Stel je persoonlijke vraag #9

Ze had het in de klas gezegd, dus dat wordt lastig haha!

Ik snap de opmerking van @Eddie ergens wel. Jij lijkt regelmatig miscommunicaties te hebben met mensen. Heb je het idee dat je duidelijk en helder communiceert? Wat stuur je bijvoorbeeld waardoor je de reactie: dit is niet netjes krijgt. Want dat komt op mij over als een geirriteerde reactie van die persoon en die irritatie moet ergens (al dan niet terecht) ontstaan.

3 likes

Droogshampoo! Desnoods voor een tweede keer.

Ik snap ook wel dat jij dan denkt dat het goed is, zou ik ook hebben. Zeker als er specifiek naar gevraagd wordt, lijkt het me dat je het dan als vrager even noteert, anders is het een beetje nutteloos om het te vragen.

1 like

Oh hahah dan heb ik niet alles goed doorgelezen, sorry :sweat_smile:

1 like

Heb je spelletjes of ‘vermaak’ apps op je telefoon?
Geen social media.

• ja
  • nee

0 stemmers

Niet meer, ik raak dan echt verslaafd en ik vind dat ik al genoeg tijd kwijt ben aan forummen, online shoppen en Instagram…

1 like

Farm Heroes level 1328. Lange reistijd :woman_shrugging:t4:

7 likes

Hoe hoog was jouw studieschuld bij moment van afstuderen? (Of als je in je laatste fase zit, waar verwacht je te eindigen?) Hij is anoniem. Graag invullen wat je daadwerkelijke schuld is na aftrek van wat omgezet wordt in een gift.

• nada
  • <1000
  • 1000 - 5000
  • 5000 - 10.000
  • 10.000 - 30.000
  • 30.0000 - 50.000
  • 50.000 - 70.000
  • 70.000 - 90.000
  • groter dan 90.000

0 stemmers

Je zegt dat je niet vaak miscommunicatie hebt en het om dezelfde mensen gaat. Dus dan heb ik het blijkbaar niet goed begrepen. Had er verder niks zinnigs over te zeggen.

ik heb een tijdje in de wereldwijde top 20 gestaan van dit kutspel

SAVE_20190705_150217

niet trots op

35 likes

Ik ga er nu eigenlijk vanuit dat je Hyacinth Bucket heet

16 likes

ik dacht echt precies hetzelfde hahaha

3 likes

Anders namelijk, gister. In de kelder van een kerk waar ik repeteer keihard lopen gillen met een vriendin (terwijl er mensen in de kerk waren maar die konden niks horen). Heel erg bevrijdend vooral als je even helemaal gek wordt van alles.

1 like

Love olijven. Wil ze op en in en door alles. Maar ja vind het ook een vrij specifieke smaak en kan me goed voorstellen dat mensen ze niet lekker vinden.

3 likes

Ik snap het heel goed hoor. Hij heeft ook geen duidelijk aanmelding van jou gekregen, of heeft hij daar bewijs van?
En ik word altijd achterdochtig van zulke types, misschien drukt hij dat geld wel achterover. Kan hij niet gewoon een deel van de bestelling afblazen? Waarom neemt hij geen verantwoordelijkheid en moet het alleen van jou af komen en ben jij vervolgens de boeman?!
Juist omdat je dit zo reflecteert op jezelf, maak je de situatie alleen nog maar lastiger om mee om te gaan. Laat 'm lekker en ga genieten van je weekend! Heeeeel veel haaaaartjes mensen!!

2 likes

De baby van m’n beste vriendin stinkt soms uit haar mond naar knoflook omdat die ook graag olijven eet.
Zon vieze geur bij een baby hahahaha

17 likes

Dat is echt een luxe. Als je lastig haar hebt moet je het wel plannen. Want dan ben je zo 2 uur verder. Dan kan niet even. Het zou echt geweldig zijn als iedereen zo ff het haar zou kunnen wassen.

4 likes

Goor verhaal, maar de eerste keer dat ik ze at, kotste ik ze direct uit. Nog zonder echt te beseffen of ik ze wel of niet lekker vond? Schaamde me dood, want ik was op visite en ik wist niet beter dan dat ik ‘gewoon’ een taart voorgeschoteld kreeg. Maar het was dus een olijventaart (of quiche) waardoor ik meteen een flinke hap van die dingen binnenkreeg. :nauseated_face:

1 like

Was en ben er echt gek op. Als ik aan m’n kinderen vraag of ze iets lekkers willen kiezen ze ook vaak olijven :grin::+1:t3:

4 likes