Eens, Emirates vind ik de beste vliegmaatschappij tot nu toe!
Heb laatst ook netjes gezegd dat het niet hoefde. Dat de baby volgens mij het beste lag bij zijn ouders. Niemand had er problemen mee geloof ik.
Ja ook mijn favo. Maar kies toch vaker voor KLM, ook omdat die meestal directe vluchten hebben, en Emirates vaak via Dubai. Maar Emirates is zo veel comfortabeler, ook ruimere stoelen en betere entertainment enzo.
Hahah hopelijk weet je dat dit betekent dat ze in enkelvoud Promi zeggen en in meervoud Promis. Niet dat ze zeggen “Heidi Klum is een Promis Plural”
Hahaha heb gezocht naar waar promi vandaan komt en blijkbaar is het Prominente Persoonlijkheid hahahahaha
Eigenlijk klopt Bner ook niet. Bekendenederlander-er
APK keuring en BBQ ook zo irritant
Ja ik erger me hier ook aan!
En een hele verse: HEMA Amsterdam
HEMA= Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam dus dan heb je dat Amsterdam zelfs dubbelop.
Leuk als de hollandse eenheids prijzen amsterdam- amsterdam opend in Amerika dan kunnen we daar leuk bekende nederlanders-ers op af sturen.
Oh sorry
Dacht dat het ging om Amsterdam is niet Nederland en vice versa en had nog niet verder terug gelezen.
Laten we ze allemaal naar Alaska sturen.
Misschien waait Wendy wel zo naar Rusland
Beetje late reactie. Maar dit is toch wat jij denkt dat zij denkt? Als iemand zich dikker /dunner vindt, zegt dit over iemand z’n zelfbeeld. En daar ben je vrij in.
Ik zou het persoonlijk ongemakkelijker vinden als mijn vriendin zich niet mag uiten omdat ik er over ga vallen.
Het is iets waar ik zelf ook over nadenk en bij stilsta.
Hoeveel sleutelhangers (= alle objecten wat geen sleutel is) heb jij aan je huissleutelbos hangen?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Wat zijn dat voor sleutelhangers?
- Iets zelfgemaakts
- Een bieropener
- Een spelletje
- Een foto
- Een broekclip
- Iets met je naam
- Een souvenir
- Iets met een dier
- Iets wat geluk brengt
- Iets met een logo
- Een speelgoedfiguurtje
- Anders
0 stemmers
Anti bacteriële handgel
Nijntje (heb maar gestemd op speelgoedfiguur) en een minizaklamp.
En scrunchie zodat ik m’n sleutelbos snel kan vinden in mijn tas, m’n sleutelbos om mijn pols kan doen als ik geen zakken heb en mijn tas vol zit met boodschappen en altijd een reservehaarelastiek heb.
Ik heb 2 kleine sleutelbosjes. Aan mijn fietsensleutel hangt een en een houten schildpad (souvenir uit Portugal) en aan mijn huissleutel hangt een
en iets met (bijna) mijn naam.
M’n bonuskaart van de Appie en een soortgelijk ding om m’n fiets te kunnen parkeren in de stad (staat en barcode op en is gekoppeld aan een barcode-sticker op m’n fiets zelf).