Stel je persoonlijke vraag #9

Kent iedereen dit? Meestal als ik mensen van 25 of jonger spreek, dan kennen ze dit niet.
Ik herinner me nog best vaak: lees een boek, pannenkoek, klootviool en Michael nichtrijder :’)

10 likes

Bij mijn leeftijdsgenoten was dit ontzettend populair en ik ben wel onder de 25. Misschien is het ook een beetje streekgebonden? Ik ken er een paar, maar vrienden van me kunnen alles meepraten haha.

4 likes

Oh mijn nichtjes kennen het ook van begin 20. Misschien was het op de ene school wel een hype en op de andere niet. Of dat het via familie werd verspreid ofzo. Ik vond het iig echt te grappig. Vooral Bassie en Adriaan.

Edit: ARIE EN BASTIAAN NATUURLIJK

5 likes

Ik schijt in je beker met melk!

2 likes

Ik denk ook dat Mastermovies een stuk populairder is/was onder jongens. Maar mijn vriendinnen en ik waren nou niet bepaald girly en riepen de hele dag die quotes te bleren.

2 likes

Ik (dikkerd) snap dunne mensen die over hun gewicht klagen wel hoor. Stel je hebt altijd een maatje 34 gehad en nu ineens maatje 38 ben je wel 2 maten groter ineens. Ookal ben je dan nog steeds dunner dan ik vind ik het niet erg als iemand dan zegt “ik ben zoveel aangekomen” want dat is dan ook het geval. Ik vind juist die mensen die roepen “Jij bent niet dik ik ben veeel dikker dan jij” irritant.

47 likes

Ik ken het wel van naam, maar bij mij op school was gijsjeradijsje populairder

Ik snap je punt heel goed, en toch vind ik het heel moeilijk. Ik ben zelf namelijk (veel) te dik en als iemand die geen overgewicht heeft tegen mij over hun eigen gewicht zou klagen, zou ik dat alsnog te erg op mezelf betrekken.

1 like

ik lees nu pas het stukje 'bij iemand die moeite heeft met haar gewicht
en aan de hand daarvan pas ik mijn antwoord aan! ik had ja moet gewoon kunnen maar verander het naar klein beetje mag.
maar verder helemaal eens met @anon39978576

1 like

Ik had vroeger een vriendin die dit bij mij deed. Zij heeft maat 34 en ik 40 en dan ging ze klagen dat ze écht dikke bovenbenen en een buikje had. Vroeg me toen ook af of ze dat nou expres deed.

3 likes

Inderdaad! Dat eeuwige vergelijken ook altijd… Als aanvulling op de laatste opmerking is er ook nog de veelvoorkomende reactie van mensen die juist dunner zijn dan de genoemde persoon met maatje 38, die dan zeggen “oh wees blijjjj dan heb je tenminste een kont, ik zou wel meer vlees willen hebben”. Niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren en doelen als jij, hoe moeilijk is het om dat te snappen?

3 likes

Ik betrek andermans ontevredenheid juist niet op mezelf. Ik vind bepaalde aspecten van mijn lichaam ook niet mooi terwijl ik die bij andere mensen soms juist prachtig vind.

9 likes

Hahaha ik ben juist minder enthousiast (want stress) dus hopelijk neem ik wat van je over :’) jouw ervaringen klinken echt mega chill wel
Ik vlieg gelukkig niet alleen, maar wel om 7u sochtends al dus we vertrekken om 3u sochtends vanuit huis :’( Dan via Parijs naar San fransisco! Stiekem heb ik wel al bekeken wat je allemaal extra krijgt met business class, maar ik kon gelukkig niet zo veel vinden. Wordt graag verrast :joy:

1 like

Eigenlijk denk ik “ja moet gewoon kunnen”
Maar het is wel een gevoelskwestie.
Meer als in
“Ik heb echt een walgelijk dikke reet” zeggen tegen iemand die een dikkere reet heeft vind ik raar en niet nodig.
Maar “Ik zou willen dat m’n kont iets kleiner was”
Ja prima, kan, zegt verder niet zoveel over de persoon waartegen je het zegt.

9 likes

Nog een dingentje als ik mijn ontevredenheid over mn lichaam uit dan doe ik dat ook niet heel genuanceerd. Dan zeg ik ook “ik heb echt fatsige blubberbenen” ik hoef dan geen “nee je bent mooi” of “mijn benen zijn veel fatsiger” ik wil gewoon ff klagen haha. En daarmee bedoel ik niet dat mensen die dikkere benen hebben dan ik fatsiger zijn of mensen die dunnere benen hebben dan ik veeel mooiere benen hebben. Nee ik ben op dat momebt ontevreden over mn benen of iets anders en dat wil ik er even uit gooien.

15 likes

Haha ik pb je idd wel even!

1 like

" Jullie zochten een dildo? Bassie en Adriaan toch? "
" Nee dat heb je helemaal fout, want ik ben Arie en dit is Bastiaan, en samen zijn we 2 ongelofelijke flikkers. "

3 likes

Jaa als iemand er lang over doorgaat weet ik ook niet wat ik moet doen wilt diegene een compliment of moet ik zeggen ja goh nu je het zegt wat ben jij lelijk haha. Maar met fatsige flubber benen bedoel ik meer dat mn boven benen een beetje flubberen doordat ik ben afgevallen. Dat wijs ik dan aan zo van he bah vervelend en thats it.

2 likes

Wat issss dit?

3 likes

Bij 1:32

Ik denk trouwens als dit in 2019 werd geüpload er veel kritiek zou komen.