Stel je persoonlijke vraag #9

Ik sta bij m’n vrienden zelfs bekend als degene die overal kan (en gaat) wildplassen haha

5 likes

Heb ook op een ruïne gekakt achter ons huis in Frankrijk, we gingen weer terug naar NL en het water was al afgesloten… :woman_shrugging:t3:

5 likes

Tijd om deze poll er weer eens in te gooien. Hoe gelukkig ben jij op dit moment? 1 = heel erg ongelukkig en 10 = super gelukkig.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Naar aanleiding van een Jumbo reclame.

Voor degenen die weleens als caissière hebben gewerkt: heb je weleens meegemaakt dat iemand iets afrekende en het dan aan jou cadeau deed (zoals chocolade).

• Ja, was leuk
  • Ja, was raar
  • Nee, nog nooit meegemaakt
  • Anders

0 stemmers

Ik ken deze reclame niet maar wat is het idee achter die reclame precies?

1 like

In de reclame was het schattig en werd er gegiechelt maar het leekt me echt een vreselijke situatie om in het echt mee te maken.

@Fenayi tienerzoon gaat met vader mee boodschappen doen. Vader rekent die mixverpakking met mini tony chocolonely repen af. Tienerjongen geeft die aan het meisje achter de kassa.

Wat precies het punt van de reclame was weet ik even niet meer eigenlijk :thinking:

Voor de mensen met een televisie: Hebben jullie een tv-abonnement? Bedacht me ineens dat ik dus vrijwel nooit meer reclames zie omdat ik geen tv-abonnement heb. :rofl: En ken ook genoeg mensen om mij heen die het niet hebben of van plan zijn om het op te zeggen.

• Ja
  • Nee
  • Ja maar ben nog van plan op te zeggen

0 stemmers

Iets zegt me dat ik deze vraag al een keer heb gesteld maar yolo.

Ik heb 20.00 gestemd, niet omdat ik dan al ga slapen maar wel omdat ik rond half 9 ga beginnen met mijn avondroutine, om rustig te worden voor het slapen, dus uitgebreid douchen en verzorging, serums en crèmes ed en soms nog even lezen of iets kijken. Vind het echt heel vervelend als ik daarin gestoord wordt, dan is het hele rustig afschakelen ervan af, en als ik dat niet doe weet ik zeker dat ik niet goed slaap.

4 likes

Haha mensen vinden het irritant dat ik niet uit de tent te lokken ben. Ik ga er altijd helemaal in mee, dat is meestal leuker voor mezelf dan voor hen. Weet dat veel vrouwen toch onbewust reageren op negging bijvoorbeeld (logisch, anders was het geen pick up techniek) maar daar ben ik ook totaal ongevoelig voor.

2 likes

Ik heb het er wel eens met vrienden over, maar als jij eet, eet je dan doorgaans

• Tot je geen honger meer hebt (je zou nog meer kunnen eten)
  • Tot je helemaal vol zit
  • Tot voorbij dat je vol zit

0 stemmers

Mijn ouders, zusje en ik eten doorgaans totdat we geen honger meer hebben, mijn vader noemt het ‘zodat je niet echt het gevoel hebt dat je gegeten hebt’ en ik denk ongeveer tot 75% ofzo. Maar mensen merken altijd op dat ze vinden dat wij zo weinig eten. Ik ken ook mensen die door kunnen eten tot ze misselijk zijn, maar ik vind het gevoel van vol zitten als zo naar, voel me dan heel traag en moe en oncomfortabel.

1 like

Ik zit echt belachelijk snel vol terwijl ik vaak graag meer zou eten haha, krijg een kleine patat al met moeite op

3 likes

Ja ik ken het.
Vond het ook een tijd heel vervelend om uit eten te gaan want dan krijg je van die enorme porties die ik noooit op kan eten en dan krijg je daar commentaar op (van personeel of tafelgenoten) terwijl ik het wel lekker vond. Maar eten tegen mn zin, brrr

4 likes

Ja ik een schoonzusje en op de terugweg van een restaurant moesten we al langzaam rijden omdat ze zich misselijk gegeten had. Snap dat ook niet, vind het gevoel van vol zitten dus al naar.

2 likes

En erop volgend:

Ben jij

• Een snelle eter
  • Gemiddeld
  • Een langzame eter

0 stemmers

Egh ja precies. En dan een half uur later wel weer trek hebben op zich :sweat_smile:

1 like

Ik ben een snelle en jaloerse eter. Ik baal altijd als iemand met wie ik eet nog heeft terwijl ik alles op heb.

Groetjes,
Een kleuter

49 likes

Thuis eet ik totdat ik geen honger meer heb. Maar uit een restaurant vertrek ik graag als een opgezwollen, volgebunkerde pinguïn. Ik vind het echt fijn om dan naar huis/naar de auto te waggelen.

3 likes

Meestal tot ik vol zit en dat duurt altijd wel ff. Ik voel me ook vaak een vreetzak omdat ik meer eet/kan eten dan mn gezelschap

2 likes

Kijk jij nu naar het Nederlands elftal?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Gaan ze winnen?

• Ja
  • Nee
  • Boeien!

0 stemmers

Zou jij de locatie waar je je trouwfeest viert en dinner hebt met 100 gasten een fooi geven? Ze hebben vrij veel stress opgeleverd door slechte communicatie en moeilijk doen met de dieetwensen. Verder zijn ze wel erg flexibel. Anoniem.

• Nee
  • Ja, 0-20 euro
  • Ja, 21-50
  • Ja, 51-80
  • Ja, 81-100
  • Ja, 101-150
  • Ja, meer dan 150

0 stemmers