Stel je persoonlijke vraag #9

Mitchel???

13 likes

Ik heet zoals een van de Dispuutstrutjes van Koefnoen, maar ik kom helemaal niet uit een kak familie en ik ken mijn eigen naam eigenlijk ook niet als kakkineus in mijn omgeving haha. Maar misschien ben ik gewoon superbiased.

1 like

Hahahaha :joy::hotdog: nee

1 like

Karen?

5 likes

Lisa! Vind ik niet tok of kak. Populaire naam. Dus dan worden er veel mensen in getagd, in die memes

ik heet Marcia. Is dat tokkie? Die 3 lettergrepen vinden mensen altijd erg ingewikkeld dus wordt Mar-sie-ja altijd Mar-sja…

1 like

Bestaat rumag nog? Daar werd echt supervaak de naam Lisa gebruikt.

1 like

Haha nee, @Acculader heeft hem al geraden. Ik zal nooit een kort asymmetrisch kapsel kunnen nemen.
Jouw naam vind ik niet tokkie trouwens! Ook niet kak, mooie naam juist

3 likes

Oh jouw naam vind ik ook niet kak of tokkie!

*polls weg

Gadver, ik kom erin voor :joy:

1 like

Haha kun je je tweede naam aannemen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind het zo lullig om namen als kak of tokkie of wat dan ook te bestempelen. Ik snap het wel hoor want veel namen hebben nu eenmaal een bepaalde connotatie maar het is zo sneu eigenlijk dat je alleen al met je naam al een soort vooroordeel creƫert.

(Zelf heb ik een top 10 naam dus heb er nooit echt last van geloof ik.)

10 likes

#nameshaming

1 like

Ok ik wis het weer. Wil niemand shamen!

1 like

Oh ik bedoelde het niet naar jou hoor, want namen hebben dat nu eenmaal en dat is niet jouw schuld. Ik vind het gewoon stom dat het zo is.

1 like

Ja er zijn zelfs hele onderzoeken naar gedaan. Vind namen altijd erg interessant en zulke onderzoeken ook. Als ik een tokkie naam blijk te hebben boeit me dat niets, maar wil niemand zich ook maar iets van rot laten voelen!

1 like

Nou beide zijn, vind ik, best tokkie :joy:

Zelfde schrijfwijze ook?

Ik wilde je al taggen. Dan ken ik niemand :joy::sweat_smile:

1 like

Ik twee andere meisjes bij mij uit de stad! En als jouw schrijfwijze ook mag dan nog twee haha

1 like

afbeelding

7 likes