van reflecteren kun je leren
Ik heb echt altijd de grootst mogelijke onzin opgeschreven en dat werd dan heel positief ontvangen/beoordeeld. Dat ik het gewoon niet serieus kon nemen.
Ja, ik krijg ook rare blikken als ik dat zeg.
In Trier en Luxemburg heb ik ook pizza’s gegeten met ei, al heb ik eenmaal een pizza gekregen waar ze plakjes gekookt ei over hadden gegooid. Dat was geen aanrader. Hij moet echt lekker meegebakken worden zeg maar.
Dat kan vanalles zijn. Van een opdracht die je hebt voltooid tot een bepaald leerdoel en dat je achteraf moet reflecteren wat beter kon/hoe je tot het resultaat bent gekomen. En dat je dat verslag met een minimaal aantal woorden moet indienen voor studiepunten/ als verplichting om een opdracht te halen.
Hoe meer gelul, hoe hoger het cijfer
Daarom je voorkeur voor oudelullenmuziek, George.
Lekker, STAR was me favo
En dan soms ook dubbele reflecties, wat heb je geleerd van het vak en wat neem je mee. En dan ook nog de opdracht.
In principe is er niks mis met reflectie en reflectief handelen, maar het dogmatisch invullen van een model voor wat vinkjes op een beoordelingsformulier gaat op een gegeven moment frustreren.
Gelukkig hoef ik nog maar drie opdrachten in te leveren en dan is het gescheten met die onzin.
Ja staat er echt in
Grappig, ik associeer het Rijlessentopic heel erg met jou, maar ik wist niet dat je om die reden ook echt op het forum bent beland! Je moet eigenlijk iets over rijlessen in je ondertitel
Same, maar dan met de stroom. We kunnen niet bij onze eigen meterkast want hij heeft de sleutel. Duurde 2 uur voordat ie kwam aankakken en dan de sleutel niet willen geven want ‘op en neer rijden kost hem minder geld’. WTF???
Ja gaaf hè, hier wil ik een keer overnachten!
Wel 2 dagen in het ziekenhuis geprobeerd (na keizersnede) maar lukte niet, kind hapte niet goed maar er kwam ook geen melk eigenlijk. Vond mn kindje toen zo zielig dat ze 2 dagen niks had gegeten, toen we thuis kwamen gelijk flesje erin en dat ging meteen op.
De jankert van de rijschool
Oranje is toch salmiak?
Van de standaard doos Merci chocolade pak ik altijd de reepjes met hazelnoot. Als ze er niet meer in zitten, ben ik al een beetje teleurgesteld.
Stoppen met reflecteren kun je leren!
iemand die hier een cursus over kan geven
Hoelang voor het slapen gaan drink jij niks meer?
- Twee uur
- Anderhalf uur
- Een uur
- Half uur
- Kwartier
- Ik drink nog tot aan bedtijd
0 stemmers
Hoevaak moet jij er meestal uit ‘s nachts?
- Een keer
- Twee keer
- Drie keer
- Vier keer of meer
- Nooit
0 stemmers
Hoelang voor bedtijd eet jij nog een snack?
- Drie uur
- Twee uur
- Anderhalf uur
- Een uur
- Half uur
- Kwartier
- Eet tot aan bedtijd
0 stemmers
Wat is je favo avondsnack?
- Chocola
- Chips
- Nootjes
- Zoutjes
- Olijven
- Toastjes
- Kaas
- Worst
- Snoep
- Koek
- Fruit
- Groente
- Brood
- IJs
0 stemmers
Sorry beetje suffe poll maar is mn eerste probeersel.
In plaats van co-operatief leren, nonreflectief leren blik op vooruit, want het verleden ligt achter je