Ja en ik zie jou vaak lieve en inhoudelijke reacties plaatsen, waar je denk ik echt de tijd voor hebt genomen. Viel me de laatste tijd op dus zeker heel gezellig!
Jij bent zo een enigma voor mij
Ik zou het niet āergā vinden maar eerder onwaarschijnlijk, omdat ik toch wel enige herkenbaarheid zoek in mensen hun posts ofzo? En nu kan dat heel breed zijn, maar ik denk dat vooral heel veel jongere meiden vooral posten over jongens/ school/ make up (oke dat doen wij ook, maar op een ander āniveauā). Daar zou ik dan niet over kunnen meekletsen dus zou er überhaupt niet op zitten
Heb denk ik gegoogled op forum vrouwen. Was tijdens afgelopen vakantie, ik voelde me eenzaam door mān terror vriend, nu ex. Dit forum helpt enorm, ook met mān sociale vaardigheden. Die zijn niet zo sterk helaas.
Gelukkig kwam je dan hier. Op Viva zijn ze erg⦠ehhh wat is het woord?
Vilein?
Kut?
Hehe
Google enigma: duistere zaak, gesloten boek, mysterie, raadsel. Echt waar? Ask me anything
Nee, maakt mij echt niks uit. Denk dat het natuurlijk gaat als ik op een gegeven moment minder behoefte heb aan dit forum en hoewel leeftijd een factor kan zijn vind ik het zelf onzin om alleen met leeftijdsgenoten te praten.
Ik ben geen fan van de Viva, ik voel me daar net te jong voor. Misschien ben ik ook anti-burgerlijk
Mān jongste zit in een gesloten fb groep met vrouwen van allerlei leeftijden. Mān oudste is hier geen type voor, denk ik.
Nou mama bij dezen dan! Welkom
Ooh geen duistere zaak hoor, haha.
Hahah zie die leeftijd omlaag schieten :ā)
Gebruik jij:
- Wegwerp wattenschijfjes
- Wasbare wattenschijfjes
- Washandjes
0 stemmers
- Tissues
- Papieren zakdoekjes
- Stoffen zakdoeken
0 stemmers
Alles
Ik geef zoān 55 euro uit maar ga daar wel voor naar het buitenland. Anders is het eerder 80 euro denk ik.
Gekrompen ik had een volle D/E en nu een C. Gestopt met de pil en een beetje afgevallen.
Edit: ik zie dat ik de vraag verkeerd heb gelezen. Ik vind het vooral irritant dat cupmaten onderling zo verschillen. Ik had van hetzelfde merk twee keer dezelfde maat en een was te klein.
Als je zelf geen wasmachine hebt en ergens anders moet wassen: hoeveel betaal je dan per wasbeurt?
- 1 tot 2 euro
- 2 tot 3 euro
- 3 tot 4 euro
- 4 tot 5 euro
- 5 tot 6 euro
- 6 tot 7 euro
- 7 tot 8 euro
- 8 tot 9 euro
- Meer dan 9 euro
- Ik heb per ongeluk gestemd/heb een eigen wasmachine/was gratis/overig/anders
0 stemmers
Ja natuurlijk, maar ik denk dat hij via zijn verzekering geen anticonceptiepil voor mij kan halen. En ik heb dit pakket vooral voor fysio, dus hoe bepaal je nou wel deel van je premie daarheen gaat?