Stel je persoonlijke vraag #9

Ik zou me vooral afvragen hoe dat kan, op deze leeftijd (30+). En ik zit me nu te bedenken of dat dan een heel verlegen of onzekere man zou zijn. Daar ga ik dan eigenlijk wel van uit en dan is het antwoord nee. 8/10 jaar geleden was mijn antwoord wel anders geweest.

15 likes

Ligt aan de jurk toch?

Heb ik jaren terug gedaan en was best leuk om hem alles te ā€˜leren’.

1 like

Mijn vriend is dat, in sommige dingen merk ik het wel, maar ik heb er verder geen last van.

1 like

Zoenen niet, maar ik wil eigenlijk best een keer een man ontmaagden. Alleen val ik op ietsje ouder en ik zit ook niet te wachten op zo’n Marc uit ā€˜ik heb het nog nooit gedaan’.

Eigenlijk hoop ik een bloedmooie priester tegen het lijf te lopen en die te verleiden tot zonde.

afbeelding

43 likes

Haha ik dacht precies hier gisteren aan! Ik val ook op wat ouder, maar ontmaagden lijkt mij echt wel bijzonder. Al wil ik dan ook weer geen vent van 35 ontmaagden.

1 like

Nou… Ik zou het qua seks/zoenen enzo wel prima vinden, ook wel leuk vinden om diegene dingen te leren. Maar ik merkte wel bij mijn ex, omdat ik zijn eerste vriendin was, dat hij echt weinig ervaring had in relaties en communiceren daarbinnen en het mede daarom echt op een hele nare manier uitgemaakt heeft want ā€œhij had het nog nooit gedaanā€: daar zou ik in de toekomst wel echt huiverig voor zijn. Wil niet nog een keer een relatie waarin ik 90% van het emotionele werk moet verzetten.

1 like

Ik heb een vriendin die een (hele leuke) jongen ontmaagd heeft toen hij iets van 25 jaar was dacht ik. En dat was heel lief en romantisch.
Lijkt mij ook wel mooi, maar eens met @ellegirltalk. Ik val op mannen 30+ en ook wel een beetje op het type man dat altijd achter de vrouwen aanzit (:roll_eyes:), dus zit niet echt in mijn targetpopulatie.

1 like

Ik bedenk me nu dat ik nog nooit iemand heb ontmaagd :o en iemand mij wel. Hmmm. Jammer ergens eigenlijk. Maarja om dit nou nog recht te zetten op mijn 30e :’) Vorig jaar vond ik iemand hot van 10 jaar jonger (biecht) maar dat was zo’n gladde boy dat ik ook niet zou denken dat jongens van 20 die er zo uitzien nog onervaren zijn :’)

1 like

Ik haat kleding over mijn hoofd. Helemaal dingen die strak zijn waar je je in moet wurmen.
Dus ik probeer altijd jurkjes te kopen waar ik in kan stappen. Nou moet ik ook toegeven dat ik al een aantal jurken en rokken gescheurd heb door mijn koppigheid.

Ik denk het wel maar weet het niet zeker :stuck_out_tongue:

2 likes

Aan de ene kant maakt het me niet uit, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik het dan niet durf. Wat als ik het helemaal fout doe en die ander me daarna stom/lelijk/kut vindt? Iemand die dus wel ervaring heeft

Dit is volgens mij echt een fietsenmakers ding. Ze gaan dingen ongevraagd repareren of erop zetten terwijl je daar expliciet van tevoren hebt gevraagd alleen het hoognodige te maken.

2 likes

Dit is letterlijk het scenario van die fietsenmakerscene.

No muniej?!

12 likes

Ja dit komt mij heel bekend voor, ik weet alleen niet meer waar het van is? Klikbeet? Family Guy? ?? Iig heb ik dit zelf tot op vermoeiends toe vaak meegemaakt. Ook bijv ā€œja ik heb er ook een nieuw spatbord opgezetā€. Ja dat hoefde helemaal niet man :weary: maar ontzettend bedankt.

Overigens heb ik na jaren nu wel een goede fietsenmaker gevonden, die ook leenfietsen direct weggeeft etc. Het enige minpuntje is dat ik vaak een tienerfiets mee krijg. Zo’n typische tussenfiets en me dan maar half beschaamd weer weg fiets.

Edit:

1 like

Oh het heet dus geen spatbord maar een jasbeschermer. Die van mij ben ik door de jaren heen kwijt geraakt. Hoe dat kan weet ik ook niet maar ik fiets ook precies prima zonder. Heb jij een jasbeschermer op je fiets?

images%20(1)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Met ƩƩn vent echt niet. De eerste keer was vuurwerk, de keren daarna ook vaak leuk maar er zaten zeker keren tussen die een stuk minder boeiend waren dan die eerste keer.

Ik heb hem nog wel, maar wel redelijk kapot en gebarsten.

Nog 1 jasbeschermer belangrijke vraag.
Wat vind jij van gehaakte jasbeschermers?

Uploaden: Haakpatroon-jasbeschermer-voor-de-fiets.png…

[poll type=regular results=always public=true]

• Waarom bestaat dit überhaupt?
  • Nutteloos
  • Leuk!
  • Wel schattig
  • IK WIL HET NU HEBBEN
    [/poll]!

Haakpatroon-jasbeschermer-voor-de-fiets|500x500](upload://kCDGGwuy1CQY4axYydVnPlIf7ol.png)

Oh kut mijn poll is weer eens verkloot.

1 like