Stel je persoonlijke vraag #9

Wij aten het uit de frituur thuis, inclusief kroket of kaassoufle

5 likes

Ik nam als snack wel vaak frikandel speciaal (zonder ui, dus opzich kon ik dit thuis ook maken), dat was Veel lekkerder met saus van de snackbar dan met saus van thuis.

1 like

Is een docu serie toch? Of een gehele docu? Aanrader? Want dan weet ik of ik het zo nog wil kijken

Super aanrader! Uit mn hoofd 5 afleveringen van 30 min. Echt heel sterk.

4 likes

Hm ja maar mijzelf kennende wil ik ze dan alle 5 meteen achter elkaar zien… hahaha andere keer

Kan wel gewoon toch? Als je nu begint ben je om 12 uur wel klaar. Of vind je dat te laat?

Dit soort vragen kan ik door mijn werk positief beantwoorden :sweat_smile:

1 like

Tenzij we de wethouder van Diemen ghb verslaafd achten ken ik niemand. Anders wel :unamused:

2 likes

Hahahahaha ja in de GGZ.

2 likes

Wij ‘onder de middag’

1 like

Sorry, late reactie! Wij hadden het verblijf uiteindelijk via Expedia geboekt (was het voordeligst) en de vluchten gewoon bij de maatschappij zelf. Heen vlogen we met Transavia vanaf Rotterdam en terug met Level (?) op Amsterdam.

Haha ik vind het zo cute dat je Aristoteles Ari noemt

13 likes

Nope, gebruik het allebei niet.

Oftewel een frikandel met mayo en curry?

5 likes

Zou jij 't leuk vinden als Frans Timmermans voorzitter van de Europese Commissie wordt?

• Ja
  • Nee
  • Maakt me niet uit
  • Anders

0 stemmers

Ik heb wel GHB gebruikt met mijn toenmalige partner. Ik snap waarom het een rape-drug is. We hebben ook echt intense seks gehad en ook super lang (wel allebei met toestemming, voor zover dat kan met die troep op). Maar het is zo smerig en ik heb er echt van gekotst, dus ik doe het nooit meer. Vooral nu ik ook weet wat het met je kan doen en ik zou dit dus ook echt nooit nooit nooit doen buiten en ook echt alleen iemand die ik letterlijk met mijn leven zou vertrouwen.

1 like

Ik houd van huisplanten, maar die gaan dood bij mij. Gelukkig lukt het beter met huisdieren.

6 likes

Ik ben geen dierenvriend en plantenvriend. Heb er niet zoveel mee, maar heb wel respect voor ze en kan ze lief/mooi/leuk vinden. Maar hoef zelf niet super veel planten te hebben of een huisdier en ze brengen geen instant happiness. Zoals een klein kind dat wel kan doen. Maar ook niet elk kind. Vandaag waren er een paar aan het janken in het park en toen dacht ik echt gvd wat is er aan de hand, waarom schreeuw/huil je doe normaalll. Mijn tolerantie voor gehuil van kinderen van 5+ is een stuk lager dan van baby’s/peuters. Sowieso mijn tolerantie voor grotere kinderen is lager :’)

3 likes

Heb hetzelfde met kinderen. Vindt ze meestal wel cute, maar als ze gaan huilen en krijsen om van alles en nog wat. Daar kan ik slecht tegen, vooral als ze al met ouder zijn idd.

Planten vindt ik wel mooi,maar gaan dood bij mij. Dieren vindt ik overal algemeen erg leuk. Wil in de toekomst ook kraag een kat of hond. (Ben alleen bang dat ik geen tijd heb om een hond uit te laten.)

welke waddeneilanden heb je al eens bezocht?

• Texel
  • Vlieland
  • Terschelling
  • Ameland
  • Schiermonnikoog

0 stemmers

Welke eiland vindt je het leukst?

• Texel
    • Vlieland
    • Terschelling
    • Ameland
    • Schiermonnikoog