Stel je persoonlijke vraag #9

Ja wel herkenbaar een beetje. Mega kansloos.
In Southpark ging het gevecht na dagen dan wel eindelijk door

3 likes

Ik heb 1 keer iemand een klap gegeven. Diegene zat me echt uit te dagen en bleef iets herhalen wat ik echt niet leuk vond. Ik heb toen ook een paar keer gezegd dat ik wilde dat hij zou stoppen en dat ik hem anders een klap ging geven. Hij bleef maar doorgaan en toen heb ik hem een hele harde bitch slap gegeven. Voelde wel goed en blijkbaar was dat nodig om duidelijk te maken dat ik het echt niet leuk vond :woman_shrugging:t4:

2 likes

Alleen maar om me te verweren. EƩn keer was ik het zat dat iemand die me pestte weer door bleef gaan met mij meppen en uitschelden. Die heb ik toen bij de keel gegrepen en tegen de muur geramd. Diegene is daarna poeslief tegen me geweest.

En dan heb ik nog een meisje geslagen nadat zij mij, zonder reden, met het klassenboek vol op mijn hoofd sloeg. Toen zijn we op de vuist gegaan, maar dat was maar van korte duur en helaas met weinig effect.

1 like

Het was een rechte draad, i.p.v. een gebogen, dus hij duwde m’n tanden eigenlijk weer op een verkeerde plek. Ik had al de ā€˜onderdelen’ van mijn beugel nog bewaard, dus toen we naar de nieuwe orthodontist gingen, heb ik alles meegebracht om haar die te tonen en er was blijkbaar vanalles verkeerd aan geweest. Ik heb toen een tijdje terug een beugel gekregen (m’n tanden stonden nl. terug verkeerd) en daarna goeie draadjes (dat zijn bij mij hele fijne trouwens).

1 like

Over de pakketjesmalaise. Wat is op jou van toepassing?

• Als ik de keuze krijg laat ik mijn pakketje op een ophaalpunt bezorgen
  • Ik laat mijn pakketje liever thuis bezorgen
  • Ik laat mijn pakketje (wel eens) op werk bezorgen
  • Ik heb voorkeur voor post nl
  • Ik heb voorkeur voor dhl
  • Ik moet vaak pakketjes bij de buren ophalen
  • Als de bezorger komt zorg ik dat ik thuis ben
  • Ik vind het vervelend als er pakketjes voor de buren bij mij worden afgeleverd
  • Niets van dit alles

0 stemmers

Ik heb niet per se een voorkeur voor een bezorgdienst maar ik heb geloof ik bij dhl al 2x van tevoren iets via de track en trace code naar een afhaalpunt kunnen sturen (wat dus niet bij de webshop zelf kon), omdat ik al wist dat ik niet thuis zou zijn op het bezorgmoment. Zou fijn zijn als dat altijd zou kunnen!

Hoe doe je dit? Ik zie net dat ze al drie keer een pakje hebben proberen te bezorgen maar ik kan nergens vinden hoe ik het bij een punt kan laten afleveren.

Ik haat dhl echt zo erg wat een kutclub

1 like

Ik word nog wel eens haai genoemd

Hahah nrc vergeten?

Ik heb topics

5 likes

Ik kon dat aanpassen via de track and trace pagina van mn pakket zelf, ergens onderaan ofzo kon je ander bezorgmoment/afhaal punt kiezen. Maar misschien heb ik toevallig recentelijk 2x die optie gehad maar is het niet standaard mogelijk…

Ik zit heerlijk binnen in de woonkamer met een temperatuur van 23 graden. Veel beter dan buiten.

Al ga ik wel vanavond lekker barbecueƫn, maar dan staat de zon niet in de tuin.

2 likes

Ik ga zo voor €250 een mobiele airco ophalen bij iemand via marktplaats. Er zitten geen handleiding oid meer bij. Ik doe nooit zulke grote aankopen tweedehands, vandaar even deze poll:

Is het normaal om die man dan te vragen of hij wil laten zien hoe de airco werkt?

• Ja
  • Nee
  • Beetje raar, maar kan opzich wel

0 stemmers

Is het raar om überhaupt te vragen of we even mogen testen of die het wel doet?

• Ja
  • Nee
  • Beetje raar, maar kan opzich wel

0 stemmers

Ik vind dat wel kunnen, zeker voor zo’n grote aankoop via Marktplaats. Toen ik mijn Wii verkocht heb ik ook een halfuur laten zien hoe alles werkte toen dat werd gevraagd. Vond dat ook wel normaal eigenlijk, dan kan diegene ook echt zien dat alles werkt en hoe het werkt.

14 likes

Ik heb laatst een spiegelreflexcamera gekocht via Marktplaats en ik kreeg een hele demonstratie van hoe alles werkt en welke instellingen belangrijk zijn. Vond ik zo lief!

21 likes

Met elektrische apparaten zou ik sowieso altijd op z’n minst willen zien dat ze werken!

2 likes

Zeker niet raar hoor! Zou pas raar zijn als de verkoper hier bezwaar tegen heeft.

Het is toch juist raar om niet te vragen of hij het doet. Je wil toch weten wat je koopt en je kent toch niet alle handleidingen uit je hoofd van apparaten die je niet hebt.

@Niffler @Yellow @George @Hinkje okee bedankt voor jullie antwoorden!! Dan ga ik er toch wat zekerder heen straks :grin:

5 likes

ja het is garantie tot aan de voordeur dus zou daar pas weggaan als je weet hoe en of hij werkt.

en als hij het doet, heel veel plezier ermee. groet iemand met een mobiele airco

2 likes