Soort van related, maar ik hou van olijven en hij haat ze dus als we op restaurant een potje olijven krijgen zijn ze allemaal voor mij en daarom zijn wij meant to be
Ging met m’n middelbare naar Griekenland en niemand lustte olijven en ik <3 olijven dus mijn avondeten bestond elke dag uit bergen olijven die niemand wilde gehehe
N.a.v. een onderwerp wat ik net las in het date-topic:
Heb jij wel eens een partner gehad die kleiner is dan jij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vond je dat kut?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn vriend is iets kleiner dan ik, maar ik ben dan ook echt heel lang. Ik sta er haast nooit bij stil eigenlijk. Hakken draag ik toch niet dus dat mis ik ook niet haha
Ik vind eigenlijk dat je heel reflecterend overkomt. Je zegt zelf dat de issues die worden voorgedragen voortkomen uit dingen te persoonlijk opvatten en moeite hebben met confrontatie. Dat kan inderdaad belemmerend zijn in de communicatie. Echter toon je bereidheid om er aan te werken. Dit zijn niet dingen die je zomaar onder de knie hebt, dat heeft tijd nodig voordat je je fucks kwijt bent.
Ja vind het ideaal! ‘Iets lekkers’ staat hier gelijk aan wortels, komkommer, olijven, feta kaas en toast met tapenade. Dus ik kan borrelen met m’n eigen kids
Echt #1 dealbreaker
Korter dan 1.80 gaat echt niet, zolang ben ik zelf. Zou 1.80 eerlijk gezegd ook al vrij kort vinden, maar als ie verder heel leuk is dan prima. 1.75 en korter kijk ik niet eens meer naar andere dingen.
Goals!! Binnenkort tijd om de stinkende Franse kazen en wijn te introduceren zo te horen.
Hahaha brie eten ze al graag! En pizza met gorgonzola ook Als ze wat ouder zijn wil ik ook echt op vrijdag middag met ze ‘borrelen’ (met limonade dan haha) om het weekend in te luiden, maar daarvoor zijn ze nu aan het eind van de week veel te moe helaas
Ik ben zelf 1.68 en die jongen was paar cm korter. Vond hem verder leuk en lief, maar daardoor wel minder aantrekkelijk. Ik voel me meer aangetrokken tot ’’’’mannelijkheid’’’’ en voor mij hoort daar lengte bij, dus val meestal wel op 1.80+, maar liefst zelfs 1.90+
Jaaaa super leuk! Dat soort gewoontes zijn echt gouden herinneringen straks voor ze.
En ijskoffie
Zou anticonceptie in het basispakket van de verzekering moeten zitten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Farm hero saga 1508, reis met de auto maar heb gewoon geen lefuh
It’s pronounced Bouquet!
Als je mijn voor- en achternaam in Google typt krijg je allemaal mensen die in Brazilië wonen.
Ik moet door een keratine behandeling sowieso al mijn eigen shampoo conditioner bescherming voor het föhnen enzo gebruiken. Dan weet ik zeker dat er geen sulfaten en dergelijke in zitten. Mocht ik een gewone Andrélon shampoo ofzo gebruiken dan gaat de behandeling eruit. Alles moet lang intrekken, na het wassen moet ik het weer inspuiten met een bescherming, en een serum. Dan komt het föhnen want als ik het niet föhn lijk ik op een poedel en daar heb ik trauma’s aan. Het föhnen duurt lang want ik heb dik en fijn haar. Ik heb sowieso trauma’s aan mijn haar omdat ik als kind heb gehoord dat ik een bos schaamhaar op mijn hoofd had. Klinkt idd grappig, maar ik wilde daardoor des te meer glad “normaal” haar. Ik heb een soort van kroeshaar en dat kan ik niet accepteren terwijl ik ook heel vaak heb gehoord dat mijn krullen (die ik toen nog had) zo mooi waren. Mijn vriendinnen zeiden ook best regelmatig dat mijn haar pluiste. EH JA ,dat is mijn haarstructuur?! Lang verhaal kort, ik zal nooit mijn haren kunnen wassen met enkel shampoo en dan met glad Europees? Haar de deur uit kunnen lopen. En ik ben erg jaloers op mensen die dat wel kunnen.
Jaa leuk! Mijn ouders deden dat vroeger ook met mijn zus en mij en ik heb daar hele goede herinneringen aan. Het was heel erg gezellig om met elkaar samen te zitten en mijn zus en ik aten toen al alles, dus dat lijkt me ook wel makkelijk!
Flow (Free)!
Mocht je later een kind krijgen, zou je dan borstvoeding willen geven? Of als je al een kind hebt, heb je dit dan gedaan/geprobeerd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bijna 9 maanden gedaan bij mijn dochter die nu 10 maanden is. Vond het een bijzondere periode, en had het wat langer willen doen nog. Mijn kindje was op een gegeven moment echter zelf niet meer geïnteresseerd en beet nogal hard.