Ik heb de drie mensen met exact dezelfde naam als ik heb toegevoegd op facebook en dan feliciteer ik ze ook op hun verjaardag
Dan staat er
vitaminwater vitaminwater
“Happy birthday!”
En dat vind ik grappig
Ik heb de drie mensen met exact dezelfde naam als ik heb toegevoegd op facebook en dan feliciteer ik ze ook op hun verjaardag
Dan staat er
vitaminwater vitaminwater
“Happy birthday!”
En dat vind ik grappig
Heeft iemand anders die poll aangemaakt bedoel je?
Nee ik werd denk ik wakker vannacht en toen moest ik aan Yolanthe denken en toen wilde ik deze poll maken hahaha
Het begint nu wel te dagen
Ik heb ook ooit mijn naamgenoot toegevoegd maar ze heeft nooit geaccepteerd
Lullig!!
Hahah ahw, maar ik zou zelf ook niet iemand accepteren alleen maar omdat je dezelfde naam draagt.
Haha ja ik snap het ook wel, maar wel een gemiste kans, bevriend met m’n naamgenoot
Wellicht ooit al gevraagd, maar ik kon het niet vinden.
Voor het beste resultaat, graag op beide polls stemmen!
Heb je een kind/kinderen of ben je zwanger?
0 stemmers
Nu iets genuanceerder:
Heb je een kind/kinderen of ben je zwanger?
0 stemmers
Ik ben de enige in heel nl met mijn achternaam. En eigenlijk hoort er een s achter mijn achternaam maar die is er af geknipt door nl toen we naar nederland kwamen. Dus eigenlijk ben ik de enige ter wereld met mijn achternaam als hoe die nu geschreven is.
Als in een foutje? Je bent Grieks toch? De Griekse jongen die ik ken heeft ros op het einde en als er ro zou staan is het ineens een plaats in Pakistan ofzo.
Jaa haha t staat zo verkeerd op mn paspoort. Veel Griekse namen eindigen op is of os maar gaat wel eens fout haha.
Ik denk dat ik de enige persoon op de wereld ben met mijn voor- en achternaamcombinatie. Mijn voornaam (roepnaam) komt wel regelmatig voor in een heel ander land op de wereld, maar ik kom daar zelf niet vandaan, mijn ouders vonden het gewoon mooi. Mijn achternaam is dan weer typisch Nederlands, maar komt ook uit een heel specifiek gedeelte van Nederland (het is een variant op één of ander dorp waar mijn familie oorspronkelijk vandaan komt.
Maarrrr, nou ben ik toen ik mezelf eens aan het googelen was (je moet toch wat ) een keer een youtubeaccount tegengekomen met precies mijn voor- en achternaam. Verder kan ik nergens iets vinden over iemand die werkelijk zo heet. Nou weet ik dat sommige mensen zorgen dat er online niks over hen te vinden is, maar dan maak je toch geen (openbaar) youtubeaccount aan met je volledige naam? Ik kan ook gewoon precies zien wat voor afspeellijsten diegene gemaakt heeft enzo.
Dus ik heb het idee dat de persoon hierachter helemaal niet zo heet en het als een nepnaam gebruikt ofzo. Maar dan moet het haast wel iemand zijn die mij ooit gekend heeft, want de combinatie van mijn voor- en achternaam is echt zeer onwaarschijnlijk, dat bedenk je niet als je een willekeurige naam verzint.
Nou ben ik echt een kleuter en eens in de zoveel tijd ga ik dat youtubekanaal met mijn eigen googleaccount (onder precies dezelfde naam) tien keer achter elkaar volgen en weer ontvolgen in de hoop dat die persoon daar dan twintig meldingen van krijgt. Het heeft nog niet echt effect gehad, hoewel ik eigenlijk ook niet weet wat ik hier nou precies mee probeer te bereiken
Het is wel iemand uit Nederland trouwens, diegene heeft onder andere een afspeellijst met allerlei filmpjes van Nederlandse cabaretiers (veel van Brigitte Kaandorp) gemaakt.
Een studiegenootje van mn vriend heeft precies dezelfde naam, dat zorgt ook voor leuke momenten als andere mensen van de studie erachter komen.
ohh hadden we het over combi voor + achternaam @Violoncello
die van mij zal dan ook niet veel voorkomend zijn op de wereld haha!
dacht alleen je voornaam of achternaam los
wat een leuk onderwerp trouwens. zou iemand ooit een niet bestaande naam kunnen verzinnen? of stel ik nou een domme vraag haha
Mijn ouders hebben mijn naam zelf verzonnen. Of nouja het is gebaseerd op een bestaande naam, maar ze hebben de eerste letter veranderd (naar iets met een heel andere klank, dus niet bv een C naar een K). Ook hebben ze een letter in het midden veranderd + een letter toegevoegd, maar dat maakt niks uit voor de uitspraak.
Mijn zusje heeft een naam en is de enige waarmee in Nederland! In een combi van Oralie en Sharon(mijn naam)
Laatst kwam ik een mix van mijn naar en die van mijn scharrel tegen, had het naar hem gestuurd en hij vond het ook wel grappig. Had maar niet gezegd dat ik het op Tinder vond
Weer een verjaardagspoll! Ja ik sta altijd veel te lang stil bij hoe ik mn feestje wil geven.
Als je een uitnodiging zou krijgen met daarin iets van ‘Ik hoef geen cadeautjes, maar ik zou het leuk vinden als je iets lekkers meeneemt zodat we samen kunnen picnicken’, wat zou je dan denken?
0 stemmers
Leuk idee + neem wat mee, maar vind het wel altijd een struggle om te bedenken wát ik dan mee moet nemen.
Leuk, ik neem wat mee en als nog een kleinigheidje voor de jarige
Mijn vriend had mijn BSN nodig voor een verzekering voor zijn werk en was helemaal verbaasd dat ik dat nummer uit mijn hoofd weet.
Weet jij je BSN zo op te noemen?
0 stemmers