Stel je persoonlijke vraag #9

Heb jij weleens per ongeluk een verkeerd bestand gestuurd naar een docent, baas of ander ‘belangrijk’ persoon uit jouw omgeving?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe erg was de schade op een schaal van 1 tot 10? 1 = een heel onschuldig verkeerd bestand, 10 = iets waarvoor je jezelf levend wilde begraven.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ik ben nog geen ervaringsdeskundige gelukkig…

Dit vraagt om dit filmpje:

Wat iemand op egf ooit per ongeluk naar haar docent heeft gestuurd ipv haar zelfgemaakte filmpje. Nog steeds één van m’n favoriete forumposts, lig nu weer te lachen hahaha

67 likes

Mijn allereerste essay voor de universiteit had ik naar mijn moeder gestuurd voor feedback. Mijn moeder had in word opmerkingen toegevoegd inclusief lieve teksten en koosnaampjes (zoals ‘even dit aanpassen puppy’). Ik wist niet zo goed hoe het werkte dus ipv de opmerkingen accepteren had ik ze verborgen. Waardoor ik dacht dat het oké was en mijn essay zo inleverde…
Docent kon er wel om lachen gelukkig.

68 likes

Afhelopen keer had ik een soort pubquiz/sjernquiz gemaakt en konden mensen op hun mobiel meespelen! Was echt geslaagd. En verder veel eten, mooie taarten en welkomst cocktails. En dit keer konden super veel mensen :grin::grin:. 1 stel zei zelfs dat ze echt uitkeken naar mijn taarten.

Vorig jaar ben ik gaan bowlen en daarna zijn we naar mijn huis gegaan om het verder te vieren!

2 likes

Ik zou ook niet blij zijn, maar ik vermeld er altijd duidelijk bij dat ik na het werk eerst even thuis mijn hond moet uitlaten. Dat verandert de zaak. Had ik geen hond gehad zou ik gelijk na werk ook gelijk na werk vinden, maar mocht ik dan zelf iets thuis moeten doen zou ik gewoon iets eerder van werk naar huis gaan (snap dat niet iedereen die mogelijkheid heeft).

Ligt er wel aan wat ik ga doen en ook waar, als ik in mijn eigen stad iets ga drinken bijv dan zou ik even thuis snel omkleden en evt fiets/bus pakken zodat ik kan drinken, is dat niet het geval dan zou ik meteen door gaan.

Ik moest hier ook gelijk aan denken! Of aan diegene die een foto van haar konijn naar de apotheker had gemaild ipv het herhaalrecept

22 likes

En in dezelfde soort categorie: laten we ook vooral de tyfus in oogbal van @Zemraluani niet vergeten hahahaa tranen van het lachen toen ik dat las

7 likes

Heb ooit een hele kritische mail over iemand naar mijn baas willen sturen, maar dat had ik perongeluk naar diegene zelf gestuurd. Was nog nooit zo snel terug gebeld nav een mail.

Dus niet heel erg voor mezelf, maar kon toen wel echt door de grond zakken. Naja het was wel meteen duidelijk wat ik er van vond haha

3 likes

Ik moet eigenlijk mijn haar morgen wassen volgens mijn standaard haarwasschema, maar mijn haar is nu al vies. Als ik mijn haar vandaag was, moet ik het nu dus om de dag wassen, anders kan ik het elke twee dagen blijven wassen. Wat zouden jullie doen, nog een dag met vet haar rondlopen en dan het schema blijven houden, of het schema verpesten maar wel gewoon schoon haar

• Haar morgen wassen
  • Haar vandaag wassen

0 stemmers

Ik snap dit soort polls niet, hoe moeten wij dit voor je beslissen? Je kan toch zelf oordelen wat je gaat doen en of je daarvoor schoon haar wil hebben of dat je t nog even in een knot kan douwen.

20 likes

O nee, dat bedoel ik niet. Eigenlijk is de vraag meer ‘hoe heilig is je haarwasschema’?

Nonexistent.

25 likes

Mijn schema is simpel: als ik nergens heen moet, loop ik een extra dag (of 2) met vies haar; als ik iets belangrijks heb, was ik het snel een dag (of 2) eerder.

6 likes

Wanneer heb je voor het laatst zelf iets gebakken? (Koek / cake / quiche / etc)

• Vandaag
  • Afgelopen week
  • Afgelopen maand
  • Afgelopen jaar
  • Langer geleden
  • Anders, namelijk
  • Ik bak nooit zelf maar wil wel helpen met opeten

0 stemmers

hahaha wow, dit is echt een nieuwe wereld voor mij.

2,5 jaar geleden :laughing:. Ik gebruik heel graag een oven (voor bakken en ovenschotels), maar ik woon al anderhalf jaar ergens zonder oven en ben daarvoor een jaar op reis geweest.

Ik denk er af en toe aan om toch een oven te kopen, maar ik weet niet of het het waard is (dit is een tijdelijke huissituatie, ‘tijdelijk’ in een ruime opvatting, haha).

De lemon meringue taart staat as we speak af te koelen

23 likes

ik heb geen haarwasschema en doe het elke dag haha

3 likes

Je wast toch gewoon wanneer nodig? Ik hoef zelf pas zondag ochtend weer weg dus dan was ik het pas.

1 like