Stel je persoonlijke vraag #9

Wie van de flexitariërs (haat aan dat woord: mensen die overwegend vega eten maar af en toe wel vlees) heeft de opmerking ‘o begin je weer?!’ wel ‘ns naar haar hoofd geslingerd gekregen als je over milieu/dierenleed/überhaupt minder vlees eten begon?

• Ja
  • Nee
  • Is de BBQ al heet? Ik leef voor vlees!
  • Begin me d’r nie overr

0 stemmers

Ja, terwijl ik me tegelijk hypocriet vind want ik ben niet vega/vegan. Maar ook al minderen met vlees is voor mensen (mn vader :roll_eyes:) reden om te gaan zeuren.

Haha toen ik later nog even goed keek, dacht ik kut…

1 like

Ik heb een emailadres met voornaamachternaam55@hotmail.com. Het is echt al zoooo vaak gebeurd dat iemand zei me een mailtje te hebben gestuurd en dan dat cijfer vergeten was. Dus diegene met mijn naam heeft echt superveel mailtjes binnen gekregen die eigenlijk voor mij bedoeld waren. Heb haar daarom op een gegeven moment opgezocht op Facebook, maar vond mezelf toch wel veel leuker hoor. Echt zo raar om iemand te zien met dezelfde voor- en achternaam. Kwam er trouwens laatst achter dat ze haar emailadres heeft opgezegd. Ze zal het wel niet zo fijn hebben gevonden haaha

5 likes

wat is jouw idee/gevoel over het gebruiken van andermans tandenborstel als jij die van jou vergeten bent. of andersom.

die van je partner

• bah
  • oke

0 stemmers

die van je date

• bah
  • oke

0 stemmers

die van een vriendin/vriend

• oke
  • bah

0 stemmers

Heb jij buren waar je je aan stoort?

• ja regelmatig of vaak
  • soms
  • nee zelden of nooit

0 stemmers

voor de mensen die zich zullen afvragen waarom ik het bah vind om een tandenborstel met mijn vriend te delen want ‘je zoent ook’ :crazy_face: haha dit gesprek heb ik vnv gehad met vriendinnen vandaar deze vraag.
ik vind een tandenborstel gewoon een stap te ver omdat het je tanden poetst en er dingen achterblijven in de borstel :flushed:

10 likes

De zit erop

1 like

heb jij ooit ergens een foto met een snapchat-filter geplaatst. dus bijv. als profielfoto ergens, of op insta, fb

• Nee
  • Ja
  • ik durf het niet toe te geven

0 stemmers

Stel, je hebt het in een gesprek over deze vrouw. Hoe noem je haar?
afbeelding

• Yolanthe
  • Yolanthe Cabau
  • Yolanthe Cabau van Kasbergen
  • Die van Wesley Sneijder
  • Die met bruin haar die met een voetballer is getrouwd
  • De ex van Jan Smit
  • Ik mag Yo zeggen
  • Ik weet niet wie dit is

0 stemmers

Ik lees dit op de ochtend waarbij ik om 05:30 werd gewekt terwijl ze gezellig aan het kletsen waren ofzo. Wtf het is 05:30, houd je bek. Ben echt chagrijnig want lag al te laat op bed en slaap steeds zo slecht. Lag net weer lekker te slapen natuurlijk toen mijn wekker ging.

4 likes

Waarom zou je dan geen nieuw mailadres gaan gebruiken?

2 likes

Stel, je date al tijden (serieus) met een collega, maar je vind het zelf lastig omdat je in een functie werkt waarin je zelf vind dat het niet helemaal gepast is. Er is overigens geen beleid over relaties op de werkvloer, de directeur heeft immers twee kinderen met de receptioniste, en die heeft voor haar zijn vorige vriendin (de vorige receptioniste) verlaten. Jullie omgang buiten het werk om is verder niet bekend, ook al zien collega’s wel dat jullie het goed kunnen vinden.

Jij gaat uit dienst, dus dat probleem is opgelost en je durft je date dan ook je vriend te noemen. Je gaat gewoon goed weg, maar vertelt nog steeds niet over jullie relatie. Echter, eind december is er een feestje mét partner. Ga je mee of niet?

• Ja, leuk om oud-collega’s weer te zien!
  • Ja, je bent toch zijn partner!
  • Ja, en wel om deze specifieke andere reden:…
  • Nee, wellicht gaan mensen alsnog lastig doen
  • Nee, niet naar feestjes van je oud werkgever gaan
  • Nee, en om deze specifieke andere reden:…

0 stemmers

Volgens mij heb ik dit verhaal op egf ook weleens gepost. Maar toen mijn ex mij op een heel lullige manier (voor de 2e keer!) had gedumpt was ‘ie ff vergeten dat hij nog een blazer bij me had liggen. Toen heb ik een bakje over-de-datum garnalen uit m’n koelkast gepakt en die meurende garnalen in zn binnenzakje gestopt en deze heel netjes dicht genaaid. Vervolgens dat jasje zo door zn brievenbus gepleurd. Nooit meer wat van gehoord.

Is alweer heel wat jaartjes geleden en hoewel het echt niet netjes is om zo wraak te nemen heb ik er geen spijt van… hehehe

86 likes

Minder dan 5 is écht heel weinig.

Mijn moeders achternaam komt ongeveer 20 keer voor en dat is ook allemaal directe familie.
Kan ze zou aanwijzen: Ohhh, ja, en dat is tante Gerda, en dat is oom die en die.

2 likes

Yolanthe bakau van kasbergen :sweat_smile:

Als je een redelijk unieke achternaam hebt, zou je dan willen weten of er iemand op het forum zit met dezelfde achternaam? Of zelfs als je een veel voorkomende naam hebt, wil je dan weten of en hoeveel forumleden dezelfde achternaam hebben?

• Ja
  • Nee
  • Anders, nl:

0 stemmers

Hahaha omg ik kan me het maken van deze poll niet meer echt herinneren. Maar wel een leuke poll! Ik sliep gewoon rond dit tijdstip :joy:

5 likes

Lid van soort vakbond, via daar ook rechtsbijstand en automatische arbeidsongeschiktheidsverzekering omdat ik in loondienst ben. Ik zou eigenlijk een aanvullende particuliere arbeidsongeschiktheidsverzekering moeten hebben omdat ik wat meer verdien dan verzekerd wordt, maar ik durf het niet zo goed aan omdat ik bang ben dat het sowieso geweigerd wordt omdat ik PTSS in mijn voorgeschiedenis heb.

Haha vond het wel funny aangezien jij gezegd had dat jij echt niksss met celebs had en het kon je niks schelen wat Yolanthe als ontbijt at. Wat een afgrijselijke jas draagt ze btw.

1 like