Ik ben benieuwd maar kan de resultaten pas zien bij stemmen, maar ben nog nooit bij een waddeneiland geweest dus kan niet stemmen
Die man heeft hier volgens mij zo lang naar toegewerkt dat ik het hem wel echt gun. Heb ook veel respect voor hem. Hij spreekt 6 talen en ben daar best jaloers op.
Heb de poll inmiddels aangepast zodat je de resulaten kan zien, zonder te stemmen.
Of is het met ketchup?
Nee, jij bent af!
Tussen 4 en 5 uur s nachts heet het uur van de wolf.
Waar zal ik voor een weekend naartoe gaan?
- Manchester
- Liverpool
0 stemmers
Heb jij meerdere tandenborstels voor jezelf in huis? En dan niet reserves maar echt tandenborstels die je in gebruik hebt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe ziet jouw tandenborstelassortiment eruit (wederom alleen die je ook echt in gebruik hebt)
- 1 elektrische tandenborstel
- 1 handtandenborstel
- 1 elektrische, 1 hand
- 2 elektrische
- 2 hand
- Nog meer want love tandenborstels
0 stemmers
Ik heb boven op de badkamer een elektrische tandenborstel voor âs avonds, beneden in een keukenkastje een handtandenborstel voor âs ochtends na ontbijt.
Bonuspoll poets je je tanden voor of na het ontbijt?
- Vóór ontbijt
- Na ontbijt
- Allebei
- Helemaal niet
0 stemmers
Ik poets mijn tanden zodra ik opsta (halfuur voor mijn ontbijt, denk ik) en voor ik het huis uitga, wat makkelijk een uur of op vrije dagen zelfs meer na het ontbijt kan zijn. Niet dat ik direct voor en na het eten mijn tanden poets.
Ja die terrasgekkie
Oh bah ghb, iemand waar ik vroeger veel mee omging gebruikte dat vaak. Ook gewoon op een random avondje uit. Dat schijnt nogal lastig te doseren te zijn waardoor je snel een overdosis kreeg. Nou dat had hij dus, toen werd ie bewusteloos bij mij maar op schoot gegooid. En die vrienden riepen âjaa hij heeft gewoon een geaslaap!â Ik dacht ja wat moet ik hier mee? Uiteindelijk heeft de beveiliging 112 gebeld en werd ie in zoân deken gewikkeld terwijl hij nog op mân schoot lag. Echt troep.
Zo, ik ben echt geschrokken van die serie toen! Ik zie veel drugsgebruik om me heen maar echt recreationeel, dit was even heel andere koek. Bijzonder ook dat het zoân plaatselijk plaag is.
Ja toen ik hem zag aan komen waggelen ondersteunend van 2 vrienden zei hij mân naam nog een paar keer. Die vrienden zeiden âja hij vraagt naar jouâ. Ja wat moet ik ermee?! Vervolgens wilden die vrienden dat ik mee in de ambulance ging want zij waren ook helemaal onder invloed van van alles en nog wat. Ik moest er de volgende dag vroeg uit en dacht toen ook van nee, eigen schuld je gaat maar alleen. We hebben wel zân ouders opgebeld die stonden 's ochtends bij hem aan het bed. Leuk wakker worden. Maar jij gebruikt het dus ook nooit meer recreatief?
Ja dat was denk ik juist doorslaggevend voor hem. Hij studeerde in Groningen en gebruikte daar heel veel, maar dat wist ik niet, hij ging vaak in het weekend terug naar Noord Holland en dan weer gebruiken. Ik ken hem vanaf mân 16e en toen gebruikte hij al veel drugs. Desondanks heeft hij toch nog een HBO opleiding weten af te maken en heeft nu zelfs een eigen praktijk waarin hij mensen helpt met dit soort âdingenâ. Het is niet DE reden dat ik hem niet meer spreek maar ik was er na jaren wel echt geĂŻrriteerd door en moe van. Ben blij dat het nu goed met hem lijkt me te gaan. En achteraf was hij me wel dankbaar dat ik aangaf een ambulance te willen hebben.
Ik ben er als 18 jarige geweest en het was leuk! Maar ik ben geen fan van wilde attracties dus daar heb ik geen ervaring mee
Ik ben wel de 18+'er geweest die naar een land verhuisde en daar met iemand ging daten die daar geboren was haha
Ik wilde het graag wel een keer gebruiken, omdat ik eigenlijk alles een keer wil proberen en mijn ex vond het echt het lekkerste wat hij ooit had gedaan. Aan de andere kant bent ik ook wel eens een keer op een gangfeest geweest waar er zo veel mensen out waren van de GHB, dat ze aan de zijkanten waren gelegd als een soort lijken. Uit professionele interesse heb ik er een hele tijd naar gekeken. Ze reageerden amper op pijnprikkels, maar een paar tikten nog wel een beetje ritmisch met hun voet. Vond dit geheel al niet zo heel charmant, en iedereen deed er heel laconiek over. En toen ben ik een keer op een feestje geweest waar iemand respiratoir insufficiënt werd van de GHB en dan kan je dus precies niks doen. Vond dat heel naar.
Ik weet dat de marge tussen gewenst effect en overdosis echt heel klein is en dat het dus moeilijk te doseren is. Om als co-assistent (toen nog) in zoân staat in het ziekenhuis te belanden leek me hoogst onwenselijk. En later leerde ik hoe naar spul het eigenlijk is en waarom het zo ontzettend verslavend is en nu hoeft het van mij niet meer zo.
Lang verhaal kort; nooit gehad, wilde het wel een tijd proberen, maar nu niet meer.
Hahaha ja mijn antwoord klopt nu ook eigenlijk niet want ik woon nu tijdelijk in een Engelstalig land en heb geen vrienden die geen Engels spreken, maar heb in Nederland wel vrienden die geen Nederlands spreken. Om het nog maar ingewikkelder te maken haha
Wooow wat een bizar verhaal. Waarom doen mensen dit soort shit echt wtf