Stel je persoonlijke vraag #9

Gewoon iets moois!!

9 likes

Een gehaakte sleutelhanger, gekregen van een oud cliënt van mij.

1 like

Als jij tegen iemand klaagt, wat wil je dan horen.
Klacht: ik zie er niet uit

• Ach jawel joh je bent prachtig (ontkennen plus complimentje)
  • Nou dat valt wel mee hoor (ontkennen)
  • Nee klopt, je kan je inderdaad beter weer terugtrekken (de WAARHEID)
  • Ach iedereen heeft zijn dag wel eens niet (relativeren)
  • Oh ik heb wel een tip voor je om er beter uit te zien + de betreffende tip (oplossen)

0 stemmers

Oordopjes en een boodschappenmuntje :joy:

Nee want hier ontspan ik en van mijn sociale leven word ik moe.

4 likes

Zo lastig dit! Volgens mij hoef ik niet per se wat te horen. Mijn geklaag is eigenlijk vooral tegen mezelf. Heb wel afgeleerd om dat over m’n lichaam te doen, tenminste, tegen vriendinnen. Want die gaan het dan meestal super ontkennen en dat hoeft helemaal niet. En ik wil eigenlijk gewoon zelfverzekerd overkomen :stuck_out_tongue:
Tegen mijn zusje kan ik wel behoorlijk klagen, en zij ook tegen mij. Soms laten we elkaar kletsen (negeren/geen reactie geven), soms bevestigen we het (ja ik zie het), soms ontkennen we het (doe normaalll), soms zeggen we: jeetje stop met klagen, soms, eigenlijk meestal, wordt een klaagzang beantwoord met een klaagzang van de ander. We moeten soms ook echt zeggen: jeetje laten we hiermee stoppen, die stomme focus op onze negatieve dingen.

1 like

ik heb een klein roze hartje met daaraan de aristokatten en een eiffeltorentje, een heel klein zilver hartje wat past in een sleutelhanger van mijn vriend (waarop de coördinaten staan van ons eerste woonplek samen) en sinds recent een GROTE lama oid omdat ik mijn sleutel altijd kwijt was op de bodem van mijn tas.

Ik heb een bieropener en een sleutelhanger met de vorm van BosniĂ« waarop staat ‘don’t fuck with Bosnia’ omdat ik daar was en dat grappig vond. Ik was laatst m’n sleutelbos kwijt geraakt in de trein en toen moest ik dus die sleutelhanger omschrijven aan de telefoon haha.

15 likes

Ik heb voor het eerst in mijn leven een sleutelhanger met mijn naam! Heb een naam die je nooit ergens op een beker of sleutelhanger kon kopen, en dat vond ik altijd vet jammer vroeger. Toen mijn vriend een 3d printer kocht, was zn eerste printje een sleutelhanger met mijn naam er op :heart_eyes:

20 likes

Toen ik 17 was dacht ik echt dat ik niet oud zou worden, zag mezelf echt niet als 30+'er. Maar hier zit ik dan :wave:t4: Denk dat het komt omdat ik het gewoon niet voor me kan zien. Kan mezelf nog steeds niet voorstellen als 40/50/60 of zelfs 80 jarige, maar dat zal misschien ook wel gebeuren? Of ik ben wel volgend jaar naar het rijk der doden, geen idee.

3 likes

Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk er dus anders over.
Ik denk dat iedereen het zo zou willen formuleren zodat het de ander niet kwetst. Maar in de praktijk kan je het eigenlijk ‘nooit’ goed doen. Je kan nooit dansen naar de pijpen van een ander.
En iedereen hecht waarde aan iets anders.
En als je vriendin het wel als bodyshamen bedoelt, zou het mijn vriendin niet zijn.

Jaloeeers! Mogen we verzoekjes doen?

Appen jullie wel eens de avond zelf iemand om af te spreken

• Ja, gebeurt wel eens
  • Nee spreek altijd van te voren af

0 stemmers

Gelukkig nooit op een camping geslapen in Spanje.

14 likes

ik kan me niet voorstellen dat ik als enige op las dunas ben geweest haha

Je mag op vakantie kies steeds het land waar je voorkeur naar uitgaat

• Frankrijk
  • Spanje

0 stemmers

• Portugal
  • Italie

0 stemmers

• Spanje
  • Italie

0 stemmers

• Spanje
  • Portugal

0 stemmers

• Italie
  • Frankrijk

0 stemmers

Bonus de Nederlandse plaatjes:

• Poortugaal
  • America

0 stemmers

1 like

Hoeveel letters bevat jouw naam?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20 of meer

0 stemmers

Uit hoeveel verschillende letters bestaat jouw naam?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20 of meer

0 stemmers

Voor mij eigenlijk anders. Het helpt me niet als iemand anders voor me relativeert, maar ik reageer wel goed als iemand het juist helemaal overdreven maakt. Zo van: ‘ja ik dacht al man, uit welk graf kom jij gekropen. Als ik jou was, had ik al lang op de brug gestaan’. Ik heb enkele van die vrienden en dan moet ik zo lachen over de belachelijkheid van wat ze zeggen dat het automatisch relativeert.

9 likes

Haha hij is op dit moment buiten gebruik maarrrrr op https://www.thingiverse.com/ kun je uit van alles kiezen om te laten printen
Een vriendin heeft een autistisch zoontje die gek is van super specifieke dino’s, maar ze kon nergens een poppetje van zijn favo vinden, die heeft ze toen daar laten printen

4 likes

Hoeveel A’s bevat jouw naam?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5
  • Geen

0 stemmers

En E’s?

• 1