Stel je persoonlijke vraag #9

Vier jij je verjaardag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Met wie?

• Met het gezin (dus alleen ouders en broers/zussen)
  • Met mijn familie
  • Met mijn vrienden
  • Met mijn partner

0 stemmers

Hoe vier jij je verjaardag?

• Ik vier het thuis (als in; rustig er komt wat familie langs voor taart oid)
  • Ik geef een feestje
  • Ik ga uit eten
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Koop jij voor jezelf een verjaardagscadeau? En dan bedoel ik niet van het gekregen geld.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ga of uit met vrienden of lunchen of iets . En ik ga standaart op de dag zelf alle kortings dingen af.

2 likes

Ja, mijn verjaardag is altijd iets waar ik super lang naar uitkijk!! En meestal is het ook erg leuk, vooral afgelopen jaar was leuk :slight_smile:

1 like

Ik ben 1 januari jarig dus ik zit altijd vet lelijk en brak achter mijn verjaardagstaart. Wel een kickass verjaardagstaart dus dat compenseert.

6 likes

Ik vind mijn verjaardag altijd moeilijk. Ik ben in de zomer jarig dus vaak zijn er mensen op vakantie. Familie heb ik wel maar niet echt contact mee en ik ben altijd bang dat een feestje stom wordt.

Maarja vorig jaar ben ik 3 x uit eten geweest. 1 keer met mijn ouders en zusje, 1 keer met vriendinnen en 1 keer met mijn vriend. Was niet heel erg ofzo (love uit eten gaan). En dit jaar zijn eindelijk al mijn beste vriendinnen nog thuis op mijn verjaardag dus misschien wil ik een bootje huren ofzo. Maar dan denk ik weer: wordt het wel mooi weer, wordt het wel gezellig, dalijk wilt iemand naar huis en dan kan dat niet pff

Ik vier het altijd op mijn werk! Is altijd een topdag.

@vloeistof Ik doe altijd wat anders. Ik heb vorig jaar echt een dagje leuke dingen gedaan en was super fijn (ik had mezelf een massage cadeau gedaan, daarna ben ik gaan lunchen, taartje gaan eten en naar bios geweest met een vriendin (allemaal als echte gierige tatta want had of een bon of je kan met je verjaardag gratis eten :’)) en s avonds uiteten met de familie.
Eens in de zoveel jaar geef ik een feestje. Soms geef ik een etentje voor wat goede vriendinnen. Soms vier ik het een middag/avond met het gezin.
Ik vind vrij nemen/hebben op de dag zelf wel chill. En dan de dag goed beginnen met sporten en lekker ontbijten.

3 likes

Ik ga me er eens aan wagen om te kijken of ik kan verdedigen wanneer vlees/vis-eten superieur kan voelen:

• Je geeft ermee aan een soort van schijt aan de wereld/het milieu/misschien zelfs je eigen gezondheid te hebben. Misschien heb je de misĆØre van de wereld al geaccepteerd en ben je er klaar mee om te vechten tegen de bierkaai. Als je ermee op kunt houden, alles goed proberen te doen ten behoeve van de wereld, kan dat als een overwinning voelen.

• Je eet wat jij lekker vindt en wat jij kiest, in plaats van wat anderen je opdringen. Daar kan best een portie trots bij komen kijken; je maakt je eigen keuzes.

• Barbeknoeien voelt toch net wat stoerder met hompen vlees.

• De keuze bij bepaalde vis/vlees-restaurants is om van te watertanden, terwijl je van het vegan menu niet warm wordt.

Ik zit nu ook maar gewoon even hier mn ideeƫn op bot te vieren ipv op mn onderzoek, maargoed. Dit waren wat losse flodders uit mijn brein.

3 likes

Ben wel benieuwd wat je gedaan hebt? :slight_smile:
Ik vind een feestje geven trouwens niet zo leuk, ben hele dag zenuwachtig of ik genoeg inkopen heb gedaan en of iedereen komt en of het huis wel opgeruimd genoeg is. En als je dan verschillende ā€œlosseā€ vrienden uitnodigt ben ik bang dat ik ieder niet genoeg aandacht geef etc. Ik geef liever een etentje eigenlijk of vier het helemaal niet met een feestje :’)

4 likes

Oh dat heb ik er niet uitgehaald en dat idee had zich nog niet in mijn hersenen ontvouwd. Maar dat kan er ook ƩƩn zijn ja, hoe macaber ook.

1 like

Heb jij weleens per ongeluk een verkeerd bestand gestuurd naar een docent, baas of ander ā€˜belangrijk’ persoon uit jouw omgeving?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe erg was de schade op een schaal van 1 tot 10? 1 = een heel onschuldig verkeerd bestand, 10 = iets waarvoor je jezelf levend wilde begraven.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ik ben nog geen ervaringsdeskundige gelukkig…

Dit vraagt om dit filmpje:

Wat iemand op egf ooit per ongeluk naar haar docent heeft gestuurd ipv haar zelfgemaakte filmpje. Nog steeds ƩƩn van m’n favoriete forumposts, lig nu weer te lachen hahaha

67 likes

Mijn allereerste essay voor de universiteit had ik naar mijn moeder gestuurd voor feedback. Mijn moeder had in word opmerkingen toegevoegd inclusief lieve teksten en koosnaampjes (zoals ā€˜even dit aanpassen puppy’). Ik wist niet zo goed hoe het werkte dus ipv de opmerkingen accepteren had ik ze verborgen. Waardoor ik dacht dat het okĆ© was en mijn essay zo inleverde…
Docent kon er wel om lachen gelukkig.

68 likes

Afhelopen keer had ik een soort pubquiz/sjernquiz gemaakt en konden mensen op hun mobiel meespelen! Was echt geslaagd. En verder veel eten, mooie taarten en welkomst cocktails. En dit keer konden super veel mensen :grin::grin:. 1 stel zei zelfs dat ze echt uitkeken naar mijn taarten.

Vorig jaar ben ik gaan bowlen en daarna zijn we naar mijn huis gegaan om het verder te vieren!

2 likes

Ik zou ook niet blij zijn, maar ik vermeld er altijd duidelijk bij dat ik na het werk eerst even thuis mijn hond moet uitlaten. Dat verandert de zaak. Had ik geen hond gehad zou ik gelijk na werk ook gelijk na werk vinden, maar mocht ik dan zelf iets thuis moeten doen zou ik gewoon iets eerder van werk naar huis gaan (snap dat niet iedereen die mogelijkheid heeft).

Ligt er wel aan wat ik ga doen en ook waar, als ik in mijn eigen stad iets ga drinken bijv dan zou ik even thuis snel omkleden en evt fiets/bus pakken zodat ik kan drinken, is dat niet het geval dan zou ik meteen door gaan.

Ik moest hier ook gelijk aan denken! Of aan diegene die een foto van haar konijn naar de apotheker had gemaild ipv het herhaalrecept

22 likes

En in dezelfde soort categorie: laten we ook vooral de tyfus in oogbal van @Zemraluani niet vergeten hahahaa tranen van het lachen toen ik dat las

7 likes

Heb ooit een hele kritische mail over iemand naar mijn baas willen sturen, maar dat had ik perongeluk naar diegene zelf gestuurd. Was nog nooit zo snel terug gebeld nav een mail.

Dus niet heel erg voor mezelf, maar kon toen wel echt door de grond zakken. Naja het was wel meteen duidelijk wat ik er van vond haha

3 likes

Ik moet eigenlijk mijn haar morgen wassen volgens mijn standaard haarwasschema, maar mijn haar is nu al vies. Als ik mijn haar vandaag was, moet ik het nu dus om de dag wassen, anders kan ik het elke twee dagen blijven wassen. Wat zouden jullie doen, nog een dag met vet haar rondlopen en dan het schema blijven houden, of het schema verpesten maar wel gewoon schoon haar

• Haar morgen wassen
  • Haar vandaag wassen

0 stemmers