeeld omdat de zak of het pak na openen te lang in de kast ligt - hoe noemen jullie dit dan?
Edit: Ik ben daar benieuwd naar omdat ik er vandaag op mโn werk achterkwam dat daar verschillende termen voor zijn.
Chips en koekjes worden toch taai?
Die halen bij mij de kast niet eens
Taai of oud, maar ik heb ook weleens mensen bol horen zeggen
Slof (ook irl
)
Oud of taai! Meestal oud eigenlijk
Ik mis: op de fiets!
Ik fiets nooit hahaha dus niet aan gedacht
Oudbakken
Ik noem het zelf oud of taai, maar ik weet ook dat bol wel in mijn regio gebruikt wordt.
Ik zeg altijd slof geloof ik, maar dat vind ik een vrij raar woord nu ik erover nadenk. Al vind ik taai ook niet echt passen.
slof nog nooit van gehoord haha hoe wordt dat woord in een zin gebruikt?
de koekjes zijn slof? net zoals de koekjes zijn taai?