Ja altijd, maar dat heeft te maken met dat mijn kat als ze zich heel erg verveelt nog wel eens in de wc gaat hangen.
Nog 1 fiets vraag. Ik ben namelijk bang dat ik keihard val als ik met een kind voorop in het zitje op de fiets zit. Misschien omdat mijn moeder dit ook is overkomen. Ik vind het echt doodeng.
Heb jij wel eens met een kind in het zitje voorop gefietst?
- Ja vaak
- Een enkele keer
- Nee ik ben net zo’n schijterd als jou en durf dit niet
- Nee
0 stemmers
Ja, altijd na het doortrekken (trek meestal niet na het plassen door thuis, sry)! Ik ben eens getraumatiseerd door een openbare wc waar het water uit de pot spetterde toen ik doortrok, sindsdien doe ik het al-tijd automatisch. Daarvoor was ik er wat luier in, maar deed ik het alsnog meestal.
@poes, ik ben echt aan het smullen door het extra detail dat je gedeeld hebt over je vriends ontmaagding! Dat hij een priester was miste ik.
Oké echt mijn laatste fiets vraag. Zat jij vroeger ook wel eens op de stang ipv achterop de bagagedrager omdat er geen bagage drager was? Ik herinner me gewoon dat ik dat best vaak heb gedaan (bij mijn vader) en dat geweldig en eng vond terwijl het gewoon heel erg verkeerd en gevaarlijk is om zo met een kind te fietsen. Echt wtf.
- Nee gelukkig nooit
- Ja regelmatig
- Ik weet dit niet
0 stemmers
Heb jij wel eens (kort) achterop iemands bagagedrager gestaan terwijl iemand anders fietste?
- ja
- Nee
0 stemmers
Of met 3 mensen op 1 fiets gezeten?
- ja
- nee
0 stemmers
Zou jij voor de grap een keer een ritje willen maken in een ligfiets de de vorm van een banaan heeft?
- Ja
- Nee
- Alleen als ik er geld voor zou krijgen
0 stemmers
Denk jij dat je ooit een e-bike zal aanschaffen?
- Ja
- Misschien
- Ik heb al een e-bike
- Nee
0 stemmers
Had jij vroeger een loekie kinderfiets?
- Ja
- Nee
- Uhh wat?
0 stemmers
Ik had een roze loekiefiets, volgens mij was die gewoon van mijn zus. Weet het wel bijna zeker maar ze deden dan alsof het een nieuwe fiets was. Wat ik echt helemaal prima vind. Alleen het hele hofje ging kijken hoe ik mijn eerste fietsronde maakte. Verder heb ik in Groningen (stad) vaak na het uitgaan met 3 mensen op een fiets gezeten en ik vind het echt kut, gevaarlijk, alles. MAG NIET. Snap ook niet dat ik daar maar in mee ging. Je lekker laten doodrijden in een stad vol dronken studenten op de fiets.
Ik heb dit idd een keer gehad. Wat een geklungel en hij kwam ook binnen 30 sec ongeveer. Daarna werd het steeds beter gelukkig wel. Maar mijn andere eerste keren waren eigenlijk ook goed/leuk/lief/geil. Of supergeil en niet van elkaar af kunnen blijven, of heel lief en romantisch als je heel verliefd bent. Of allebei.
Ik zou eigenlijk een speciale naam willen hebben voor de tijden 05:00 en 22:00. Ik vind die tijdstippen het fijnst omdat ze me een rustig gevoel geven?
Oh, nee! Voormiddag is voor de middag, dus ik zou inderdaad 9 tot 12 zeggen. De middag is voor mij van 12 tot 13 à 14. En de namiddag is van 13-14 tot 17. Daarna de vooravond. Vanaf 18 is avond. Tot bedtijd, dus 23 of 00.
Wij gaan “over de middag” naar huis om te eten of blijven op school/werk.
Ik zou eigenlijk iets met mijn ouders gaan doen maar mijn moeder heeft weer eens geen zin dus ik ga zometeen maar in mn eentje naar een evenement in mijn dorp met een paar foodtrucks, een markt, boten en militairen 🤷🏼
Ik vind dit echt onlogisch en verwarrend!
Hmm, ja, toen ik het neerschreef, vond ik het ook wat verwarrend staan, maar voor mij is het heel logisch verbonden met de schooluren of een 9-to-5. 's Ochtends sta je op en maak je je klaar. In de voormiddag zit je op school. Over de middag/'s middags heb je lunch. In de namiddag zit je terug op school. Als je thuis komt na school, begint de vooravond en bij het avondeten begint de avond. Als je gaat slapen, is het nacht. Voor mij voelt het logisch op die manier.
Zo irritant als mensen denken dat ze lege blikjes of lege broodzakken in je krat moeten gooien. Flikker een eind op met je afval.
Ik mis de optie: BBQ-n.
Mag toch allebei?
Volgens Van Dale dus wel, maar ik vind het krat echt zo raar klinken? Ik ken alleen de krat, deze krat. Ben benieuwd hoeveel mensen het krat zeggen
Ik weet dat het allebei mag maar ik zeg altijd het krat.
De en het vind ik allebei wel oké klinken, maar ik krijg echt een error bij ‘dit krat’