Stel je persoonlijke vraag #9

Ongetwijfeld, dat zijn de meeste Europese christenen die in armere delen van de wereld gaan “helpen”.

Ik wil niet gezegd hebben dat er in het algemeen geen goede intenties bij komen kijken en soms met goed resultaat, maar het past natuurlijk wel in een oncomfortabel beeld van “de wilde ongelovigen redden”.

2 likes

toevallig ben ik vandaag intens fanatiek aan het bakken, 2 taarten voor vanavond en eentje voor morgen. Wat een werk, ik ben al begonnen voor ik ontbeten had en ben nogsteeds niet klaar haha. @TantePollewop mag vanavond een stukkie

3 likes

EEN MAAR?!

1 like

Vrij heilig maar als het vet is kan ik het nog steeds wel aardig opsteken en opknappen met beetje droogshampoo. Was het nu max twee keer in de week want vind het echt veel gedoe en echt een hatelijk klusje, lang haar dus veel werk maar kort haar kan niet goed vast = snel vet = vaker wassen en alsnog veel werk.
Zou 't dus niet wassen maar gewoon vast doen.

Ja, daarom. Ik kook sowieso veel minder in vergelijking met vroeger (omdat m’n leven nu anders in elkaar zit), dus ik vraag me ook af in hoeverre ik hem dan ook echt voldoende zal gebruiken etc. Ik heb ook niet echt de plaats ervoor en als hij klein is, kan je dan toch niet alles erin doen. Om de zoveel tijd kriebelt het en ben ik aan het rondkijken om er toch eentje te kopen, maar telkens zet ik het dan toch weer uit m’n hoofd, haha.

Klinkt wel heerlijk, zeg!

1 like

Ik bak eigenlijk standaard ieder weekend wel iets! Voor morgen staat er een aardbeienslof op de planning. Als een carrière switch erin zou zitten zou ik ook heel graag patissier willen worden :smile:

5 likes

Geloof je in de biostabil 2000?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hou je van tellsell reclames?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor mijn oma stierf, zei ze lachend dat ze aan m’n voeten zou komen kietelen. Ik had echt een supergoede band met haar en telkens als m’n voeten kriebelen, denk ik aan haar. Ik vind het echt superfijn dat ze me dit nog ‘gegeven’ heeft, maar ik denk niet echt dat zij het is ofzo, haha. Daar ben ik te nuchter voor, ik geloof niet in contact met overledenen.

(Ze was sowieso supergoed in rituelen en herinneringen creëren, dus ik heb bij superveel random dingen dat ik aan haar moet denken.)

34 likes

Hmm ligt er een beetje aan of je je op tijd hebt afgemeld en of het (deels) aan jou ligt dat ze er niet van op de hoogte waren. Als jij je op tijd hebt afgemeld en dat duidelijk hebt doorgegeven zou ik niet betalen, maar wel als je er laat mee was en het onduidelijk was.

3 likes

Huh ja dag hun fout

Tellsell reclames kijken is echt mijn ultieme ontspanning, heb nu geen tv meer en mis tellsell nog het meest haha

9 likes

Dat zou ik ook wel willen. Ik ben er nu te oud voor, maar als ik nu 15 zou zijn, zou ik een poging doen om toch die branche in te gaan.

1 like

Zou gewoon terug appen met dat het niet netjes is om jou te laten betalen voor iets waar je je voor afgemeld hebt. Met tijdstip en persoon erbij.

4 likes

15 euro? Pp jezus wat willen ze je allemaal voeren.

2 likes

Ik hoopte juist dat er iemand zou reageren! Een bekende schreef dus: ik ben opzoek naar, en ik schreef juist: ik ben op zoek naar. Bedankt voor het linkje by the way

1 like

Jaa lekker hersenloos er naar kijken. En dan ineens denken " Ja nu je het zegt ik heb inderdaad een frutsiefrutter nodig in mn leven"

4 likes

Ja precies! Als het geen voltijd opleiding was geweest was ik er nog wel aan begonnen, maar ik kan het me nu niet veroorloven om 3 jaar naar school te gaan en geen inkomen te hebben. En die particuliere opleidingen zijn zo belachelijk duur, dus het blijft gewoon bij hobby bakken!

2 likes

Nee niet laten piepelen, poot stijf houden. Zeggen waarom je niet mee doet en dan niet meer reageren. Gewoon duidelijk en streng :point_up:t2:

1 like

Ik zou het afmeldappje kopieren en plakken en nogmaals sturen. Moeten ze maar beter lezen

1 like

Ik was gewoon wanneer het vet begint te worden :woman_shrugging:t3: Geen schema