Ik wilde het graag wel een keer gebruiken, omdat ik eigenlijk alles een keer wil proberen en mijn ex vond het echt het lekkerste wat hij ooit had gedaan. Aan de andere kant bent ik ook wel eens een keer op een gangfeest geweest waar er zo veel mensen out waren van de GHB, dat ze aan de zijkanten waren gelegd als een soort lijken. Uit professionele interesse heb ik er een hele tijd naar gekeken. Ze reageerden amper op pijnprikkels, maar een paar tikten nog wel een beetje ritmisch met hun voet. Vond dit geheel al niet zo heel charmant, en iedereen deed er heel laconiek over. En toen ben ik een keer op een feestje geweest waar iemand respiratoir insufficiënt werd van de GHB en dan kan je dus precies niks doen. Vond dat heel naar.
Ik weet dat de marge tussen gewenst effect en overdosis echt heel klein is en dat het dus moeilijk te doseren is. Om als co-assistent (toen nog) in zoân staat in het ziekenhuis te belanden leek me hoogst onwenselijk. En later leerde ik hoe naar spul het eigenlijk is en waarom het zo ontzettend verslavend is en nu hoeft het van mij niet meer zo.
Lang verhaal kort; nooit gehad, wilde het wel een tijd proberen, maar nu niet meer.
Maar in ieder geval niet welke milkshake ben jij!