Oké nu heb ik zin in een kroket.
Ik heb volgens mij nog nooit een bami- of nasischijf gegeten, en het lijkt me ook allebei behoorlijk smerig…
Nu heb ik honger.
Oh man, ik heb echt al-tijd zin in een kroket…
Ik had er gisteren 6, maar nu zit ik pas op 1. Ga er denk ik nog wel twee eten
haar wassen
- fijn
- niet fijn
- neutraal
0 stemmers
ik heb daar echt nooit zin in hè doe al 2 dagen droogshampoo maar 't moet vanavond maar weer gebeuren
Ha grappig deze poll. Ik moest gisteren mijn haar wassen, maar ik had er zo geen zin in. Met enorm vies haar mijn bed ingedoken. Heb het vanavond eindelijk gewassen. Het wassen zelf gaat nog wel, maar ik vind vooral het daarna irritant. Het spul er in doen. En het druipt van het water, en ik ‘mag’ het niet met een handdoek afdrogen dus het blijft ook een hele tijd nat. Met dit weer droogt het wel snel (y)
Ik heb er ook een hekel aan, die hele routine duurt zo lang en is kut (krullen life)
Het wassen zelf vind ik altijd wel priem, maar het laten drogen daarna (dus nat haar hebben) haat ik echt intens. Ik vertik het ook om met nat haar ergens heen te gaan dus doe het altijd op een vrije dag.
Ik stel het nu ook al dagen uit aangezien ik toch vakantie heb. Was het normaal maar 1x per week dus heb t nu echt al lang niet gewassen oeps
Mover, anders denken de buren dat we niet cool genoeg zijn.
Ik doe de afwas wel, als jij dagelijks de auto schoonmaakt, dan dop ik de uit Nederland meegenomen sperziebonen en dan kan jij misschien de was centrifugeren met de hand.
Hahaha, je weet het wel te verkopen
Hahah bah
DAT HEET PETANQUE
ik ben mijn wijn uit pak resistentie door de jaren opgebouwd, zal je niet teleurstellen!
Ik ga zo weer een poging doen om mijn benen in 1x glad te krijgen, eigenlijk lukt mij dit tot nu toe gewoon nooit met scheren. Lukt dat jullie wel met scheren?
- Nee
- Soms
- Ja
0 stemmers
Hoezo denk je dat het niet lukt? Ik gebruik conditioner of shampoo, en ik doe het in korte banen en dan tegen elke richting in. Mesje hoeft bij mij ook niet nieuw te zijn om het superglad te krijgen. Had tijdje terug wel dat ik naar mijn kuit keek en zag dat ik een klein gedeelte per ongeluk had overgeslagen, maar dat heb ik niet vaak.
Nou we hebben een uber besteld en toen was hij er binnen drie(!!) minuten. Ik draag havaianas en had geen tijd om te plassen
@kika Bamischijf is nu nog mijn lievelings, ik neem het eigenlijk altijd erbij! Ja, onverwachte combinatie, maar het werkt gewoon, niet teveel bij nadenken!!
Nu realiseer ik me dat ik dat net ben vergeten onder de douche haha
Ik wist niet dat dat zó snel ging joh