Stel je persoonlijke vraag #9

Love olijven. Wil ze op en in en door alles. Maar ja vind het ook een vrij specifieke smaak en kan me goed voorstellen dat mensen ze niet lekker vinden.

3 likes

Ik snap het heel goed hoor. Hij heeft ook geen duidelijk aanmelding van jou gekregen, of heeft hij daar bewijs van?
En ik word altijd achterdochtig van zulke types, misschien drukt hij dat geld wel achterover. Kan hij niet gewoon een deel van de bestelling afblazen? Waarom neemt hij geen verantwoordelijkheid en moet het alleen van jou af komen en ben jij vervolgens de boeman?!
Juist omdat je dit zo reflecteert op jezelf, maak je de situatie alleen nog maar lastiger om mee om te gaan. Laat 'm lekker en ga genieten van je weekend! Heeeeel veel haaaaartjes mensen!!

2 likes

De baby van m’n beste vriendin stinkt soms uit haar mond naar knoflook omdat die ook graag olijven eet.
Zon vieze geur bij een baby hahahaha

17 likes

Dat is echt een luxe. Als je lastig haar hebt moet je het wel plannen. Want dan ben je zo 2 uur verder. Dan kan niet even. Het zou echt geweldig zijn als iedereen zo ff het haar zou kunnen wassen.

4 likes

Goor verhaal, maar de eerste keer dat ik ze at, kotste ik ze direct uit. Nog zonder echt te beseffen of ik ze wel of niet lekker vond? Schaamde me dood, want ik was op visite en ik wist niet beter dan dat ik ‘gewoon’ een taart voorgeschoteld kreeg. Maar het was dus een olijventaart (of quiche) waardoor ik meteen een flinke hap van die dingen binnenkreeg. :nauseated_face:

1 like

Was en ben er echt gek op. Als ik aan m’n kinderen vraag of ze iets lekkers willen kiezen ze ook vaak olijven :grin::+1:t3:

4 likes

Soort van related, maar ik hou van olijven en hij haat ze dus als we op restaurant een potje olijven krijgen zijn ze allemaal voor mij en daarom zijn wij meant to be :heavy_heart_exclamation:

3 likes

Ging met m’n middelbare naar Griekenland en niemand lustte olijven en ik <3 olijven dus mijn avondeten bestond elke dag uit bergen olijven die niemand wilde gehehe

7 likes

N.a.v. een onderwerp wat ik net las in het date-topic:
Heb jij wel eens een partner gehad die kleiner is dan jij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vond je dat kut?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn vriend is iets kleiner dan ik, maar ik ben dan ook echt heel lang. Ik sta er haast nooit bij stil eigenlijk. Hakken draag ik toch niet dus dat mis ik ook niet haha

Ik vind eigenlijk dat je heel reflecterend overkomt. Je zegt zelf dat de issues die worden voorgedragen voortkomen uit dingen te persoonlijk opvatten en moeite hebben met confrontatie. Dat kan inderdaad belemmerend zijn in de communicatie. Echter toon je bereidheid om er aan te werken. Dit zijn niet dingen die je zomaar onder de knie hebt, dat heeft tijd nodig voordat je je fucks kwijt bent.

6 likes

Ja vind het ideaal! ‘Iets lekkers’ staat hier gelijk aan wortels, komkommer, olijven, feta kaas en toast met tapenade. Dus ik kan borrelen met m’n eigen kids :joy::+1:t3:

12 likes

Echt #1 dealbreaker

Korter dan 1.80 gaat echt niet, zolang ben ik zelf. Zou 1.80 eerlijk gezegd ook al vrij kort vinden, maar als ie verder heel leuk is dan prima. 1.75 en korter kijk ik niet eens meer naar andere dingen.

3 likes

Goals!! Binnenkort tijd om de stinkende Franse kazen en wijn te introduceren zo te horen.

4 likes

Hahaha brie eten ze al graag! En pizza met gorgonzola ook :sunglasses: Als ze wat ouder zijn wil ik ook echt op vrijdag middag met ze ‘borrelen’ (met limonade dan haha) om het weekend in te luiden, maar daarvoor zijn ze nu aan het eind van de week veel te moe helaas :see_no_evil:

11 likes

Ik ben zelf 1.68 en die jongen was paar cm korter. Vond hem verder leuk en lief, maar daardoor wel minder aantrekkelijk. Ik voel me meer aangetrokken tot ’’’’mannelijkheid’’’’ en voor mij hoort daar lengte bij, dus val meestal wel op 1.80+, maar liefst zelfs 1.90+

2 likes

Jaaaa super leuk! Dat soort gewoontes zijn echt gouden herinneringen straks voor ze. :heart:

3 likes

En ijskoffie

3 likes

Zou anticonceptie in het basispakket van de verzekering moeten zitten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Farm hero saga 1508, reis met de auto maar heb gewoon geen lefuh

2 likes

It’s pronounced Bouquet!

2 likes