Hoeveel van zulke basic hemdjes (of andere soort basis hemdjes) heb jij in je kast hangen?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19 of meer
0 stemmers
Hoeveel van zulke basic hemdjes (of andere soort basis hemdjes) heb jij in je kast hangen?
0 stemmers
Ik heb wel veel hemdjes, maar meer met brede bandjes.
Welke 90s fashi0nhaartrends heb jij gehad en/of gedaan?
0 stemmers
Ik hoop dat iedereen snapt wat ik ermee bedoel hahaha
Heb er eigenlijk wel meer dan 1 gehad. Misschien even de poll aanpassen ?
Edit. Heb je net gedaan zag ik.
En het volgende random vraagstuk: welke rijbewijzen heb jij?
0 stemmers
Scooter e.d. telt niet als je die gratis bij je rijbewijs kreeg
Ik had zelfs de haarmascara van Dior!
Nog geen maar ik hoop volgende week maandag mijn auto rijbewijs!
Door dit heb ik even een foto’s gezocht van mijn non-subtiele highlights. Kunnen jullie allemaal lachen.

Ik had ALLES hiervan
, en toen ik me aan het afvragen was of ik verwend was of dat het gewoon mijn decennium was begon dit nummer te spelen in mijn afspeellijst:
ik moet zelf ook op JA stemmen dus no worries hahaha
ik kende deze niet maar nu al +100000 voor de clip
Ik snap dit bericht niet 
Heh? Ik ga nu vast iets doms zeggen, maar het huis is niet van mij he
Dus niet die van mij
Ik ben wel benieuwd geworden naar aanleiding van de posts in WJEKW
Werk je in dezelfde stad (of dorp) als waar je woont?
0 stemmers
Zo nee, hoe groot is het verschil tussen de twee plaatsen in kilometers?
0 stemmers
Ik heb ook een naambordje met de naam van iemand anders (namelijk de vorige bewoner). De woningbouwvereniging zou dat aanpassen maar dat hebben ze nooit gedaan en het boeit me niet genoeg om het zelf te doen. Ik woon hier inmiddels al drie jaar 
Euh ja… van mijn pa
De man van het huis kreeg een naambordje en de rest niet.
Jongens ik voel me nu net iemand in een prank show. Heb ik de vraag van de poll niet begrepen of zo? 
Je gaat naar de barbeque van je familie, ze weten allemaal dat je een vegetariër bent. Van tevoren heb je gezegd dat je erbij bent. Op de dag zelf krijg je een appje; er is pastasalade en stokbrood met smeersels, maar ze hebben verder niks vegetarisch geregeld. Wat doe je?
0 stemmers
Zou er wel nog een salty opmerking over maken, maar wel gaan en inderdaad zelf iets meenemen
Ik zou wel boos zijn, maar niet afzeggen
Hahahaha ik ben gewoon verward door @voortaan haar reactie op mij en de vele likes daarop. Daardoor dacht ik dus dat ik iets heel fouts had gezegd.
Iig bij de voordeur hier hangt 1 bordje met A. De Vries en dat is de naam van mijn pa. De rest staat er niet op