Stel je persoonlijke vraag #9

Ohh ja ik gebruik maandverband maar ik heb wel ooit een doosje tampons gekocht. Ik maak ook nooit een pak maandverband helemaal op dus heb dat altijd gewoon in huis. Maar dat is geen bewuste keuze.

1 like

Ik wist dat er weer zo’n grapjas tussen zou zitten.

42 likes

Het is patatje oorlog tussen ons

47 likes

Ik heb wel een ‘geheime’ toiletrol hahaha, voor het geval ik vergeet toiletpapier te kopen. Die bewaar ik ergens in een kledingkast. :joy:

14 likes

Ja die heb ik volgens mij ook nog!!

Wij aten het uit de frituur thuis, inclusief kroket of kaassoufle

5 likes

Ik nam als snack wel vaak frikandel speciaal (zonder ui, dus opzich kon ik dit thuis ook maken), dat was Veel lekkerder met saus van de snackbar dan met saus van thuis.

1 like

Is een docu serie toch? Of een gehele docu? Aanrader? Want dan weet ik of ik het zo nog wil kijken

Super aanrader! Uit mn hoofd 5 afleveringen van 30 min. Echt heel sterk.

4 likes

Hm ja maar mijzelf kennende wil ik ze dan alle 5 meteen achter elkaar zien… hahaha andere keer

Kan wel gewoon toch? Als je nu begint ben je om 12 uur wel klaar. Of vind je dat te laat?

Dit soort vragen kan ik door mijn werk positief beantwoorden :sweat_smile:

1 like

Tenzij we de wethouder van Diemen ghb verslaafd achten ken ik niemand. Anders wel :unamused:

2 likes

Hahahahaha ja in de GGZ.

2 likes

Wij ‘onder de middag’

1 like

Sorry, late reactie! Wij hadden het verblijf uiteindelijk via Expedia geboekt (was het voordeligst) en de vluchten gewoon bij de maatschappij zelf. Heen vlogen we met Transavia vanaf Rotterdam en terug met Level (?) op Amsterdam.

Haha ik vind het zo cute dat je Aristoteles Ari noemt

13 likes

Nope, gebruik het allebei niet.

Oftewel een frikandel met mayo en curry?

5 likes

Zou jij 't leuk vinden als Frans Timmermans voorzitter van de Europese Commissie wordt?

• Ja
  • Nee
  • Maakt me niet uit
  • Anders

0 stemmers