Stel je persoonlijke vraag #9

Als je met iemand afspreekt om ergens gelijk na werk heen te gaan, ga je dan eerst naar huis.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is dit zo’n vage afspraak dat je dit zou verduidelijken

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mag ik kwaad zijn dat ik zit te wachten al een kwartier en dat mijn vriend appt “ben bijna thuis”
THUIS?! Ik ben al op locatie.

• Ja. Tuurlijk ben je boos. gelijk uit werk is gelijk uit werk. Alleen een idioot snapt dat niet.
  • Nee. Is toch niet erg dat je nu in totaal een uur op hem moet wachten terwijl jij gelijk uit werk bent doorgeracet

0 stemmers

Nu moet ik nog een facking half uur op hem wachten TERWIJL het zijn idee was en zijn voorstel

5 likes

Waarom vind je dat?

3 likes

Wat is tim hofman

1 like

Weet je echt niet wie dat is?

Naja daarvoor moet je op YouTube zijn (#BOOS), hij maakt afleveringen met boze jongeren waarbij ze naar (grote) bedrijven gaan om het op te lossen met heel veel trammelant

1 like

Oh lijkt me leuk. Laat maar komen!!!

En heb mijn poll aan vriend laten zien. Echt grappig. Laat me nu trakteren op diner.

15 likes

Aan de ene kant leuk, aan de andere kant ben ik daar echt misschien cliché in. Je wordt uitgenodigd. Je mag dus komen of niet, een “opdracht” qua cadeau vind ik al niet kunnen, wat schijnbaar wel eens op geboortekaartjes/trouwkaarten staat. Jij geeft een feestje, dat is vrijwillig en die mensen kunnen dus ook vrijwillig iets meenemen of een cadeautje geven ja of nee. En zo vind ik er, ook al is het onschuldig, wat druk op gelegd worden. En zit je misschien met een giga overschot aan eten. Het idee is wel schattig. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben sowieso niet van de cadeaus, want ik hou niet van prullaria en spullen in het algemeen en heb al jaren een best strikt verlanglijstje van wat ik wel/niet leuk vind om te krijgen en mijn vriendinnen zijn daar wel aan gewend. Dus dan is dit misschien een minder kleine stap… ik weet ook nog niet wat ik ga doen hoor.

1 like

Ja dat dacht ik dus ook!

1 like

Misschien ben ik hier ook wel een te oude taart voor, de keren dat wij dit deden moest er weer in de groepsapp overlegd worden wie wat meenam, wie wat klaarmaakte etc. Heel saai, want zo sta je nooit voor een verrassing, maar wel heel praktisch :joy:.vind het altijd zielig als van 1 ding dan altijd ve wordt gepakt en de andere bijna niks. Denk dat dit niet te voorkomen is maar toch. Nouja, je komt er vast wel uit, volgens mij ben je nog vrij jong. Dan was een leuke picknick bij ons niet eens aan de orde. Gewoon zoveel mogelijk drank en niemand die ook maar 1 chipje pakte. Best zielig eigenlijk. :rofl:

Vriend van Lize Korpershoek :smile:

3 likes

Vier jij je verjaardag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Met wie?

• Met het gezin (dus alleen ouders en broers/zussen)
  • Met mijn familie
  • Met mijn vrienden
  • Met mijn partner

0 stemmers

Hoe vier jij je verjaardag?

• Ik vier het thuis (als in; rustig er komt wat familie langs voor taart oid)
  • Ik geef een feestje
  • Ik ga uit eten
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Koop jij voor jezelf een verjaardagscadeau? En dan bedoel ik niet van het gekregen geld.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ga of uit met vrienden of lunchen of iets . En ik ga standaart op de dag zelf alle kortings dingen af.

2 likes

Ja, mijn verjaardag is altijd iets waar ik super lang naar uitkijk!! En meestal is het ook erg leuk, vooral afgelopen jaar was leuk :slight_smile:

1 like

Ik ben 1 januari jarig dus ik zit altijd vet lelijk en brak achter mijn verjaardagstaart. Wel een kickass verjaardagstaart dus dat compenseert.

6 likes

Ik vind mijn verjaardag altijd moeilijk. Ik ben in de zomer jarig dus vaak zijn er mensen op vakantie. Familie heb ik wel maar niet echt contact mee en ik ben altijd bang dat een feestje stom wordt.

Maarja vorig jaar ben ik 3 x uit eten geweest. 1 keer met mijn ouders en zusje, 1 keer met vriendinnen en 1 keer met mijn vriend. Was niet heel erg ofzo (love uit eten gaan). En dit jaar zijn eindelijk al mijn beste vriendinnen nog thuis op mijn verjaardag dus misschien wil ik een bootje huren ofzo. Maar dan denk ik weer: wordt het wel mooi weer, wordt het wel gezellig, dalijk wilt iemand naar huis en dan kan dat niet pff

Ik vier het altijd op mijn werk! Is altijd een topdag.

@vloeistof Ik doe altijd wat anders. Ik heb vorig jaar echt een dagje leuke dingen gedaan en was super fijn (ik had mezelf een massage cadeau gedaan, daarna ben ik gaan lunchen, taartje gaan eten en naar bios geweest met een vriendin (allemaal als echte gierige tatta want had of een bon of je kan met je verjaardag gratis eten :’)) en s avonds uiteten met de familie.
Eens in de zoveel jaar geef ik een feestje. Soms geef ik een etentje voor wat goede vriendinnen. Soms vier ik het een middag/avond met het gezin.
Ik vind vrij nemen/hebben op de dag zelf wel chill. En dan de dag goed beginnen met sporten en lekker ontbijten.

3 likes

Ik ga me er eens aan wagen om te kijken of ik kan verdedigen wanneer vlees/vis-eten superieur kan voelen:

• Je geeft ermee aan een soort van schijt aan de wereld/het milieu/misschien zelfs je eigen gezondheid te hebben. Misschien heb je de misère van de wereld al geaccepteerd en ben je er klaar mee om te vechten tegen de bierkaai. Als je ermee op kunt houden, alles goed proberen te doen ten behoeve van de wereld, kan dat als een overwinning voelen.

• Je eet wat jij lekker vindt en wat jij kiest, in plaats van wat anderen je opdringen. Daar kan best een portie trots bij komen kijken; je maakt je eigen keuzes.

• Barbeknoeien voelt toch net wat stoerder met hompen vlees.

• De keuze bij bepaalde vis/vlees-restaurants is om van te watertanden, terwijl je van het vegan menu niet warm wordt.

Ik zit nu ook maar gewoon even hier mn ideeën op bot te vieren ipv op mn onderzoek, maargoed. Dit waren wat losse flodders uit mijn brein.

3 likes

Ben wel benieuwd wat je gedaan hebt? :slight_smile:
Ik vind een feestje geven trouwens niet zo leuk, ben hele dag zenuwachtig of ik genoeg inkopen heb gedaan en of iedereen komt en of het huis wel opgeruimd genoeg is. En als je dan verschillende “losse” vrienden uitnodigt ben ik bang dat ik ieder niet genoeg aandacht geef etc. Ik geef liever een etentje eigenlijk of vier het helemaal niet met een feestje :’)

4 likes

Oh dat heb ik er niet uitgehaald en dat idee had zich nog niet in mijn hersenen ontvouwd. Maar dat kan er ook één zijn ja, hoe macaber ook.

1 like