Stel je persoonlijke vraag #9

Maar dit is een scheve vergelijking. Je kunt niet budget maatschappij met gewone maatschappij vergelijken. Als je kijkt naar KLM vs bv Guruda, dan is KLM echt gare service, voor alles bijbetalen en chago stewards.

3 likes

Ik heb een vriend (niet mijn vriend) en mn schoonmoeder die altijd als ik geen make-up op heb zeggen hoe moe/slecht ik eruit zie. Hoe zouden jullie reageren?

Tegen mij zeggen mensen dat ook wel eens en ik zeg dan ā€œIk vind dat ik er helemaal niet slecht uitzieā€. Dan is de kous af. Volgende keer houden ze hun mond wel, want het is echt een ongemakkelijke situatie en zo’n reactie als de mijne hadden ze niet verwacht.

Ik vind het trouwens zelf wel kut wanneer mensen dat zeggen, maar je kunt het niet voorkomen. Soms hebben ze gelijk (ik voel me dan moe en slecht), maar soms ook niet, en dan zie ik er naar mijn eigen idee gewoon stralend uit. Zij vinden dan van niet, puur omdat ik van nature bleek ben en een bepaalde gezichtsbouw heb.

4 likes

Dit heeft een poll nodig

• Klm
  • Een andere maatschappij van dezelfde prijs klasse

0 stemmers

Gewoon, ok dank voor de mededeling.
Ik vind dit zo zinloos, wat willen ze bereiken met die opmerkingen dan? Dat ze daar maar eens over nadenken.

1 like

He volk. Jullie moeten wel mijn salaris betalen he. :thinking:

Wat is jouw gedachte als iemand je mailt met ā€œFYIā€?

• Is ter informatie, geen actie nodig
  • Een e-mail voor mij bedoeld, kan wel of geen actie zijn, ik lees eerst de mail
  • Een e-mail doorgestuurd naar mij, actie nodig

0 stemmers

Zo zat ik laatst met iemand op het terras en er liep een wat dikker meisje langs (nog steeds een stuk dunner dan ik) met een kort broekje en strak shirtje. Mijn hele slanke gezelschap - ze is sowieso nogal gefixeerd op haar lichaam - vroeg aan me of ze ā€˜ook zo dik’ was als het passerende meisje. Dat stak me wel even.

2 likes

Wauw dat is ook echt een mega onnodige opmerking. Ik had daar een sneer op terug gegeven.

2 likes

Welke dating app(s)/datingsite(s) heb jij wel eens gebruikt?

• Tinder
  • Happn
  • Inner Circle
  • Bumble
  • Badoo
  • OKCupid
  • Relatieplanet
  • Lexa
  • Pepper
  • Parship
  • eMatching
  • eDarling/Elite Dating
  • Paiq
  • Anders…
  • Ik heb nog nooit een dating app/datingsite gebruikt

0 stemmers

Welke dating app/datingsite vind/vond je het fijnst?

• Tinder
  • Happn
  • Inner Circle
  • Bumble
  • Badoo
  • OKCupid
  • Relatieplanet
  • Lexa
  • Pepper
  • Parship
  • eMatching
  • eDarling/Elite Dating
  • Paiq
  • Anders…
  • Ik heb nog nooit een dating app/datingsite gebruikt, maar wil wel stemmen

0 stemmers

Hoe ongemakkelijk word jij over het algemeen als je een baby moet vasthouden (omdat iemand hem even aan je geeft, zo van: kan je mijn baby even vasthouden)?

1 = totaal niet ongemakkelijk. De baby van iemand anders vasthouden levert 0 problemen op.
5 = extreem ongemakkelijk. Je weet niet zo goed wat je met jezelf en met de baby aanmoet, wordt doodnerveus en begint te zweten/blozen etc.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Ik was eergisteren nog op babybezoek en toen die vriendin ineens vroeg van ā€˜Wie wilt hem als eerste vasthouden?’ kreeg ik het heel benauwd en duwde ik snel m’n vriend naar voren. Uiteindelijk heb ik 'm godzijdank niet vast hoeven houden. Niet mijn ding. Ik kijk liever op een afstandje toe.

15 likes

Volgens mij vinden baby’s het ook ongemakkelijk als ik ze moet vasthouden

14 likes

Ik heb net aan een Duitser gevraagd waar ik geregeld mee app en daar heten bn’ers
Promi Singular, Promis Plural

Haha

Hahahahaha neee :joy:

Ligt eraan hoe oud de baby is en of het huilt/makkelijk is. Een kind van 2/3 maanden vind ik wel wat spannend, helemaal als het huilt en je het niet stil krijgt. En dan dat kwetsbare koppie, waarbij je dus de nek/het hoofd goed moet vasthouden. Vind ik wel spannend. Boven de 4 maanden heb ik er helemaal geen moeite mee, over het algemeen zijn die best te lezen en kunnen hun hoofd zelf omhoog houden wat het al makkelijker maakt.

1 like

Ik vond Happn niet het fijnst, maar wel het vermakelijkst. Dat je ergens bent, op werk ofzo, en een knapperd ziet en dan kunt checken of je hem op die app ziet. Zo vaak gebeurd bij mij :’)

3 likes

Ja haha Wtf, ik lees het in mijn hoofd ook automatisch in het Frans op? Ik kan (nagenoeg) geen Frans.

In zulke situaties zeg ik gewoon iets van ja of best wel. Vaak leren ze het dan wel af omdat het antwoord ze niet aanstaat of ze gaan de ā€˜discussie’ aan en dan vraag ik waarom ze het dan überhaupt vragen.
Op zo’n manier naar complimenten te vissen vind ik zo vreselijk irritant.

1 like

Maar dan eigenlijk alleen KLM om meer miles te krijgen haha. Qua service liever Emirates oid

6 likes