Stel je persoonlijke vraag #9

Is helemaal niet gebruikelijk toch met trouwfeesten denk ik?

2 likes

Ik weet niet om watvoor locatie het precies gaat, maar ik neem aan dat het bedienend personeel en het keukenpersoneel erg hun best voor jullie doen en het is waarschijnlijk niet hun schuld dat de communicatie hiervoor niet goed verlopen is. Daarom zou ik het wel netjes vinden om fooi te geven, maar dan wel als je er zeker van bent dat dit bij de juiste personen terechtkomt.

3 likes

Maar het is toch vaak een bedrag wat je afspreekt? Je vraagt een offerte aan, dan geef je sowieso niet snel fooi aan rondlopend personeel

1 like

Er is inderdaad al een vast bedrag afgesproken. Het idee is dat het voor het bedienend personeel is, maar of dat daar terecht komt is wel de vraag.

Ik heb op veel bruiloften gewerkt en nooit een cent fooi gezien…

Nee omdat je als bruidspaar daar op dat moment echt niet aan denkt. En je betaalt wel, maar dan of vooraf of achteraf. Niet ter plekke. Is gewoon een hele andere situatie dan als je ergens gewoon luncht of dineert…

1 like

Ja snap ik ook heel goed! Maar ik heb wel eens facturen gezien waar wel fooi bij stond. Maar dat heeft de baas dan denk ik gewoon gehouden

Ruined it.

3 likes

Heel slecht… En zie je helaas vaak in de horeca

Welke plaatsen in BE die beginnen met een Z ben je geweest?

• Zaventem
  • Zeebrugge
  • Zelzate
  • Zottegem
  • Zwevegem

0 stemmers

En NL:

• Zaandam
  • Zutphen
  • Zaltbommel
  • Zoutelande (niet bløffen)
  • Zweewolde
  • Zwijndrecht
  • Zevenaar
  • Zierikzee
  • Zoetermeer
  • Zevenhuizen
  • Zeist
  • Zwolle

0 stemmers

Die man had de airco zelf al helemaal aangesloten om ons te laten zien en alles uit te leggen :grin: dus yaaaay wij hebben airco!

32 likes

Dit soort polls laten me altijd weer zien hoe weinig ik van Nederland en België heb gezien

4 likes

Nooit gedacht Zeebrugge ooit op FF te zien haha

5 likes

Welk fruit heb je wel een keer gegeten?

• babaco (chamburo)
  • banaan
  • bauno (binjai)
  • bergamot (citrusvrucht)
  • bergpapaja
  • bergzuurzak
  • bes
  • biribá
  • blauwe bes
  • blauwe bosbes
  • blimbing
  • bloedsinaasappel
  • braam
  • broodvrucht

0 stemmers

1 like

Bergamot niet los gegeten natuurlijk, maar wel gebruikt in recepten.

2 likes

De blauwe bes is buitengewoon uitheems, komt namelijk helemaal uit Amerika en is helemaal geen bosbes. Ik sla er de Dikkevandam maar eens op na. ‘Bosbessen zijn wild, groeien solitair aan de struik en zijn lastig te plukken; blauwe bessen worden gekweekt en groeien ook nog eens heel praktisch aan trosjes. Dus bosbessen zijn duur en heel zeldzaam en blauwe bessen goedkoop en bijna het hele jaar te krijgen.’ En dan nog het opvallendste verschil: bosbessen zijn van buiten én van binnen blauw, wat prachtige vlekken oplevert, daar waar blauwe bessen geen blauw, maar wit vruchtvlees hebben. Is u daar nog? En wat de smaak betreft: blauwe bessen zijn zoeter, maar de kenner vindt – het zal eens niet zo wezen – de exclusieve bosbes lekkerder.](https://www.kokenmetkarin.nl/2008/05/23/blauwe-bes-of-bosbes/)

1 like

Mijn woonplaats begint ook met een z maar staat er niet tussen

Maak een special edition poll inclusief ijscoffee.

1 like
  • Griekse frape (the og ijskoffie)
  • Frappechino
  • Coldbrew
  • Zon warme koffie over een bolletje vanille ijs
  • Ik ben zon zeikwijf dat alleen warme koffie wilt.
  • Ik ben 3 en ik lust geen koffie

0 stemmers

Net 1 sec geleden een foto gemaakt van mn eigen kuttekop

1 like