Stel je persoonlijke vraag #9

‘Ik kijk niet boos, zo zit m’n gezicht gewoon het fijnst.’

Maar eerlijk gezegd roep ik altijd: bemoei je met je eigen zaken/gezicht (eigenlijk roep ik: fak jou bitch)

2 likes

Ik kijk dan altijd nog bozer.

Bij vreemden kijk ik idd nog bozer en bij bekenden doe ik deze:

afbeelding

9 likes

Ik vind het bij KLM nog wel relaxt dat je iets te eten krijgt aan boord. Dat is bijna nergens zo.

3 likes

@unglaublich Ik heb nee gestemd, maar ik denk dat ik de uitzondering ben haha. Ik ga überhaupt de deur niet uit in een jogginsbroek/sportlegging, tenzij ik ga sporten. Dus als ik naar de rest van de antwoorden kijk zou ik het gewoon doen! KLM is inderdaad niet super fancy, maar zoals @Nox al zei krijg je in ieder geval nog wel iets te eten en te drinken en dat is heel fijn!

3 likes

“Dat is gewoon mijn gezicht” dan worden mensen meestal ongemakkelijk, of ik laat ze ik verwarring door te zeggen “Zou er een causaal verband zijn?” Of ik kijk ze ff vuiler aan en ga verder waar ik mee bezig was.

4 likes

Ik heb het een veel hoger cijfer gegeven als ik forumvriendinnen nooit meer kan spreken.:sweat_smile:

1 like

Ik his/blaas als een kat en kijk extra lelijk.

5 likes

Waarschijnlijk dit

5 likes

Ja en gewoon een wijntje aan boord, gewoon algeheel wat meer service dus als het verschil tussen maatschappijen een paar tientjes is, dan kies ik klm

5 likes

Ik heb één keer gezegd: ‘‘Ach ja, de slechte mens lacht met de mond, de goede met het hart’’. Met dit gezicht: :slightly_smiling_face:. Zijn lach verdween wel.

Vooral met uitgaan kan ik zo slecht tegen zo’n opmerking.

12 likes

Wtf ekoplaza :woman_facepalming:t2:

2 likes

Heten bekende Belgen bij jullie bb’er of bv’er? Haha

1 like

Ja daar noem je ook 3 maatschappijen haha. Qua service als je ze nodig hebt online ofzo zijn ze perfect enzo maar het vliegtuig zelf… Op een korte vlucht zal het wel fijn zijn maar ik heb er op een lange vlucht niet zon fijne ervaring mee.

Prive haha, maar ik betaal het niet helemaal zelf! Dat zou ik echt nooit kunnen betalen… Wil er echt maximaal gebruik van maken voor die ene keer in mijn leven, maar denk dat ik vooral veel ga slapen

1 like

Hihi BB zou al Bekende Belg zijn :smiley:

Ja daarom vroeg ik het ook haha was een serieuze vraag.

1 like

Oh ja snap ik, ik vond het gewoon grappig :smiley: BB

1 like

Same. Als ik de keuze heb vlieg ik liever met een andere (vergelijkbare, niet budget) maatschappij.

1 like

Kan beter maar niet heel slecht.
Hoeveel heb jij er goed?

http://www.upcoming.nl/m/robin/24399/klootviool-kan-jij-deze-mastermovies-quotes-afmaken

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12