Stel je persoonlijke vraag #9

Ik moet door een keratine behandeling sowieso al mijn eigen shampoo conditioner bescherming voor het föhnen enzo gebruiken. Dan weet ik zeker dat er geen sulfaten en dergelijke in zitten. Mocht ik een gewone Andrélon shampoo ofzo gebruiken dan gaat de behandeling eruit. Alles moet lang intrekken, na het wassen moet ik het weer inspuiten met een bescherming, en een serum. Dan komt het föhnen want als ik het niet föhn lijk ik op een poedel en daar heb ik trauma’s aan. Het föhnen duurt lang want ik heb dik en fijn haar. Ik heb sowieso trauma’s aan mijn haar omdat ik als kind heb gehoord dat ik een bos schaamhaar op mijn hoofd had. Klinkt idd grappig, maar ik wilde daardoor des te meer glad “normaal” haar. Ik heb een soort van kroeshaar en dat kan ik niet accepteren terwijl ik ook heel vaak heb gehoord dat mijn krullen (die ik toen nog had) zo mooi waren. Mijn vriendinnen zeiden ook best regelmatig dat mijn haar pluiste. EH JA ,dat is mijn haarstructuur?! Lang verhaal kort, ik zal nooit mijn haren kunnen wassen met enkel shampoo en dan met glad Europees? Haar de deur uit kunnen lopen. En ik ben erg jaloers op mensen die dat wel kunnen.

1 like

Jaa leuk! Mijn ouders deden dat vroeger ook met mijn zus en mij en ik heb daar hele goede herinneringen aan. Het was heel erg gezellig om met elkaar samen te zitten en mijn zus en ik aten toen al alles, dus dat lijkt me ook wel makkelijk!

1 like

Flow (Free)! :heart:

Mocht je later een kind krijgen, zou je dan borstvoeding willen geven? Of als je al een kind hebt, heb je dit dan gedaan/geprobeerd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Bijna 9 maanden gedaan bij mijn dochter die nu 10 maanden is. Vond het een bijzondere periode, en had het wat langer willen doen nog. Mijn kindje was op een gegeven moment echter zelf niet meer geïnteresseerd en beet nogal hard. :see_no_evil:

1 like

Ik zou het wel willen proberen, maar de vraag is of dat zal lukken. Heb kleine borsten, net als mijn moeder en die moest na een week proberen over gaan op flesvoeding bij mij. Bij m’n jongere zusje heeft ze het niet eens meer geprobeerd omdat ze ook amper melkproductie had.

Ik heb ook kleine borsten en een moeder die geen productie had, maar geef nu al 2 jaar bv aan m’n zoontje en mijn dochter kreeg ook 1,5. Dus wie weet lukt het wel :grin:

4 likes

Ah goed om te horen!! :smile:

1 like

davines-oi-all-in-one-milk-135ml_kopi_ren

Dit gaat er allemaal in, ga zo beginnen en ik moet me daar bijna mentaal op voorbereiden elke keer😂 maargoed, fijn dat je iig snapt dat zelfs hoofdhaar een gevoelige kwestie is.

3 likes

Ga jij vanavond een film kijken?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Skechers D’lites :neutral_face: Sindsdien vind ik mijn All Stars niet meer fijn lopen. Dus mocht iemand tips voor fijne memory foam inlegzolen hebben… lemme know

1 like

Shabbies zijn van Fred

1 like

Een ex van me was twee centimeter kleiner. Oké, dat is echt gemiereneuk dat ik dat lastig vond, maar hij was daarnaast ook heel dun/iel. Dus voelde me gewoon wat een reus naast hem.

sinds ik een keer Asics heb gekocht loopt buiten dat, en Vans een beetje, niks meer fijn! Al helemaal Converse niet meer, en dat waren echt dik tien jaar lang m’n favo’s. Nu Asics dus, zeker bij lang staan/lopen, jammer genoeg zijn ze vaak niet zo mooi :’)

5 likes

Allemaal niet :woman_shrugging:
(Ik heb alleen Geox, maar dat is vast heel onpopulair)

1 like

Ik heb nu GEOX GEOX SCHOEN DIE ADEMT in Mn hoof

20 likes

Bijna net zo goed als

Liever kips leverworst dan gewone leverworst.

12 likes

Ik heb ze dus wel maar heb die jingle nog nooit gehoord.

Kip het meest mishandelde stukje vlees, kip!

13 likes

Hahahahhahaha

Same, als ik ziek was keek ik altijd Tell Sell, ik leefde echt in de wereld van de Magic Bullet party, leek me zo heerlijk die mensen die om de 3 seconden hun blender pakten om weer een nieuwe milkshake/Ijskoffie/pastasaus voor je te maken.

Zou ook graag in zo’n commercial willen.

19 likes