Ik heb niet per se een voorkeur voor een bezorgdienst maar ik heb geloof ik bij dhl al 2x van tevoren iets via de track en trace code naar een afhaalpunt kunnen sturen (wat dus niet bij de webshop zelf kon), omdat ik al wist dat ik niet thuis zou zijn op het bezorgmoment. Zou fijn zijn als dat altijd zou kunnen!
Hoe doe je dit? Ik zie net dat ze al drie keer een pakje hebben proberen te bezorgen maar ik kan nergens vinden hoe ik het bij een punt kan laten afleveren.
Ik haat dhl echt zo erg wat een kutclub
Ik word nog wel eens haai genoemd
Hahah nrc vergeten?
Ik heb topics
Ik kon dat aanpassen via de track and trace pagina van mn pakket zelf, ergens onderaan ofzo kon je ander bezorgmoment/afhaal punt kiezen. Maar misschien heb ik toevallig recentelijk 2x die optie gehad maar is het niet standaard mogelijkā¦
Ik zit heerlijk binnen in de woonkamer met een temperatuur van 23 graden. Veel beter dan buiten.
Al ga ik wel vanavond lekker barbecueƫn, maar dan staat de zon niet in de tuin.
Ik ga zo voor ā¬250 een mobiele airco ophalen bij iemand via marktplaats. Er zitten geen handleiding oid meer bij. Ik doe nooit zulke grote aankopen tweedehands, vandaar even deze poll:
Is het normaal om die man dan te vragen of hij wil laten zien hoe de airco werkt?
- Ja
- Nee
- Beetje raar, maar kan opzich wel
0 stemmers
Is het raar om überhaupt te vragen of we even mogen testen of die het wel doet?
- Ja
- Nee
- Beetje raar, maar kan opzich wel
0 stemmers
Ik vind dat wel kunnen, zeker voor zoān grote aankoop via Marktplaats. Toen ik mijn Wii verkocht heb ik ook een halfuur laten zien hoe alles werkte toen dat werd gevraagd. Vond dat ook wel normaal eigenlijk, dan kan diegene ook echt zien dat alles werkt en hoe het werkt.
Ik heb laatst een spiegelreflexcamera gekocht via Marktplaats en ik kreeg een hele demonstratie van hoe alles werkt en welke instellingen belangrijk zijn. Vond ik zo lief!
Met elektrische apparaten zou ik sowieso altijd op zān minst willen zien dat ze werken!
Zeker niet raar hoor! Zou pas raar zijn als de verkoper hier bezwaar tegen heeft.
Het is toch juist raar om niet te vragen of hij het doet. Je wil toch weten wat je koopt en je kent toch niet alle handleidingen uit je hoofd van apparaten die je niet hebt.
@Niffler @Yellow @George @Hinkje okee bedankt voor jullie antwoorden!! Dan ga ik er toch wat zekerder heen straks 
ja het is garantie tot aan de voordeur dus zou daar pas weggaan als je weet hoe en of hij werkt.
en als hij het doet, heel veel plezier ermee. groet iemand met een mobiele airco
Ik sta bij mān vrienden zelfs bekend als degene die overal kan (en gaat) wildplassen haha
Heb ook op een ruïne gekakt achter ons huis in Frankrijk, we gingen weer terug naar NL en het water was al afgesloten⦠
Tijd om deze poll er weer eens in te gooien. Hoe gelukkig ben jij op dit moment? 1 = heel erg ongelukkig en 10 = super gelukkig.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Naar aanleiding van een Jumbo reclame.
Voor degenen die weleens als caissiĆØre hebben gewerkt: heb je weleens meegemaakt dat iemand iets afrekende en het dan aan jou cadeau deed (zoals chocolade).
- Ja, was leuk
- Ja, was raar
- Nee, nog nooit meegemaakt
- Anders
0 stemmers
Ik ken deze reclame niet maar wat is het idee achter die reclame precies?