Stel je persoonlijke vraag #9

Ik ben er als 18 jarige geweest en het was leuk! Maar ik ben geen fan van wilde attracties dus daar heb ik geen ervaring mee

1 like

Ik ben wel de 18+'er geweest die naar een land verhuisde en daar met iemand ging daten die daar geboren was haha

1 like

Ik wilde het graag wel een keer gebruiken, omdat ik eigenlijk alles een keer wil proberen en mijn ex vond het echt het lekkerste wat hij ooit had gedaan. Aan de andere kant bent ik ook wel eens een keer op een gangfeest geweest waar er zo veel mensen out waren van de GHB, dat ze aan de zijkanten waren gelegd als een soort lijken. Uit professionele interesse heb ik er een hele tijd naar gekeken. Ze reageerden amper op pijnprikkels, maar een paar tikten nog wel een beetje ritmisch met hun voet. Vond dit geheel al niet zo heel charmant, en iedereen deed er heel laconiek over. En toen ben ik een keer op een feestje geweest waar iemand respiratoir insufficiënt werd van de GHB en dan kan je dus precies niks doen. Vond dat heel naar.

Ik weet dat de marge tussen gewenst effect en overdosis echt heel klein is en dat het dus moeilijk te doseren is. Om als co-assistent (toen nog) in zo’n staat in het ziekenhuis te belanden leek me hoogst onwenselijk. En later leerde ik hoe naar spul het eigenlijk is en waarom het zo ontzettend verslavend is en nu hoeft het van mij niet meer zo.

Lang verhaal kort; nooit gehad, wilde het wel een tijd proberen, maar nu niet meer.

3 likes

Hahaha ja mijn antwoord klopt nu ook eigenlijk niet want ik woon nu tijdelijk in een Engelstalig land en heb geen vrienden die geen Engels spreken, maar heb in Nederland wel vrienden die geen Nederlands spreken. Om het nog maar ingewikkelder te maken haha

3 likes

Wooow wat een bizar verhaal. Waarom doen mensen dit soort shit echt wtf

3 likes

Europapark (ook in Duitsland) schijnt heel leuk te zijn. Zelf nog nooit geweest maar van horen zeggen.

3 likes

Jaaa Europapark is echt fantastisch! Alleen al mooi om doorheen te lopen.

2 likes

‘Absoluut niet’ vind ik vrij hard klinken, maar iedereen rookt bij mij altijd op het balkon. Sta je ook droog als het regent en niemand heeft er ooit moeilijk over gedaan, dus dat is de ‘regel’. Als ik geen balkon had gehad zou ik denk ik wel okĂ© zijn met uit het raam of bij de afzuigkap.

2 likes

Nee dat denk ik ook, maar ik heb nu dus ‘absoluut niet’ gezegd omdat ik een goede buiten optie heb. Als ik die niet had en mensen twee verdiepingen naar beneden zouden moeten om op de stoep te roken zou ik er minder streng in zijn.

1 like

Ik had op de middelbare een vriendin en bij haar thuis rookte de ouders de hele dag en liepen er ook nog eens tig katten (in een rijtjeshuis) en dat stonk zo erg, ik kwam daar echt niet graag.
Maar ik vond het ook een beetje vervelend dat zij er zelf ook helemaal naar rook.

1 like

Rookt het merendeel van jouw vrienden?

• Nee, niemand
  • Een enkeling
  • De meerderheid
  • Bijna iedereen

0 stemmers

En volgens mij is dit al vaak gevraagd maaaaar, rook jij?

• Ja dagelijks
  • Sporadisch
  • Nee
  • Soms op feestjes
  • In het weekend
  • Enkele keren per week

0 stemmers

Wat vind jij van persoonlijkheidstesten?

• Wel okĂ©
  • Neutraal
  • Niet zo
  • Ruk
  • Ik heb nog nooit een persoonlijkheidstest gedaan maar zou dit wel willen
  • Ik heb nog nooit een persoonlijkheidstest gedaan maar zou dit ook niet willen

0 stemmers

Ik doe alleen testen waarbij ik kan zien op welk dier ik het meest lijk.

20 likes

Vind deze polls moeilijk om op te antwoorden.

Heb geen vaste vriendengroep, maar de mensen waarmee ik uitging, rookten een paar jaar geleden nog allemaal (in ieder geval tijdens het uitgaan) en dat is nu minder. Er roken er maar een paar vast. Ik ben nu 9 maanden geleden gestopt met roken (rookte ook niet echt vast) en sindsdien rook ik echt heel sporadisch (in de afgelopen 9 maanden heb ik twee keer een trekje van een sigaret gehad). Mensen waarmee ik uitga roken nog steeds niet vast, maar de meerderheid wel een beetje tijdens het uitgaan.

Dus ik weet niet goed of ik bij de eerste op ‘meerderheid’ moet stemmen of op ‘enkeling’, want een enkeling rookt vast, maar tijdens uitgaan rookt de meerderheid.

En zelfs rook ik heel soms nog wel (op feestjes) maar ik vind het eigenlijk te weinig voor ‘soms op feestjes’, want het is echt maar 1x in de 20 feestjes ofzo en te veel voor nee. De verwarring.

1 like

Ja ik heb precies hetzelfde eigenlijk. Voornamelijk omdat bij ons op werk iedereen een test gedaan heeft, en die resultaten vaak nog terugkomen in trainingen. Want je profiel “veranderd nooit”. Maar ik word er echt schijtziek van, al die aannames en hokjes. En ik word ook link als iemand dan gaat zeggen “ja jij hebt deze uitslag, dus daarom heb je daar en daar geen behoefte aan” nope, ik ben niet mijn profiel.

@Eddie Ja een “echte” bedoel ik. Al wordt die jij noemt wel ook door bedrijven ingezet dus ik weet niet wanneer er een Ă©cht is en wanneer niet :stuck_out_tongue: Maar in ieder geval niet welke milkshake ben jij!

@anon39978576 haha ja in een ideale wereld zou ik dat ook als echte persoonlijkheidstest hebben op werk man.

5 likes

Als ze evidence based zijn vind ik ze heel nuttig.
Als ze niet evidence based zijn (zoals de meesten) is het in feite gewoon onzin, maar vind ik het soms wel amusant.

5 likes

Ja, maar niet met mijn naam

Ja klopt! Snapte heel goed wat je bedoelde en hier ook neerzet, want voel het precies zo.
Wat je zegt, het werkt ook een bepaald beeld in de hand en daar kan ik heel slecht tegen.

1 like

Ben eigenlijk altijd 50/50 entp/estp

1 like