Ik heb wel GHB gebruikt met mijn toenmalige partner. Ik snap waarom het een rape-drug is. We hebben ook echt intense seks gehad en ook super lang (wel allebei met toestemming, voor zover dat kan met die troep op). Maar het is zo smerig en ik heb er echt van gekotst, dus ik doe het nooit meer. Vooral nu ik ook weet wat het met je kan doen en ik zou dit dus ook echt nooit nooit nooit doen buiten en ook echt alleen iemand die ik letterlijk met mijn leven zou vertrouwen.
Ik houd van huisplanten, maar die gaan dood bij mij. Gelukkig lukt het beter met huisdieren.
Ik ben geen dierenvriend en plantenvriend. Heb er niet zoveel mee, maar heb wel respect voor ze en kan ze lief/mooi/leuk vinden. Maar hoef zelf niet super veel planten te hebben of een huisdier en ze brengen geen instant happiness. Zoals een klein kind dat wel kan doen. Maar ook niet elk kind. Vandaag waren er een paar aan het janken in het park en toen dacht ik echt gvd wat is er aan de hand, waarom schreeuw/huil je doe normaalll. Mijn tolerantie voor gehuil van kinderen van 5+ is een stuk lager dan van babyâs/peuters. Sowieso mijn tolerantie voor grotere kinderen is lager :â)
Heb hetzelfde met kinderen. Vindt ze meestal wel cute, maar als ze gaan huilen en krijsen om van alles en nog wat. Daar kan ik slecht tegen, vooral als ze al met ouder zijn idd.
Planten vindt ik wel mooi,maar gaan dood bij mij. Dieren vindt ik overal algemeen erg leuk. Wil in de toekomst ook kraag een kat of hond. (Ben alleen bang dat ik geen tijd heb om een hond uit te laten.)
welke waddeneilanden heb je al eens bezocht?
- Texel
- Vlieland
- Terschelling
- Ameland
- Schiermonnikoog
0 stemmers
Welke eiland vindt je het leukst?
-
- Texel
-
- Vlieland
-
- Terschelling
-
- Ameland
-
- Schiermonnikoog
0 stemmers
Ik ben benieuwd maar kan de resultaten pas zien bij stemmen, maar ben nog nooit bij een waddeneiland geweest dus kan niet stemmen
Die man heeft hier volgens mij zo lang naar toegewerkt dat ik het hem wel echt gun. Heb ook veel respect voor hem. Hij spreekt 6 talen en ben daar best jaloers op.
Heb de poll inmiddels aangepast zodat je de resulaten kan zien, zonder te stemmen.
Of is het met ketchup?
Nee, jij bent af!
Tussen 4 en 5 uur s nachts heet het uur van de wolf.
Waar zal ik voor een weekend naartoe gaan?
- Manchester
- Liverpool
0 stemmers
Heb jij meerdere tandenborstels voor jezelf in huis? En dan niet reserves maar echt tandenborstels die je in gebruik hebt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe ziet jouw tandenborstelassortiment eruit (wederom alleen die je ook echt in gebruik hebt)
- 1 elektrische tandenborstel
- 1 handtandenborstel
- 1 elektrische, 1 hand
- 2 elektrische
- 2 hand
- Nog meer want love tandenborstels
0 stemmers
Ik heb boven op de badkamer een elektrische tandenborstel voor âs avonds, beneden in een keukenkastje een handtandenborstel voor âs ochtends na ontbijt.
Bonuspoll poets je je tanden voor of na het ontbijt?
- Vóór ontbijt
- Na ontbijt
- Allebei
- Helemaal niet
0 stemmers
Ik poets mijn tanden zodra ik opsta (halfuur voor mijn ontbijt, denk ik) en voor ik het huis uitga, wat makkelijk een uur of op vrije dagen zelfs meer na het ontbijt kan zijn. Niet dat ik direct voor en na het eten mijn tanden poets.
Ja die terrasgekkie
Oh bah ghb, iemand waar ik vroeger veel mee omging gebruikte dat vaak. Ook gewoon op een random avondje uit. Dat schijnt nogal lastig te doseren te zijn waardoor je snel een overdosis kreeg. Nou dat had hij dus, toen werd ie bewusteloos bij mij maar op schoot gegooid. En die vrienden riepen âjaa hij heeft gewoon een geaslaap!â Ik dacht ja wat moet ik hier mee? Uiteindelijk heeft de beveiliging 112 gebeld en werd ie in zoân deken gewikkeld terwijl hij nog op mân schoot lag. Echt troep.
Zo, ik ben echt geschrokken van die serie toen! Ik zie veel drugsgebruik om me heen maar echt recreationeel, dit was even heel andere koek. Bijzonder ook dat het zoân plaatselijk plaag is.
Ja toen ik hem zag aan komen waggelen ondersteunend van 2 vrienden zei hij mân naam nog een paar keer. Die vrienden zeiden âja hij vraagt naar jouâ. Ja wat moet ik ermee?! Vervolgens wilden die vrienden dat ik mee in de ambulance ging want zij waren ook helemaal onder invloed van van alles en nog wat. Ik moest er de volgende dag vroeg uit en dacht toen ook van nee, eigen schuld je gaat maar alleen. We hebben wel zân ouders opgebeld die stonden 's ochtends bij hem aan het bed. Leuk wakker worden. Maar jij gebruikt het dus ook nooit meer recreatief?
Ja dat was denk ik juist doorslaggevend voor hem. Hij studeerde in Groningen en gebruikte daar heel veel, maar dat wist ik niet, hij ging vaak in het weekend terug naar Noord Holland en dan weer gebruiken. Ik ken hem vanaf mân 16e en toen gebruikte hij al veel drugs. Desondanks heeft hij toch nog een HBO opleiding weten af te maken en heeft nu zelfs een eigen praktijk waarin hij mensen helpt met dit soort âdingenâ. Het is niet DE reden dat ik hem niet meer spreek maar ik was er na jaren wel echt geĂŻrriteerd door en moe van. Ben blij dat het nu goed met hem lijkt me te gaan. En achteraf was hij me wel dankbaar dat ik aangaf een ambulance te willen hebben.